Get Adobe Flash player

08-11-2017

На крок ближче до жителів села

SAM 1711Ні для кого не є секретом, що рівень безробіття серед жителів села у рази більший, ніж у містах районного та обласного значення. Зчаста селяни просто не володіють достатньою інформацією про весь спектр послуг служби зайнятості, а тому і не звертаються до держустанови з метою працевлаштування.
Сьогодні фахівці Бродівського РЦЗ організували виїзну акцію з використанням мобільного центру професійної орієнтації для мешканців с.Комарівка з метою розширення поінформованості зайнятого та незайнятого населення про послуги служби занятості. У приміщені сільської ради зібралося чимало зацікавлених осіб.
Керівник центру зайнятості Руслан Сусла у своєму виступі звернув увагу, що віддаленість від міста Броди загострює проблему з працевлаштуванням місцевого населення, і тут потрібна ініціатива громади щодо розвитку підприємництва, виробництва на своїй території (швейне виробництво, переробка сг продукції, молочне скотарство тощо). Очільник охарактеризував ринок праці в районі та найбільш затребувані нині на ринку праці робітничі професії. Руслан Іванович наголосив, що центр зайнятості є однією з тих державних установ, яка надає великий спектр послуг як незайнятому населенню, так і роботодавцям.
Продовжуючи його виступ, начальник відділу взаємодії з роботодавцями Т.Котишин надала вичерпну інформацію про вакансії, на які можуть бути працевлаштовані безробітні, запропоновано 240 актуальних вакансій, зареєстрованих в центрі зайнятості, за різними посадами. Більш детально Тетяна Михайлівна зупинилась на нещодавно відкритому заводі ТзОВ «Електроконтакт Україна», який є виробником електричних кабельних мереж для автомобілів. На сьогодні на посаду монтера кабельного виробництва не потрібні попередні знання чи досвід роботи, так як, усієї технології виробництва навчають безпосередньо на підприємстві, але необхідно розрізняти кольори та мати бажання працювати. Всі працівники, які приходять на підприємство, проходять протягом одного тижня базове навчання у Бродівському центрі зайнятості, де їм у доступній формі пояснюють, що входить у їх обов’язки і вчать тому, як необхідно виконувати всі виробничі операції, зокрема, які вимоги до якості, які інструкції регламентують роботу по даному робочому кроці, а практику проходять безпосередньо на заводі. Велика кількість працівників, які працевлаштувалися на вакансію монтерів кабельного виробництва, досягли кар’єрного зростання по посаді. Підприємство надає додатковий пакет соціальних гарантій для працівників. Зокрема, компанія забезпечує безкоштовне транспортування працівників з місць проживання на роботу та назад додому, та забезпечує пільгове харчування комплексними обідами у заводській їдальні. Також затребуваними на сьогодні є посади швачки та оббивальника меблів на заводі ТзОВ «Об’єднана мода України». Учасники даного заходу мали можливість ознайомитись із сучасними формами роботи центру зайнятості такими як : підготовка резюме і відео-резюме безробітної особи, організація онлайн-співбесіди з роботодавцем через скайп зв’язок.
Фахівець з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг Н.Кубіт ознайомила присутніх з можливостями професійного навчання, підвищення рівня кваліфікації, опанування нового фаху шляхом перенавчання та з переліком професій та спеціальностей, які можна освоїти за державні кошти, назвала освітні заклади, в яких провадиться навчання. Особам віком понад 45 років запропонувала скористатися ваучером для покриття витрат на професійний вишкіл. Фахівцем приділено велике значення інформації про сприяння служби зайнятості в організації підприємницької діяльності за рахунок одноразової виплати допомоги по безробіттю з метою створення робочого місця для себе та надання можливостей працевлаштування іншим громадянам, що значно допоможе реалізувати невикористані можливості села.
Захід пройшов в доброзичливій атмосфері, мешканці села приймали участь в жвавому обговоренні запропонованих послуг. Працівниками центру зайнятості дано відповіді на різні запитання учасників заходу. На адресу служби зайнятості прозвучали слова подяки від голови сільської ради.



23-10-2017

 

Реалізація права на отримання публічної інформації

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України від 13.01.2011 №2939-VI „Про доступ до публічної інформації» Буською ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області забезпечено розгляд запитів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою та особисто від запитувачів. Так, станом на 01.10.2016 року на розгляд до ОДПІ надійшов 31 запит, з них: 10 - від юридичних осіб та 21 - від громадян.
Запитувачі інформації зверталися з проханням надати інформацію щодо ставок земельного податку, видачі довідки про підтвердження статусу податкового резидента, відомостей про третіх осіб та іншу податкову інформацію.
За результатами розгляду задоволено 29 запитів на інформацію, на 2 надано відмову.
Нагадуємо, що запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.

Стан розгляду звернень громадян у Буській ОДПІ

Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у Буській ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області приділяється постійна увага. Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, проводиться аналіз звернень, що надходять від громадян.
Впродовж січня - вересня 2017 року до Буської ОДПІ від громадян надійшло 8 письмових звернень, з них: 6-подані громадянами безпосередньо, 2- через правоохоронні органи.
Громадяни зверталися з питаннями щодо сплати земельного податку, податку на нерухоме майно, подання податкової звітності, реєстрації та обліку платників.
На всі звернення надано відповіді у встановлені законодавством терміни.
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в Буській ОДПІ працює приймальня громадян.
Впродовж січня-вересня 2017 року посадовими особами інспекції на особистому прийомі було прийнято 1 громадянина із усним зверненням, на яке надано роз’яснення. За тематичним переліком питання, порушене у зверненні стосувалося сплати податку на нерухоме майно.
З початку року до ОДПІ скарг від громадян на дії, бездіяльність, на недоліки у роботі посадових осіб та скарг на корупційнідіяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб ДФС не надходило.


За які земельні ділянки платник єдиного податку четвертої групи повинен сплачувати земельний податок?

Відповідно до ст. 292 Податкового кодексу України об’єктом оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.
Платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності, зокрема з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва (п.п. 4 п. 297.1 ст. 297 ПКУ).


Cектор організації роботи Буської ОДПІ

 


20-10-2017

 

Від співбесіди до працевлаштування – один крок

SAM 1634Ефективною формою співпраці з працедавцями є проведення ярмарків вакансій, покликаних допомагати фірмам і компаніям укомплектовувати штат здебільшого через розширення чи модернізацію виробництва. Узв’язку з відкриттям у м. Броди маркету, у Бродівському районному центрі зайнятості відбувся міні-ярмарок вакансій на замовлення працедавця ТОВ "АТБ-МАРКЕТ" на посади продавця-консультанта, приймальника товарів, охоронника, прибиральника службових приміщень.
Під час зустрічі менеджер по персоналу Оля Бахур детально ознайомила присутніх з специфікою роботи, умовами праці, рівнем заробітної плати, складовими соціального пакету. Працедавець провела індивідуальну співбесіду з кожним претендентом на вакансії, відповіла на поставлені запитання. Декілька осіб зацікавилися пропозицією роботи на підприємстві, отож найближчим часом скористаються можливістю поповнити штат його працівників. Присутні активно ставили запитання роботодавцю та вступали у жваву дискусію. Вони переконалися, що їм пропонують доволі привабливі варіанти зайнятості. Десять безробітних взяли направлення на підприємство по даних вакансіях, з яких четверо станом на сьогодні вже працевлаштовано.


10-10-2017 

Міні-ярмарок – шлях до працевлаштування

SAM 1585Сьогодні у Бродівському районному центрі зайнятості відбулися міні-ярмарки вакансій на замовлення місцевого працедавця ПП «МАКСИМУМ К» та тернопільського роботодавця ТОВ «АВАКС ПРОФ». 
Під час зустрічі керівник приватного підприємства Мар’ян Гук детально розповів про своє підприємство,що шукає працівників на посади механіка по ремонту пил та верстатника деревообробних верстатів. Також ознайомив присутніх з умовами праці, рівнем заробітної плати, можливістю кар’єрного росту, складовими соціального пакету, а тих, хто зацікавилися перспективою працевлаштування, запросив безпосередньо відвідати пилораму. Представник тернопільського підприємства п.Ігор розповів безробітним, які активно шукають місце праці та відповідають заявленим вимогам, що на сьогодні обслуговуючи трасу Броди –Тернопіль актуальними залишаються вакансії на посаду дорожніх робітників. В обов’язки яких входить прибирання, чистка території та обрізання кущів.
Тимчасово непрацюючі особи ставили чимало запитань, велася жвава дискусія. 


 

05-10-2017Бродівський районний центр зайнятості інформує

6.10.ЦЗВ контексті проведення активної політики зайнятості, упродовж січня-вересня 2017 року Бродівським районним центром зайнятості:

працевлаштовано:
-929 осіб, з них з числа безробітних 383 особи;
-145 осіб з числа соціально незахищених ,в т. ч 23 осіб учасників бойових дій;
-15 осіб з числа інвалідів;
-69 осіб передпенсійного віку;
-39 осіб які мають дітей віком до 6-ти років;
-35 осіб з числа безробітних учасників АТО;
охоплено професійним навчанням 309 осіб (навчання проводилося за такими професіями: монтери кабельного виробництва, трактористи – машиністи, перукарі. Забезпечено стажування безпосередньо у роботодавця);
надано одноразову допомогу для започаткування власної справи 9 особам;
надано роботодавцям компенсацію витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на 43 новостворені робочі місця;
проведено 46 профорієнтаційних заходів, якими охоплено 12 шкіл району: Шнирівську, Лешнівську, Пониковицьку, Берлинську, Суховільську, Ясенівську, Наквашанську, Підкамінську, Маркопільську , Бродівську ЗОСШ №2,3,4;
проведено 6 інформаційних семінарів для військовослужбовців та учасників АТО за участю 29 осіб та 6 семінарів з орієнтацією на службу в Збройних силах України за участю 38 осіб. 


14-09-2017 

Проведено семінар із пошуку кандидатів у патронатні вихователі

SAM 156414 вересня 2017 року в приміщенні Бродівського районного центру зайнятості відбувся спільний семінар з представником центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді для громадян, які потребують працевлаштування з питань підбору патронатних вихователів.
Захід розпочала заступник директора центру зайнятості Наталія Федина, яка наголосила що фахівці служби зайнятості намагаються зробити все можливе, аби пошуковці роботи якомога швидше поверталися до праці та не були байдужими до того, що діється довкола.
Соціальний педагог Надія Ковальчук проінформувала присутніх про те, що патронат над дитиною – це професійна комплексна послуга, яка передбачає тимчасовий догляд, виховання та реабілітацію дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання складних життєвих обставин. Зупинилася на переліку послуг, які надає патронатний вихователь та ознайомила з основними критеріями відбору кандидатів у патронатні вихователі, їх обов’язками та питаннями грошового забезпечення.
Надія Пилипівна зауважила, що патронат над дитиною – це легальна зайнятість, яка може бути цікавою кожному, кому потрібна робота. Вона відповіла на всі запитання, які виникли у присутніх на заході безробітних та запросила всіх бажаючих стати патронатними вихователями звертатися до Бродівського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. 


14-09-2017

 

1 ogoloshennia20 вересня 2017 року о 11.00 год. в приміщенні Бродівського районного центру зайнятості відбудеться міні- ярмарок вакансій за участю ТзОВ «Електроконтакт Україна» на посаду монтера кабельного виробництва.
Всіх бажаючих запрошуємо взяти участь в заході.

 


01-09-2017

 

У Бродівському районному центрі зайнятості  відбувся семінар «Легальна зайнятість»

SAM 1526

У Бродівському районному центрі зайнятості за участю представника Головного управління Держпраці у Львівській області відбувся семінар на тему: «Легальна зайнятість», головна мета якого – розкрити переваги офіційного працевлаштування та застерегти присутніх від шахрайства під час укладання трудових відносин. 
У заході взяли участь 12 осіб з числа безробітних. Державний інспектор праці Христина Шпак у доступній формі окреслила суть новацій у чинному законодавстві про працю, зупинилася на типах незадекларованої діяльності, що братимуться до уваги в рамках пілотної інспекційної кампанії, а також наголосила на пріоритетах управління Держпраці в контексті здійснення державного нагляду та контролю за додержанням норм законів про працю. 
Особлива увага слухачів була зосереджена на перевагах легальної зайнятості. Наприкінці семінару присутні обговорили проблематику місцевого ринку праці та висловили сподівання, що зростання розміру мінімальної заробітної плати та посилення контролю за дотриманням законодавства у сфері зайнятості посприяє збільшенню вакансій, а відповідно зросте шанс безробітних якомога швидше знайти гідну роботу з достойним заробітком.

 


 

03-08-2017 

Актуальні вакансії на ринку праці в районі

1зайнятістьНа сьогодні державна служба зайнятості є активним посередником на ринку праці між роботодавцями і шукачами роботи, яка на безоплатній основі надає послуги із пошуку підходящої роботи та підбору персоналу, а також соціальні послуги з державного соціального страхування на випадок безробіття та здійснює виплату матеріального забезпечення у зв'язку з тимчасовою втратою роботи.
Для отримання допомоги у пошуку роботи громадяни, які шукають роботу, можуть звертатися в будь-який зручний для відвідування центр зайнятості — незалежно від зареєстрованого місця проживання чи місця перебування особи. Також перелік актуальних вакансій на сьогоднішній день в Бродівському районі можна переглянути ТУТ.

 


 

07-07-2017 

Районна служба зайнятості розпочала роботу у Заболотцівській сільській раді (ОТГ) в частині надання послуг з питань працевлаштування та соціального захисту на випадок безробіття.

07.7.17.580850968970224 7785867893572831172 nЗаступник директора Бродівського РЦЗ Наталія Федина особисто відвідала територіальну громаду, розповіла про ситуацію на ринку праці району та звернула увагу присутніх на перелік послуг, що надає служба зайнятості. Також були обговорені можливості служби із забезпечення громадян постійною та тимчасовою роботою. Мова йшла й про необхідність передбачення в бюджеті громади коштів для організації громадських робіт із залученням безробітних та сприяння шукачам роботи у відкритті власної справи. Увагу присутніх акцентовано на використанні новітніх онлайн-технологій, електронних сервісів і віддаленого користування послугами Служби зайнятості. Також проведено презентацію постанови КМУ "Про реалізацію пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб" від 02.12.2015 р. № 1154.
Голова територіальної громади Марія Дискант поділилася своїми планами щодо перспектив економічного розвитку території.
Районна служба зайнятості готова сприяти у вирішені питань зайнятості мешканців громади та розвитку інфраструктури території, тому домовлено, що в першу і третю середу кожного місяця фахівцями Бродівського РЦЗ в приміщенні Заболотцівської сільської ради будуть надаватися послуги мешканцям громади.


 13-05-2017

«Перукар-модельєр»- професія актуальна завжди

13.05.фото112 травня 2017р. представники Млинівського відділення Рівненського ЦПТО ДСЗ презентували свої освітні послуги безпосередньо у приміщенні Бродівського центру зайнятості. Керівник Млинівського відділення РЦПТО Анатолій Васильович Смалько провів мультимедійну презентацію професій, за якими здійснюється професійне навчання у цьому навчальному закладі. А майстер виробничого навчання Вікторія Андріївна Рибальченко провела майстер-клас за професією «перукар-модельєр». Відвідувачі мали змогу не лише скласти для себе уявлення про умови навчання та проживання, але й оцінити рівень підготовки фахівців на власному досвіді: отримати стильну плетену зачіску. Так , Соломія та Аліна – учениці Бродівської гімназії ім. І. Труша , Юля - учениця Пониковицької ЗОШ, а також Галя – учениця Бродівської ЗОШ №3 пішли з «Презентації професії» не лише з хорошим настроєм, але й з чудовими зачісками.
Загалом у цей день презентацію відвідали більше ніж п’ятдесят осіб, в т.ч. випускники 13.05.фото2Лешнівської, Наквашанської, Пониковицької ,Берлинської ЗОШ, Бродівської гімназії ім. І. Труша, Бродівської ЗОШ №3 та ін.
Безробітних та випускників шкіл зацікавила можливість отримати сучасну затребувану на ринку праці професію.
Задоволення участю в заході висловлювали й роботодавці. Вони були приємно здивовані побаченим, детально розпитували про види освітніх послуг для навчання дорослого населення, умови та терміни професійної підготовки конкретних фахівців. Особливу зацікавленість висловили представники індустрії краси, адже від рівня підготовку персоналу напряму залежать їхні прибутки. 


 12-05-2017

ОГОЛОШЕННЯ

Бродівський районний центр зайнятості оголошує конкурс для відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг на 2017 рік відповідно до Рекомендацій щодо відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційноконсультаційних та профорієнтаційних послуг, затверджених головою Державної служби зайнятості (Центрального апарату) 08.04.2015 року.
До участі запрошуються консалтингові групи, громадські організації, юридичні фірми, діяльність яких пов’язана з інформаційно-консультаційними та профорієнтаційними послугами.
Пропозиції про участь у конкурсному відборі просимо подавати з 11.00 15.05.2017р по 11.00 30.05.2017р. за адресою:
80600, м.Броди, вул..Гончарська, 15, Бродівський районний центр зайнятості, тел.0326626523.
Для участі у конкурсному відборі надавачі послуг подають пропозиції про участь разом з документами, серед яких:
- копія витягу із Єдиного державного реєстру із зазначенням видів економічної діяльності;
-цінова пропозиція з наданням проекту кошторису послуги за тематикою, визначеною в оголошенні;
-інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, а також наявність власного сайту та/або сторінки у соціальних мережах;
-наявність документально підтвердженого досвіду надання послуг за аналогічними договорами з наданням копій цих договорів.
Конкурсний відбір не проходять:
-професійно-технічні навчальні заклади державної служби зайнятості;
-Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України;
-надавачі послуг, які надають послуги на волонтерських засадах та/або на безоплатній основі.
Серед основних критеріїв прийнятності можуть бути:
-вартість наданих послуг;
-відповідність затребуваній тематиці;
-наявність працівників відповідної кваліфікації;
-досвід надання аналогічних послуг.
Документи вкладаються в окремий конверт, який запечатується, скріплюється печаткою (за наявності) надавача послуг та надсилається або подається до центру зайнятості з написом: "На конкурс надавачів інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг".
Надавачі послуг – учасники конкурсного відбору мають право замінити, відкликати подані документи або внести до них зміни до закінчення зазначеного в оголошенні строку подачі пропозицій про участь у конкурсному відборі та до дати засідання конкурсної комісії.
Засідання комісії з відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг відбудеться 01 червня 2017 року о 11.00 годині за адресою: м.Броди, вул..Гончарська, 15, Бродівський районний центр зайнятості.
Додаткову інформацію з питань подання документів що до участі у конкурсі можна отримати у відділі надання соціальних послуг Бродівського РЦЗ або за телефоном (03266)26523. 

cz



 05-04-2017

Мета експерименту – вивести малозабезпечених і вимушено переміщених осіб зі стану бідності

05.05.17.thumb-zoom-299x168-f04bНа Львівщині, як і на Полтавщині та Харківщині, впроваджується пілотний проект щодо залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та вимушених мігрантів. Він діє в рамках реалізації Міністерством соціальної політики спільно з Міжнародним банком реконструкції та розвитку програми «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» і передбачає додаткові можливості у сфері зайнятості для тих, хто отримує у відділах соціального захисту населення державну матеріальну допомогу. Ключова ціль експерименту – вивести малозабезпечених і внутрішньо переміщених осіб зі стану бідності та допомогти їм працевлаштуватися або започаткувати власну справу.05.05.17рцз
Аби донести інформацію про зміст проекту і його значення до органів місцевої влади, у тому числі голів сільських, селищних рад, лідерів об’єднаних територіальних громад, а також тих, хто може скористатися державними преференціями, посадовці Львівської обласної служби зайнятості разом з представниками управління соціального захисту населення та агропромислового комплексу облдержадміністрації організували низку зустрічей за круглим столом у районах області. Предметні розмови вже відбулися у Яворівському, Мостиському, Бродівському, Самбірському, Турківському, Сколівському, Старосамбірському та Миколаївському центрах зайнятості.
Залучення учасників пілотного проекту до трудової діяльності здійснює державна служба зайнятості шляхом сприяння їм у працевлаштуванні, у тому числі на нові робочі місця, пропонуючи участь у громадських роботах, а також надаючи безвідсоткову фінансову допомогу на поворотній основі для організації підприємницької діяльності. На реалізацію проекту у Державному бюджеті закладені кошти у сумі 20 млн грн, тобто середній розмір допомоги для започаткування бізнесу на час проведення експерименту становитиме понад 60 тис. грн.
– Зустрічі зацікавлених у співпраці сторін – дуже корисна справа, – ділиться враженнями в. о. директора Львівського обласного центру зайнятості Оксана Іванчук. – Адже не всі новообрані голови територіальних громад володіють інформацією про стан локального ринку праці, знають, яким чином держава підтримує підприємницькі ініціативи. Зчаста діалог за круглим столом переростав у дискусію, де не було місця формалізму. А це означає, що порушена тема знайде своє продовження: почутою інформацією скористаються, її донесуть до малозабезпечених або внутрішньо переміщених осіб, що готові стартувати у бізнес. Важливо, що більшість розуміє: державні пільги та виплати не вічні. Рано чи пізно постане питання, як заробити на хліб насущний. То чому б нині не скористатися вигідними пропозиціями, зайнятися підприємницькою діяльністю та сплачувати податки до державної казни? 


 

15.1сусла14-03-2017

Посадовці Бродівського районного центру зайнятості відвідали Заболотцівську сільську раду.

   Директором Бродівського районного центру зайнятості Суслою Русланом Івановичем разом з начальником відділу взаємодії з роботодавцями Котишин Тетяною Михайлівною, заступником начальника відділу надання соціальних послуг Полехою Оксаною Андріївною та провідним фахівцем з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг Глухотою Оксаною Олександрівною 13 березня 2017 року було відвідано Заболотцівську сільську раду. В ході бесіди з головою об’єднаної територіальної громади Дискант Марією Володимирівною, очільник центру зайнятості детально проінформував про ситуацію на ринку праці району, про послуги та всі наявні можливості державної служби зайнятості. В свою чергу Марія Володимирівна наголосила на плідній співпраці на протязі тривалого часу з Бродівським районним центром зайнятості15.центр зайнятості щодо організації та проведення на території сільської ради громадських робіт. Голова об’єднаної територіальної громади поділилася грандіозними планами та креативними підходами до вирішення багатьох проблем. В ході розмови було обговорено питання щодо суб'єктів господарювання, які знаходяться на території громади та сплачують в бюджет податки. В обговоренні взяв участь керівник ПА "Щедрий урожай" Гуляйгродський В.Т., який поділився планами на 2017рік (щодо потреби працівників на роботи тимчасового характеру по збиранню малини). Також було акцентовано увагу на професійній підготовці, перепідготовці або підвищенні кваліфікації безробітних - мешканців громади, які організовуються службою зайнятості з урахуванням вимог ринку праці, перспектив розвитку регіону та конкретних замовлень роботодавців з використанням різних форм і видів навчання, в тому числі підтвердження кваліфікації за професією «кухар» за рахунок неформального навчання. Навчання здійснюється на базі професійно-технічних, вищих навчальних закладів області та інших регіонів, безпосередньо на підприємствах, в установах і організаціях, а також у центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. 

Враження після зустрічі залишилися лише позитивні. Сподіваємося, що існуючий досвід роботи та подальша співпраця Бродівського районного центру зайнятості та об'єднаної територіальної громади дозволить вирішити проблемні питання, бо лише спільні зусилля та координація є запорукою вирішення питань соціальної захищеності громадян та подолання безробіття в сільській місцевості. 


 06-03-2017

До уваги роботодавців! Оновлено звіт про наявність вакансій!

Тісна співпраця з роботодавцями - найважливіша передумова якісного вирішення головного завдання служби зайнятості - сприяння працевлаштуванню незайнятим громадянам. Робота з вакансіями є головним його чинником. Відповідно до пункту 4 частини третьої статті 50 ЗУ «Про зайнятість населення» роботодавці зобов’язані своєчасно та в повному обсязі подавати до центру зайнятості інформацію про попит на робочу силу «Звіт З – ПН». У 2017 році оновлена форма № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)». З 07.02.2017 р. набули чинності зміни до наказу від 31.05.2013 р. за № 316 щодо форми № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядку її подання, що внесені наказом Міністерства соціальної політики України від 05.12.2016 р. № 1476. Звітувати про попит на робочу силу (вакансії ) повинні всі роботодавці, що використовують працю найманих працівників: як юридичні особи (підприємства, установи, організації), так і фізичні особи-підприємці. У разі наявності попиту на робочу силу (відкритих вакансій) форма звітності № 3-ПН заповнюється роботодавцями та подається до центру зайнятості у термін не пізніше ніж три робочі дні з дати відкриття вакансії. Датою відкриття вакансії є наступний день після створення робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником. Оновлена у 2017 році форма № 3-ПН містить позначку про вид звітності – первинна чи уточнювальна. Так, з метою інформування про наявність попиту на робочу силу (вакансії) роботодавець подає форму № 3-ПН з позначкою «первинна», а у разі необхідності уточнити характеристики вже задекларованої вакансії (умови праці, розмір заробітної плати, вимоги до претендента тощо) – з позначкою «уточнювальна». При цьому не можуть бути змінені дані щодо кількості вакансій та назви професії (посади). Відбулися зміни в таблиці розділу I «Основні дані про вакансії». У зв’язку із збільшенням розміру мінімальної заробітної плати колонку «Розмір заробітної плати» розділено на дві: «Усього (у тому числі премії, надбавки, інші заохочувальні та компенсаційні виплати)» та «У тому числі основної». Остання колонка відтепер містить інформацію не про укомплектування вакансії за сприяння Державної служби зайнятості України (так/ні), а про наявність коментарів у додатку (так/ні). Отже, якщо розділ II «Коментарі до даних про вакансії» форми № 3-ПН містить додаткові коментарі, до згаданої колонки вноситься запис «так», якщо коментарі відсутні – «ні». У розділі І звітності роботодавці більше не вказуватимуть: вакансія укомплектовується за сприянням служби зайнятості чи роботодавцем самостійно. Також слід зазначити, що розділ II форми № 3-ПН підписує роботодавець або уповноважена ним особа окремо щодо кожної вакансії. 

Більш детальну інформацію та консультацію можна отримати у відділі взаємодії з роботодавцями Бродівського районного центру зайнятості або за телефоном: 4-20-00. 


 УКРАЇНА

БРОДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ


13 січня 2017 року Броди №18

 

Про організацію громадських
робіт у Бродівському районі
у 2017 році

Відповідно до пункту 3 статті 24 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, статті 31 Закону України “Про зайнятість населення”, Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 175, враховуючи районну програму зайнятості населення на 2013-2017 роки, затверджену рішенням Бродівської районної ради від 11 червня 2013 року № 413 та з метою додаткового стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб, додаткової соціальної підтримки та вирішення територіальними громадами важливих для них завдань з організації громадських робіт, які мають суспільно корисну спрямованість та відповідають потребам громади:

1. Організувати за участю Бродівського районного центру зайнятості (Р.Сусла) проведення на території району у 2017 році громадських робіт на договірних засадах відповідно до затверджених видів робіт.
2. Затвердити перелік видів громадських робіт, які мають економічну, соціальну та екологічну користь для Бродівського району і можуть застосовуватись під час проведення громадських робіт у 2017 році згідно з додатком 1.
3. Затвердити перелік підприємств, установ та організацій, за участю яких планується організація громадських робіт у Бродівському районі у 2017 році згідно з додатком 2.
4. Фінансування громадських робіт здійснювати за рахунок коштів місцевих бюджетів та інших, не заборонених законодавством джерел. У разі залучення зареєстрованих безробітних до громадських робіт фінансування організації таких робіт здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів та/або Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
5. Рекомендувати виконавчим комітетам органів місцевого самоврядування району:
5.1. Визначити види громадських робіт, які відповідають потребам територіальних громад та роботодавців, за участю яких планується організація таких робіт;
5.2. Передбачити у місцевих бюджетах на 2017 рік кошти на організацію громадських робіт.
6. Начальнику відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації В.Тимчишину забезпечити оприлюднення розпорядження на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
7. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.


Перший заступник голови районної
державної адміністрації                                                                                                                                         В.Адамець 


 

ПЕРЕЛІК
видів громадських робіт, які мають економічну, соціальну та екологічну користь для Бродівського району і можуть застосовуватись під час проведення громадських робіт у 2017 році    можна завантажити ТУТ


24-01-2017


Записатися на прийом до спеціалістів центрів зайнятості можна дистанційно

 На сайті Державної служби зайнятості (www.dcz.gov.ua) почав діяти новий сервіс – «Електронна черга реєстрації безробітних». Користувачі сайту можуть дистанційно через рубрику «Електронні послуги» записатися на прийом до спеціаліста будь-якого центру зайнятості, обравши мету, дату та годину візиту. У такий спосіб особа може зарезервувати час на прийом до фахівця з метою працевлаштування або отримання консультації з тимчасової зайнятості, вибору фаху, професійного навчання чи з юридичних питань.

До слова, це вже не перша послуга, що надається в режимі он-лайн. Приміром, на каналі Львівського ОЦЗ у мережі YouTube і на веб-сторінці ЛОЦЗ (www.dcz.gov.ua/lviv) для працедавців сформований і постійно оновлюється каталог відеорезюме безробітних, у якому налічується майже 470 самопрезентацій тимчасово непрацюючих жителів області. Також діє база відеовакансій, завдяки якій пошуковці роботи мають змогу обрати різні варіанти працевлаштування й детально ознайомитися з напрямами діяльності та специфікою виробництва майже 50 фірм і компаній. Окрім того, з метою оперативного укомплектування вакансій посадовці центрів зайнятості організовують он-лайн співбесіди для тих, хто шукає місце праці та його пропонує.
Запроваджені новації – це лише частина стратегії модернізації служби зайнятості. Уже в першому кварталі цього року запрацює новий сайт Державної служби зайнятості, до розробки концепції якого долучилися кращі міжнародні експерти, у тому числі представники МОП і ООН. Він буде найбільшим майданчиком для пошуку претендентів на роботу в Україні, адже дозволить створювати інтерактивні профілі користувачів та особисті веб-кабінети. Водночас триває робота щодо створення Всеукраїнського кадрового резерву служби зайнятості, тобто нової он-лайн технології швидкого пошуку і добору кадрів за запити працедавців. Інновація сприятиме працевлаштуванню та побудові професійної кар’єри не лише студентській молоді, випускникам навчальних закладів, а й іншим категоріям населення, а також передбачатиме профорієнтацію, професійну діагностику в режимі он-лайн і дистанційне навчання потенційних працівників відповідно до потреб ринку праці.


10-10-2016


УКРАЇНА
БРОДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ


19 вересня 2016 року Броди №415

        Про внесення змін
        до розпорядження голови
        райдержадміністрації від
        5 січня 2016 року №4

          Відповідно до пункту 3 статті 24 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 31 Закону України «Про зайнятість населення», Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 №175, враховуючи районну програму зайнятості населення на 2013-2017 роки, затверджену рішенням Бродівської районної ради від 11.06.2013 №413 та з метою додаткового стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб, додаткової соціальної підтримки та допомоги учасникам АТО, насамперед пораненим, які потребують психологічного та соціального супроводу, вирішення територіальними громадами важливих для них завдань з організації громадських робіт, які мають суспільно корисну спрямованість та відповідають потребам громади:
1. Внести у додаток 1 до розпорядження голови райдержадміністрації від 05.01.2016 №4 «Про організацію громадських робіт у Бродівському районі у 2016 році» такі зміни:
Додати пункт 16. «Соціальний супровід поранених учасників АТО (можливо ще членів родини загиблих)».
2. Відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації забезпечити оприлюднення змін до розпорядження на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Голова райдержадміністрації                                                                                                                                            О.Цигилик


31-08-2016

                    Пільги у сфері працевлаштування для учасників АТО: що нового?

 Для працедавців, які створюють нові робочі місця і приймають на них безробітних з числа учасників антитерористичної операції, з’явилася можливість отримати компенсацію зі сплати єдиного соціального внеску. Про це йдеться у Законі України № 1436-YIII «Про внесення змін до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення», що набуває чинності 30 серпня поточного року.

На відшкодування ЄСВ можуть розраховувати фірми та компанії, а також приватні підприємці, які не мають заборгованості зі сплати страхових внесків, не є банкрутами і проти них не порушена справа про банкрутство. Компенсація виплачується упродовж 12 місяців з дня працевлаштування безробітного, при цьому термін забезпечення його роботою повинен бути не меншим як два роки.
– До підписання вищезазначеного Закону право на компенсаційні виплати у разі працевлаштування учасників АТО мали виключно суб’єкти малого підприємництва, що вели діяльність у пріоритетних видах економічної діяльності та створювали для безробітних нові робочі місця, – наголосив директор Львівського обласного центру зайнятості В. Барилюк. – Внесені до чинного законодавства зміни дозволять збільшити число працевлаштованих учасників збройного протистояння. Адже завдяки новаціям значно розширюється коло підприємств, які, забезпечуючи новими місцями праці тих, хто на сході відстоював цілісність нашої країни, зможуть претендувати на отримання упродовж року державних преференцій у вигляді повернення витрат зі сплати ЄСВ.
Так, упродовж січня-липня цього року допомоги у працевлаштуванні потребували 110 учасників АТО, 19 з них вдалося забезпечити трудовою діяльністю. Примітно, що 1 учасник АТО, отримавши одноразову виплату допомоги з безробіття для започаткування власної справи, поповнив лави підприємців-початківців. Ще 3 осіб залучено до громадських та інших робіт тимчасового характеру, а 4 – охоплено професійним навчанням.

Бродівський районний центр зайнятості


26-01-2016

-204-а

Оголошення

Бродівський районний центр зайнятості оголошує проведення відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг на 2016 рік відповідно до Рекомендацій щодо відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно консультаційних та профорієнтаційних послуг, затверджених головою Державної служби зайнятості (Центрального апарату) 08.04.2015 року та Положення про проведення відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг затвердженого Наказом Бродівського районного центру зайнятості № 55 від 19.05.2015р.
Пропозиції про участь у конкурсному відборі просимо подавати з 27.01.2016р по 09.02.2016р. за адресою:
80600, м.Броди, вул..Гончарська, 15, Бродівський районний центр зайнятості, тел.0326626523.
Для участі у конкурсному відборі надавачі послуг подають пропозиції про участь разом з документами, серед яких:
- копія виписки/витягу із Єдиного державного реєстру із зазначенням основного виду економічної діяльності – провадження інформаційної діяльності за відповідними напрямами;
-цінова пропозиція з наданням проекту кошторису послуги за тематикою, визначеною в оголошенні;
-інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, а також наявність власного сайту та/або сторінки у соціальних мережах;
-наявність документально підтвердженого досвіду надання послуг за аналогічними договорами з наданням копій цих договорів.
Конкурсний відбір не проходять:
-професійно-технічні навчальні заклади державної служби зайнятості;
-Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України;
-надавачі послуг, які надають послуги на волонтерських засадах та/або на безоплатній основі.
Серед основних критеріїв прийнятності можуть бути:
-вартість наданих послуг;
-відповідність затребуваній тематиці;
-наявність працівників відповідної кваліфікації;
-досвід надання аналогічних послуг.
Документи вкладаються в окремий конверт, який запечатується, скріплюється печаткою (за наявності) надавача послуг та надсилається або подається до центру зайнятості з написом: "На конкурс надавачів інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг".
Надавачі послуг – учасники конкурсного відбору мають право замінити, відкликати подані документи або внести до них зміни до закінчення зазначеного в оголошенні строку подачі пропозицій про участь у конкурсному відборі та до дати засідання конкурсної комісії.
Засідання комісії з відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг відбудеться 11 лютого 2016 року о 11.00 годині за адресою: м.Броди, вул..Гончарська, 15, Бродівський районний центр зайнятості.

Орієнтовна тематика заходів для організації закупівлі інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг ТУТ


10-08-2015

ОГОЛОШЕННЯ

Бродівський районний центр зайнятості оголошує проведення відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг на 2015 рік.
Пропозиції про участь у конкурсному відборі просимо подавати з 07.08.2015р по 20.08.2015р. за адресою: 80600, м.Броди, вул. Гончарська, 15, Бродівський районний центр зайнятості, тел.0326626523.
Для участі у конкурсному відборі надавачі послуг подають пропозиції про участь разом з документами, серед яких:
- копія виписки/витягу із Єдиного державного реєстру із зазначенням основного виду економічної діяльності;
-цінова пропозиція з наданням проекту кошторису послуги за тематикою, визначеною в оголошенні;
-інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, а також наявність власного сайту та/або сторінки у соціальних мережах;
-наявність документально підтвердженого досвіду надання послуг за аналогічними договорами з наданням копій цих договорів.
Конкурсний відбір не проходять:
-професійно-технічні навчальні заклади державної служби зайнятості;
-Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України;
-надавачі послуг, які надають послуги на волонтерських засадах та/або на безоплатній основі.
Серед основних критеріїв прийнятності можуть бути:
-вартість наданих послуг;
-відповідність затребуваній тематиці;
-наявність працівників відповідної кваліфікації;
-досвід надання аналогічних послуг.
Документи вкладаються в окремий конверт, який запечатується, скріплюється печаткою (за наявності) надавача послуг та надсилається або подається до центру зайнятості з написом: "На конкурс надавачів інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг".
Надавачі послуг – учасники конкурсного відбору мають право замінити, відкликати подані документи або внести до них зміни до закінчення зазначеного в оголошенні строку подачі пропозицій про участь у конкурсному відборі та до дати засідання конкурсної комісії.
Засідання комісії з відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг відбудеться 21 серпня 2015 року о 11.00 годині за адресою: м.Броди, вул. Гончарська, 15, Бродівський районний центр зайнятості. Орієнтовна тематика заходів для організації закупівлі інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг.


Орієнтовна тематика заходів для організації закупівлі інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг тут

 


26-05-2015

ОГОЛОШЕННЯ

Бродівський районний центр зайнятості оголошує проведення відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг на 2015 рік відповідно до Рекомендацій щодо відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційноконсультаційних та профорієнтаційних послуг, затверджених головою Державної служби зайнятості (Центрального апарату) 08.04.2015 року та Положення про проведення відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг затвердженого Наказом Бродівського районного центру зайнятості № 55 від 19.05.2015р.
Пропозиції про участь у конкурсному відборі просимо подавати з 29.05.2015р по 12.06.2015р. за адресою:
80600, м.Броди, вул..Гончарська, 15, Бродівський районний центр зайнятості, тел.0326626523.
Для участі у конкурсному відборі надавачі послуг подають пропозиції про участь разом з документами, серед яких:
-засвідчена копія виписки/витягу із Єдиного державного реєстру із зазначенням основного виду економічної діяльності – провадження інформаційної діяльності за відповідними напрямами;
-цінова пропозиція з наданням проекту кошторису послуги за тематикою, визначеною в оголошенні;
-інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, а також наявність власного сайту та/або сторінки у соціальних мережах;
-наявність документально підтвердженого досвіду надання послуг за аналогічними договорами з наданням копій цих договорів.
Конкурсний відбір не проходять:
-професійно-технічні навчальні заклади державної служби зайнятості;
-Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України;
-надавачі послуг, які надають послуги на волонтерських засадах та/або на безоплатній основі.
Серед основних критеріїв прийнятності можуть бути:
-вартість наданих послуг;
-відповідність затребуваній тематиці;
-наявність працівників відповідної кваліфікації;
-досвід надання аналогічних послуг.
Документи вкладаються в окремий конверт, який запечатується, скріплюється печаткою (за наявності) надавача послуг та надсилається або подається до центру зайнятості з написом: "На конкурс надавачів інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг".
Надавачі послуг – учасники конкурсного відбору мають право замінити, відкликати подані документи або внести до них зміни до закінчення зазначеного в оголошенні строку подачі пропозицій про участь у конкурсному відборі та до дати засідання конкурсної комісії.
Засідання комісії з відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг відбудеться 15 червня 2015 року о 11.00 годині за адресою: м.Броди, вул..Гончарська, 15, Бродівський районний центр зайнятості.
Прогнозована чисельність отримувачів послуг з числа клієнтів центру зайнятості: безробітні з числа учасників АТО -15 осіб, безробітні з числа учасниківВПО -15 осіб, особи з обмеженою працездатністю – 15 осіб, безробітні, котрі зацікавилися започаткуванням власного бізнесу – 30 осіб, безробітні, котрі перебувають у стресовому стані та/або потребують психологічної підтримки – 45 осіб.

тематика заходів для організації закупівлі інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг


13-05-2015

Аналітична записка про стан ринку праці  впродовж 4 місяців 2015 року

Упродовж січня - квітня 2015 року Бродівським районним центром зайнятості надавалися соціальні послуги 1514 безробітним. Обсяги пропозиції робочої сили упродовж року формувалися переважно за рахунок працівників: звільнених за власним бажанням – 4,2 % загальної чисельності безробітних, котрим надавалися соціальні послуги; вивільнених працівників з підприємств, установ та організацій – 2,5 %; випускників навчальних закладів – 5,1 % та осіб, котрі були незайняті з різних причин більше року – 15,5 %. Станом на 1 травня 2015 року на обліку в центрі зайнятості перебувало 829 безробітних.

  • Довготривале безробіття:

Для підвищення мотивації до продуктивної зайнятості незайнятих громадян, посилення їх відповідальності за особисте сприяння своєму працевлаштуванню діє комісія щодо вивчення справ безробітних , котрі перебувають у стані довготривалого безробіття. Особи котрі перебували на обліку понад 6 місяців становлять 33,9 %, понад 1 рік –77 безробітних (5,1%).

  • Збільшення потреби у працівниках:

З метою подолання труднощів у працевлаштуванні громадян, значна увага приділяється роботі з підприємствами , установами та організаціями. Кількість наявних вакансій у січні - квітні 2015 року становила 508 одиниць, що на 32 одиниці більше за відповідний період 2014 року(476). Рівень укомплектування вакансій зріс з 82,9% до 87,2 %.

За статистичними даними станом на 01.05.2015 року кількість актуальних вакансій становила 36 одиниць. Загалом на одне вільне робоче місце (вакантну посаду ) на 01.05. 2015 року претендувало майже 23 особи.

  • Збільшення обсягів сільського безробіття:

Станом на 01.05.2015 року надавалися соціальні послуги 447 безробітним (частка їх у загальній чисельності безробітних становила 53,9%) мешканцям сільської місцевості, котрі раніше були зайняті у всіх видах економічної діяльності, рівень сільського безробіття зріс (станом на 01.05.2014 року чисельність безробітних мешканців села становила 549 осіб, частка їх у загальній чисельності безробітних становила 50,9%).

  • Наявність жіночого безробіття:

Станом на 01.05.2015 року центром зайнятості надавалися послуги 413 безробітним жінкам , питома вага їх у загальній чисельності безробітних громадян становила 49,8%.

  • Наявність молодіжного безробіття :

Станом на 01.05.2015 року центром зайнятості надавалися послуги 378 особам з молоді до 35 років (45,6 % загальної чисельності безробітних). 

  • Профорієнтаційна робота

Упродовж січня – квітня 2015 року центром зайнятості надано 3856 послуг 1780 особам, з них 1286 безробітних залучалися до групових – масових послуг, а також надавалися індивідуальні послуги. Охоплено 494 осіб, з числа іншої категорії , з них 298 учнів загальноосвітніх шкіл.

 

Упродовж січня - квітня 2015 року за сприянням служби зайнятості здійсненні такі заходи активної політики зайнятості:

          

          Працевлаштовано - 454 особи;

З числа безробітних працевлаштовано – 342 особи.

Охоплено професійним навчанням , перенавчанням та підвищенням кваліфікації - 200 осіб;

Залучено до участі в громадських роботах   - 153 особи,

з числа безробітних – 149 осіб.


Надавалась підтримка розвитку малого підприємництва  

Отримали одноразову допомогу з безробіття для започаткування власної справи ( в сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, ведення сільського господарства) упродовж січня - квітня 2015 року - 10 безробітних.

 

Надання компенсацій роботодавцям

Службою зайнятості запроваджено надання компенсацій працедавцям за рахунок коштів Фонду під гарантоване працевлаштування безробітних. На такі місця працевлаштовано 27 осіб.

 


18-03-201546

 

Для вас, майбутні підприємці!


Сьогодні багато хто бажає почати свій бізнес, але для цього потрібен стартовий капітал. Центр зайнятості надає безробітним одноразову допомогу для започаткування власної справи. Останнім часом активізовано відкриття підприємницької діяльності у сфері агробізнесу. Бізнес на селі сприяє розвитку національної економіки в цілому, тому всіляко допомагаємо людям які прагнуть започаткувати власну справу. Аграрний бізнес має ряд переваг для свого розвитку. По-перше – це нижчий рівень конкуренції або повна її відсутність. По-друге – дешевший товар або послуга, що сприятиме попиту.
Першу інформацію про те, як стати підприємцем, можна почерпнути з матеріалів, розміщених в інформаційному куточку Бродівського центру зайнятості «Для вас, майбутні підприємці». Важливо, що безробітним безкоштовно надаються інформаційно-консультаційні послуги з питань підприємництва, для них організовується професійне навчання основам організації бізнесу.
В першу чергу, це проведення різнопланових інформаційних та тематичних семінарів, на які запрошуються бажаючі започаткувати власну справу. На них безробітні отримують інформацію з питань самозайнятості, вибору професій, придатних для підприємницької діяльності для конкретного регіону, інформацію про дії, які варто здійснити для започаткування власної справи.
З метою набуття теоретичних знань з основ обліку та оподаткування діяльності малого підприємництва, мікроекономічних питань, маркетингу, менеджменту та практичних вмінь щодо бізнес-планування бажаючим відкрити власну справу рекомендується навчання на курсах з «Основ підприємницької діяльності».
Отож, якщо ви перебуваєте в пошуку роботи,та бажаєте працювати «на себе»,тобто відкрити власну справу - за сприянням центру зайнятості Ви можете отримати фінансову допомогу для здійснення своєї бізнес-ідеї.


За додатковою інформацією звертатись за тел.2-65-23

 


17-01-2015

Надання роботодавцями інформації


про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.
Служба зайнятості разом з роботодавцями націлена забезпечувати повну, продуктивну та вільно обрану зайнятість в процесі реалізації активної соціально-економічної політики держави. Окремо здійснюються заходи, що сприяють зайнятості громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці. До таких згідно із ст. 14 Закону України «Про зайнятість населення» належать:
1) один з батьків або особа, яка їх замінює і:
має на утриманні дітей віком до шести років;
виховує без одного з подружжя дитину віком до 14 років або дитину-інваліда;
утримує без одного з подружжя інваліда з дитинства (незалежно від віку) та/або інваліда І групи (незалежно від причини інвалідності);
2) діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу;
3) особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування;
4) молодь, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, звільнилася із строкової військової або альтернативної (невійськової) служби (протягом шести місяців після закінчення або припинення навчання чи служби) і яка вперше приймається на роботу;
5) особи, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» залишилося 10 і менше років;
6) інваліди, які не досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;
7) особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу.
Для працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (крім інвалідів, які не досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», норматив працевлаштування на роботу яких встановлюється згідно із Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні») підприємствам, установам та організаціям з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб, крім підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, встановлюється квота у розмірі 5 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік.
Термін «середньооблікова чисельність штатних працівників» вживається у значенні, наведеному в Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 №286, зареєстрованої в Мін’юсті 30.11.2005 №1442/11722
Відповідно до п.3 статті 14 Закону України «Про зайнятість населення», роботодавці самостійно розраховують зазначену квоту з урахуванням чисельності громадян, які на умовах повної зайнятості вже працюють на підприємствах, в установах та організаціях і належать до таких, що неконкурентоспроможні на ринку праці (крім інвалідів), та забезпечують їх працевлаштування самостійно.
Обов’язковою умовою дотримання роботодавцями квоти вважається працевлаштування таких громадян, про що роботодавці інформуватимуть щороку центри зайнятості не пізніше 01 лютого після звітного року, згідно Порядку надання роботодавцями територіальним органам Державної служби зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики від 16.05.2013 р. № 271.
Пропонуємо Вам за сприянням у працевлаштуванні згаданої категорії громадян, у тому числі для виконання квоти, звернутися до центру зайнятості, який має можливість організовувати професійну підготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації громадян з числа зареєстрованих безробітних за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Для цього необхідно лише надати центру зайнятості інформацію про попит на робочу силу (вакансії) - оперативну або перспективну.
Принагідно інформуємо, що роботодавцям, які створюють робочі місця та працевлаштовують на них безробітних, у тому числі недостатньо конкурентоспроможних на ринку праці, а для суб’єктів малого підприємництва, які створюють робочі місця у пріоритетних галузях економіки та працевлаштовують на них безробітних, - передбачена компенсація єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за відповідну особу.
За додатковою інформацією звертатись у відділ взаємодії з роботодавцями Бродівського районного центру зайнятості за тел.4-20-00.

 


32317-01-2015

Почав діяти новий мобільний сервіс «Пошук роботи»


Задля надання безробітним більш якісної інформаційної підтримки, активізації їхніх зусиль щодо пошуку роботи та повернення до продуктивної зайнятості, пришвидшення термінів працевлаштування та укомплектування вакансій у центрах зайнятості України запроваджений новий мобільний сервіс «Пошук роботи». Новація передбачає надання безробітним шість видів СМС-посилань. Зокрема, відтепер клієнти центрів зайнятості за їхньою згодою у вигляді повідомлень на мобільні телефони оперативно отримуватимуть інформацію про:
– нові вакансії, які щойно надійшли до бази даних державної служби зайнятості (з урахуванням досвіду роботи, кваліфікації, освіти особи, її побажань щодо режиму та характеру трудової діяльності);
– можливість участі у громадських або тимчасових роботах;
– формування групи для професійного навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації;
– дату проведення семінарів, ярмарок, міні-ярмарок вакансій, зустрічей з працедавцями, інших заходів, націлених на працевлаштування;
– факт перерахування до банківських установ суми матеріального забезпечення;
– заплановану дату відвідування центру зайнятості.
Особисті консультанти ЦЗ будуть проводити опитування безробітних щодо їхньої згоди на отримання меседжів служби зайнятості. Також відслідковуватиметься результативність наданих інформаційних послуг. Зокрема безробітним пропонується у разі їхнього працевлаштування надсилати зворотне СМС-повідомлення з цифрою 3 на номер 730. Вони також матимуть змогу висловлювати свої побажання щодо вдосконалення мобільного сервісу. Додатково вивчатиметься думка працедавців щодо дієвості застосування нового способу доведення до безробітних відомостей про вільні робочі місця та вакантні посади.
Запроваджена форма комунікативної взаємодії підвищить шанси працевлаштування безробітних, сприятиме оперативному формуванню груп на навчання, розширить коло учасників громадських робіт, дозволить у стислі терміни забезпечити працедавців потрібним персоналом, а також підвищить рівень поінформованості безробітних про перерахування фінансової допомоги, нагадає їм про дату та час відвідування центру зайнятості.

 


 

Аналітична записка про стан ринку праці

в Бродівському районі у 2014 році


Упродовж  2014 року  Бродівським районним центром зайнятості надавалися соціальні послуги 3239 безробітним. Обсяги пропозиції робочої сили упродовж  року  формувалися переважно за рахунок працівників: звільнених за власним бажанням – 3,9 % загальної чисельності безробітних, котрим надавалися соціальні послуги; вивільнених працівників з підприємств, установ та організацій – 2,5 %; випускників навчальних закладів – 7,8 %  та осіб, котрі були незайняті з різних причин більше року – 13,8 %.  Станом на 1 січня 2015 року на обліку в центрі зайнятості перебувало 912 безробітних.
•    Довготривале безробіття:
Для підвищення мотивації до продуктивної зайнятості незайнятих громадян, посилення їх відповідальності за особисте сприяння своєму працевлаштуванню діє комісія щодо вивчення справ безробітних , котрі перебувають у стані довготривалого безробіття. Особи котрі перебували на обліку понад 6 місяців становлять 40,2 %, понад 1 рік –189 безробітних (5,8%).
•    Зменшення  звернень вивільнених працівників:
Упродовж  2014 року отримували послуги  особи , котрі звільнені з роботи у зв’язку із скороченням штатної чисельності або ліквідації ПОУ – 82 особи.  Упродовж 2013 року – 136 осіб.
•    Збільшення потреби у працівниках:
З метою подолання труднощів у працевлаштуванні громадян, значна увага приділяється роботі з підприємствами , установами та організаціями. Кількість наявних вакансій у 2014 року становила 1424 одиниці, що на 8 одиниць  менше за відповідний період 2013 року(1432). Рівень укомплектування вакансій зріс  з 81,9%  до 90,8  %.
За статистичними даними станом на 01.01.2015 року кількість актуальних вакансій становила 3 одиниці. Загалом на одне вільне робоче місце (вакантну посаду ) на 01.01. 2015 року претендувало майже 300 осіб.
•    Зменшення обсягів сільського безробіття:
Станом на 01.01.2015 року надавалися соціальні послуги 464 безробітним (частка їх у загальній чисельності безробітних становила 50,9%) мешканцям сільської місцевості, котрі раніше були зайняті у всіх видах економічної діяльності, рівень сільського безробіття не змінився (станом на 01.01.2014 року чисельність безробітних мешканців села становила 607 осіб, частка їх у загальній чисельності безробітних становила 50,9%).
•    Наявність жіночого безробіття:
Станом на 01.01.2015  року центром зайнятості надавалися послуги 468 безробітним жінкам , питома вага їх у загальній чисельності безробітних громадян становила 51,3%.

•    Наявність молодіжного безробіття :
Станом на 01.01.2015 року центром зайнятості надавалися послуги 424 особам з молоді до 35 років  (46,5 % загальної чисельності безробітних).

•    Профорієнтаційна робота
Упродовж 2014 року центром зайнятості надано 15382 послуги 6152 особам, з них 3089 безробітних залучалися до групових – масових послуг, а також надавалися індивідуальні послуги. Охоплено 3063 осіб, з числа іншої категорії , з них 1728 учнів загальноосвітніх шкіл.

Упродовж 2014 року за сприянням служби зайнятості здійсненні такі заходи активної політики зайнятості:

Працевлаштовано - 1343 особи;

 З числа безробітних працевлаштовано – 1086 осіб.

Охоплено професійним навчанням , перенавчанням та підвищенням кваліфікації - 409 осіб;

Залучено до участі в громадських роботах -  573 особи.
Надавалась підтримка розвитку малого підприємництва.
Отримали  одноразову допомогу з безробіття для започаткування власної справи ( в сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, ведення сільського господарства) упродовж  2014 року - 33 безробітних.

Надання компенсацій роботодавцям
Службою зайнятості запроваджено надання компенсацій працедавцям за рахунок коштів Фонду під гарантоване працевлаштування безробітних. На такі місця  працевлаштовано 24 особи.


27017-12-2014

 

ОБИРАЮЧИ ПРОФЕСІЙНЕ МАЙБУТНЄ

 


У Бродівській загальноосвітній середній школі №3 відбувся профорієнтаційний захід «Професій в світі є багато, але одна із них твоя"», організований фахівцями Бродівського центру зайнятості.
Допомогти молоді зорієнтуватися у виборі професійного напрямку, ознайомити з мережею навчальних закладів та їх освітніми програмами, надати всебічну та актуальну інформацію про професії, що користуються попитом на ринку праці, сформувати активну життєву позицію та відповідальне ставлення до свого майбутнього - таку мету ставили організатори заходу. Презентацію робітничих професій а також своїх освітніх програм провели фахівці Олеського і Поморянського професійних ліцеїв.
В Олеському професійному ліцеї можна здобути професії:
• тракторис-машиніс с/г виробництва,слюсар-ремонтник,водій автотранспортних засобів;
• слюсар- ремонтник, водій автотранспортних засобів;
• муляр, штукатур,столяр будівельний;
• кухар, кондитер;
• оператор комп’юторного набору, секретар керівника;
• агент з організації туризму, екскурсовод;
В Поморянському професійному ліцеї навчають таких професій:
• тракторис-машиніс с/г виробництва,слюсар-ремонтник,водій автотранспортних засобів;
• електрогазозварник,водій автотранспортних засобів;
• електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування,водій автотранспортних засобів;
• кравець;
• продавець продовольчих товарів, кондитер;
• пекар,кондитер;
Народна мудрість стверджує: «Немає не талановитих людей, а є ті, які займаються не своїм ділом». Вибір професії – крок відповідальний. Від того, наскільки вдало зроблено вибір фаху, залежить кар’єрний ріст та професійна самореалізація.
Під час проведення заходу старшокласники ознайомились із послугами служби зайнятості для молоді; отримали індивідуальні консультації щодо вибору фаху; бажаючі мають змогу пройти тестування на визначення професійних нахилів та здібностей. 
Представниками Олеського професійного ліцею в рамках заходу для школярів було наочно продемонстровано процес приготування суші, а також проведено майстер-клас, де учні вчилися готувати суші власноруч. Всі учасники заходу змогли посмакувати готовою стравою.
Старшокласники ще раз мали можливість задуматись над вибором майбутньої професії, враховуючи свої нахили, здібності, і, звичайно ж, суспільні потреби.

 


Адреса:

80600, м.Броди, вул. Гончарська, 15
Телефон: (03266) 4-14-31
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


 

ПРОЕКТ ПРОГРАМИ

зайнятості населення Бродівського району

на 2013 - 2017 роки

Орієнтовна тематика заходів для організації закупівлі інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних послуг

 

з/п

Напрям: «Консультаційні послуги та їх забезпечення»

ІІІ.

Проведення семінарів, тренінгів та іншихінформаційних та консультаційних заходів дляокремих категорій громадян, якінеконкурентоспроможні на ринку праці

 

Цільові аудиторії:

Орієнтовнатематика

Без обмежень. Професійна самореалізація в  нових умовах

Безробітні з  числа учасників АТО,ВПО

особи з обмеженою

працездатністю

Успішне працевлаштування осіб з особливимипотребами"

Адаптація людей з особливими потребами всучасних умовах

Мотивація осіб з особливими потребами до відкриття власної справи

Успішне працевлаштування осіб з  особливими потребами: від мрій до цілей

Прикладні аспекти пошуку роботи для осіб з обмеженими можливостями

Формування активної життєвої позиції в осіб з особливими потребами

Безробітні з  числа учасників АТО, особи з обмеженою

працездатністю

Інші тренінги за спорідненою тематикою, які за змістом належать до цього розділу

Безробітні з числа АТО,ВПО

особи з обмеженою працездатністю

Прогнозованачисельністьотримувачівпослугзчислаклієнтівцентрузайнятості:до 15 осіб.