Get Adobe Flash player

08-06-2017

Шановні представники бізнесу, партнери!!!

УКРГАЗБАНК, компанія ГРЕСА-ГРУПП, при підтримці Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України повідомляють про внесення деяких змін в кредитну програму на придбання енергозберігаючого обладнання та утеплення будівель.
Умови надання кредиту УКРГАЗБАНКОМ у рамках партнерської програми істотно відрізняються від існуючих в Україні стандартних умов кредитних програм. Відтепер вартість такого кредиту строком до 60 місяців складе всього від 3,5% річних у гривні.
Кредитна програма призначена для об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), юридичних та фізичних осіб-підприємців малого та середнього бізнесу. До товарів, на які надається кредит за акційними умовами, відноситься опалювальне, енергогенеруюче, водонагрівальне і кліматичне обладнання, а також системи теплоізоляції.
До списку партнерської програми включені такі відомі вітчизняні та закордонні виробники та торговельні марки як:
АТОН, АТМОСФЕРА, ТЕРМІЯ, ДНІПРО, КВАЗАР, KALVIS, УКРТЕПЛОЭНЕРГО, ТЕX-COLOR, FLAMINGO AERO , ДАН, СВИТЯЗЬ, D'ALESSANDRO, BIOKAITRA,FLAMINGO, та багато інших.
ВАЖЛИВО! Партнерська програма надає можливість фінансування виконання робіт «під ключ» - від проекту до повного запуску об'єкта.
Для оновленої та повної інформації звертайтесь до фахівців УКРГАЗБАНКУ та ГРЕСА-ГРУПП.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
+38(067)465-87-55
Telephone:
tel.: +38(044)408-00-77
tel.: +38(044)408-00-44
tel.: +38(044)408-71-70
tel.: +38(044)408-80-70
Fax.: +38(044)408-95-55
Перелік матеріалів та обладнання, на які надається кредит за акційними умовами:
Енергогенеруюче обладнання та системи:
• Вітрогенератори малої потужності
• Вітрогенератори середньої та великої потужності
• Сонячні панелі
Водонагрівальне обладнання:
• Геліосистеми
• Проточні водонагрівачі
• Накопичувальні водонагрівачі
• Проточно-ємнісні водонагрівачі
• Теплові насоси
Кліматичне обладнання:
• Кондиціонери
• Повітряні завіси
• Вентиляційне обладнання
Системи теплоізоляції
Системи освітлення
Додаткові послуги (обладнання):
• Проектні роботи
• Монтажні роботи
• Пуско-налагоджувальні роботи
• Доп. обладнання для обв'язки системи
• Постачання палива
• Енергоаудит
Опалювальне обладнання:
• Пелетні котли
• Твердопаливні котли
• Індивідуальний тепловий пункт
• Теплоакумуляційний котли
• Піролізні котли
• Електричні котли
• Теплові насоси
• Інфрачервоні обігрівачі
• Електричні конвектори
• Конвектори сталеві
• Масляні радіатори
• Радіатори
• Тепловентилятори
• Теплова гармата
• Теплові панелі
• Модульні блоки
• Насосні станції
• Теплообмінники
• Мембранні розширювальні баки
• Ультразвукові тепловодолічильники


 

21-04-2017

У рамках реалізації Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області передбачені заходи з мікрокредитування суб’єктів малого бізнесу.

Відповідно до умов Програми компенсації за рахунок коштів обласного бюджету підлягає частина відсоткової ставки по кредиту, яка рівна розміру облікової ставки НБУ на дату укладення Генерального договору між департаментом економічної політики та фінансово-кредитною установою.
Співпраця здійснюватиметься у двох напрямках: “Підтримка малого бізнесу” та “Підтримка підприємницької ініціативи учасників АТО”.
Згідно з умовами першого напрямку Програми, розмір кредиту, за яким погашатимуться відсотки для одного суб’єкта малого бізнесу, не може перевищувати 750 тис грн не більше, ніж на три роки (36 місяців). Кредити надаються суб’єктам малого бізнесу, які працюють у межах таких видів діяльност: оброблення деревини, виробництво меблів та виробництво харчових продуктів.
Згідно з умовами другого напрямку Програми розмір кредиту, за яким погашатимуться відсотки для однієї фізичної особи-підприємця, не може перевищувати 300 тис грн не більше, ніж на три роки (36 місяців). Кредити надаються фізичним особам-підприємцям, які зареєстровані громадянами України з офіційною пропискою на території Львівської області, що мають статус учасника АТО, підтверджений відповідним офіційним документом, а також підпадають під визначення "малих" згідно з положеннями Господарського кодексу України.
За детальною інформацією щодо реалізації даної програми звертайтесь у відділ економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації. Контактний тел. (03266)43165.


 21-10-2016

Набув чинності наказ про штрафи за неоформлених працівників та «конверти»

 11 березня цього року набрав чинності наказ Мінсоцполітики, яким затверджено форму постанови та механізм накладення штрафів уповноваженими посадовими особами Державної служби України з питань праці за порушення законодавства про працю та зайнятість населення.

Нагадуємо, що раніше Уряд збільшив відповідальність суб’єктів господарювання та роботодавців за використання найманої праці без юридичного оформлення, а також виплату зарплати «у конвертах». Однак, до цього часу не було чіткого механізму щодо накладання штрафних санкцій.
Відтак, зараз, окрім адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення законодавства про працю, яку несуть посадові особи, застосовуються також фінансові санкції і до підприємства.
Зазначені санкції стягуються Головним управлінням Держпраці у Львівській області.
Тому, юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу у випадку:
1) 30-кратному розмірі мінімальної зарплати (з 01.01.2016 – 41 340 грн., з 01.05.2016 – 43 500 грн.) за.:
– допуск до роботи без оформлення трудового договору
– оформлення працівника на неповний робочий час (у разі фактичної роботи повний робочий час)
– виплату зарплати без нарахування та сплати ЄСВ.
2) 3-кратному розмірі мінімальної зарплати (з 01.01.2016 – 4 134 грн., з 01.05.2016 – 4 350 грн.) за:
– порушення встановлених строків виплати зарплати працівникам більш як за один місяць
– виплату їх не в повному обсязі
3) 10-кратному розмірі мінімальної зарплати (з 01.01.2016 – 13 780 грн., з 01.05.2016 – 14 500 грн.) за:
– недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці
4) розмірі мінімальної заробітної плати (з 01.01. 2016 – 1 378 грн., з 01.05.2016 – 1 450 грн.) за:
– порушення інших вимог трудового законодавства.

Відділ економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі райдержадміністрації  


21-10-2016

XVI Міжнародний економічний форум у Львові: чого очікувати

      "Львівщина – фабрика Європи" – саме таку назву матиме вже 16-ий Міжнародний економічний форум, який 3-4 листопада відбудеться у Львові. Упродовж двох днів захід відвідає близько 1000 учасників, серед яких керівництво держави та області, іноземні інвестори, підприємці, дипломати, представники міжнародних фондів, бізнес асоціації та банків.

Про це інформують у департаменті економічної політики Львівської ОДА.
Особливо знаковим є те, що цього разу Форум пройде під патронатом Президента України. Також варто очікувати цікавих та захоплюючих дискусій на найактуальнішу тематику сьогодення. Зокрема, у перший день учасники говоритимуть про економічні та географічні переваги України, які сприяють формуванню позитивного іміджу країни та залученню інвестицій, впровадження індустріальних парків, ефективне управління персоналом. Вже наступного дня Форум буде поділений на три окремих дискусійних напрямки: агропромисловий розвиток, енергозбереження та транскордонну співпрацю. Загалом, це 11 тематичних панелей, а також близько 20-ти провідних експертів та фахівців державного та приватного сектору.
Нагадаємо, що із часу заснування Міжнародний економічний форум став дискусійною платформою для українських та європейських політиків, економістів, фінансистів, інвесторів, бізнесменів. Вже 16 років поспіль цей захід на Львівщині відвідують десятки офіційних урядових делегацій України та держав Західної, Центральної Європи, Канади, США, Японії, а також представників вітчизняних та зарубіжних громадських, наукових та підприємницьких кіл.
Детальніше із програмою Форуму можна ознайомитись на сайті:
http://ief.com.ua/.


30-08-2016

Конкурс інвестиційних проектів, які передбачають відшкодування частини відсоткової ставки за кредитами взятими суб’єктами підприємницької діяльності, представниками малого бізнесу

Департамент економічної політики Львівської обласної державної адміністрації, як головний розпорядник коштів виділених на фінансування заходів Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області (надалі - Програма), оголошує конкурс інвестиційних проектів, які передбачають відшкодування частини відсоткової ставки за кредитами взятими суб’єктами підприємницької діяльності, представниками малого бізнесу за рахунок бюджетних коштів.
У рамках реалізації Програми департаментом економічної політики облдержадміністрації укладено Генеральні угоди про співробітництво з АТ “Ощадбанк”, ПАТ “Кредобанк” та ПАТ АКБ “Львів”.
Для участі у конкурсі суб’єктам малого підприємництва необхідно подати в департамент економічної політики облдержадміністрації інвестиційні проекти, які повинні містити такі розділи:
- вид діяльності, виробничі можливості, кадровий потенціал, фінансово- господарська стійкість;
- конкретний напрямок використання кредитних коштів;
- очікуваний приріст виробництва і реалізації продукції (товарів) у результаті реалізації проекту;
- очікуване зниження собівартості виробництва і продукції у результаті реалізації проекту;
- очікувані нові ринки збуту продукції за межами області і країни.
Загальний обсяг інвестиційного проекту не повинен перевищувати 15 сторінок.
Основними вимогами до претендентів на отримання відшкодування частини відсоткової ставки за кредитами за рахунок коштів обласного бюджету є:
- здійснення господарської діяльності не менше 24 місяців;
- здійснення господарської діяльності у межах тих видів діяльності згідно з КВЕД 2010, що підпадають під перелік усіх груп Розділу 16 "Оброблення деревини та виготовлення виробів з деревини та корка, крім меблів; виготовлення виробів із соломки та рослинних матеріалів для плетіння", Розділу 31 Групи 31.0 "Виробництво меблів" (крім класу 31.03 "Виробництво матраців") та усіх груп Розділу 10 "Виробництво харчових продуктів";
- відповідність положенням Господарського кодексу в частині визначення суб’єкта малого підприємництва.
Детальні умови участі у конкурсні інвестиційних проектів розвитку малого бізнесу зазначені в положеннях Програми, яка розміщена на офіційній інтернет - сторінці Львівської обласної державної адміністрації. Крім цього детальну інформацію щодо умов участі у конкурсі можна отримати за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 18, каб. 427, контактні телефони: 299-92-51, 261-25-88.
Зазначені документи учасникам конкурсу необхідно подати в департамент економічної політики обласної державної адміністрації в термін до 27 вересня 2016 року за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 18, каб. 427
Відділ економічного розвитку,
інвестицій, промисловості та торгівлі райдержадміністрації


16-08-2016

Бродівська районна державна адміністрація звертається до роботодавців та найманих працівників:

Легалізація трудових відносин гарантує забезпечення Ваших трудових прав та є запорукою соціальної підтримки і роботодавця, і працівника.За детальною інформацією звертайтесь в Головне управління Держпраці у Львівській області (адреса:79005, пл. Міцкевича, 8, Львів, Львівська область (7 поверх), тел./факс:(032) 235-76-73).
Нагадаємо, якщо раніше роботодавець у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи повинен був зареєструвати трудовий договір у державній службі зайнятості, то сьогодні, відповідно до змін ст. 24 Кодексу законів про працю України, працівник не може бути допущений до роботи без укладеного належним чином трудового договору та повідомлення відповідним чином податкової служби.
Якщо ж працівник допущений до роботи без оформлення трудового договору, то його роботодавець (як юридична, так і фізична особа-підприємець) нестиме відповідальність у вигляді штрафу, сума якого становить 30 мінімальних заробітних плат за кожного такого неоформленого працівника. Станом на сьогоднішній день такий штраф складає 43,5 тис. грн. Хочемо зауважити, що у нашому місті вже існують факти накладення на СГД такої штрафної санкції.
З метою поліпшення соціального клімату у суспільстві, підвищення рівня соціального захисту громадян, залучення значних інвестиційних ресурсів для забезпечення сталого і динамічного економічного зростання у Бродівському районі виконаємо заходи щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення разом!


16-08-2016

Заходи щодо легалізації, детінізації та впорядкування встановлення розміру середньомісячної заробітної плати найманим працівникам

З метою поліпшення соціального клімату у суспільстві, підвищення рівня доходів та соціального захисту громадян, залучення значних додаткових бюджетних надходжень та інвестиційних ресурсів для забезпечення сталого і динамічного економічного зростання у Бродівському районі виконуються заходи щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення.
Для зменшення кількості підприємств та суб’єктів підприємницької діяльності, які за результатами податкової звітності нараховують та виплачують заробітну плату найманим працівникам у розмірі, нижче законодавчо встановленого мінімального рівня діє робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення при райдержадміністрації, до складу якої входять представники Бродівського відділення Буської ОДПІ, Бродівського районного центру зайнятості, Управління Пенсійного Фонду у Бродівському районі, відділу економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації, УПСЗН, Бродівського відділення Золочівського відділу поліції ГУНП у Львівській області тощо.
Починаючи з березня 2016 року в Бродівській районній державній адміністрації відбулося 19 засідань робочої групи, на яких заслухано 109 суб’єктів підприємницької діяльності «мінімізаторів» (у яких, за даними податкової звітності, середньомісячна заробітна плата найманих працівників нижча від мінімального рівня).
За підсумками засідань всіх суб’єктів господарювання зобов’язано підвищити рівень заробітної плати найманим працівникам не нижче мінімального розміру та дотримуватися трудового законодавства.
Аналізуючи дані Бродівського відділенням Буської ОДПІ за червень 2016 року можна зауважити, що 73 відсотки суб’єктів господарювання, які були заслухані на засіданнях робочої групи підвищили розмір заробітної плати найманих працівників до законодавчо встановленого мінімального рівня.
Також, з метою забезпечення легалізації найманої сили та збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів у серпні – вересні 2016 року заплановано проведення співбесід з суб’єктами підприємницької діяльності щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства по виплаті заробітної плати, своєчасної та повної сплати податків та зборів (ПДФО, акцизного податку, плати за землю, орендної плати, єдиного податку тощо), легального використання найманої робочої сили в кожній сільській, селищній та міській радах (з графіком зустрічей та результатом проведених зустрічей можна ознайомитись на сайті Бродівської районної державної адміністрації www.brody-rda.gov.ua).
Представниками робочої групи постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед суб’єктів господарювання, роботодавців та мешканців міста щодо значення офіційного оформлення трудових відносин та соціальних ризиків для громадян, які не легалізують свою зайнятість та отримують заробітну плату неофіційно.


08-08-2016

Графік співбесід у селах Бродівського району,

 смт. Підкамінь та

 м. Броди з суб’єктами підприємницької діяльності

Дата

Назва місцевої ради

Час зустрічі

Примітка

02.08.2016

Маркопільська сільська рада

16.00

 

09.08.2016

Суховільська сільська рада

14.00

 

Гаївська сільська рада

16.00

 

12.08.2016

Підкамінська селищна рада

12.00

 

Пеняківська сільська рада

14.00

 

Голубицька сільська рада

16.00

 

16.08.2016

Пониковицька сільська рада

14.00

 

Заболотцівська сільська рада

16.00

 

23.08.2016

Лешнівська сільська рада

14.00

 

Комарівська сільська рада

16.00

 

30.08.2016

Черницька сільська рада

14.00

 

Наквашанська сільська рада

16.00

 

06.09.2016

Пониквянська сільська рада

12.00

 

Ясенівська сільська рада

14.00

 

Підгорецька сільська рада

16.00

 

08.09.2016

Станіславчицька сільська рада

14.00

 

13.09.2016

Батьківська сільська рада

10.00

 

Вербівчицька сільська рада

12.00

 

Поповецька сільська рада

14.00

 

Паликорівська сільська рада

16.00

 

22.09.2016

Бродівська міська рада

14.00

 

 

Смільнівська сільська рада

 

29.09.2016

Язлівчицька сільська рада

14.00

 

Шнирівська сільська рада

16.00

 

 

 


 

23-06-2016

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

Кам’янка-Бузька районна державна адміністрація запрошує Вас, міські, селищні ради, представники малого та середнього бізнесу, громадськість вашого району взяти участь у робочій зустрічі з заступником міністра економічного розвитку і торгівлі України Нефьодовим М.Є. про впровадження системи публічних електронних закупівель ProZorro, яка відбудеться 26.06.2016р. в 11:00 у приміщенні адмінбудинку м.Камянка-Бузька, вул.. Незалежності, 27.


25-05-2016

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ ДО ПІДПРИЄМЦІВ БРОДІВЩИНИ

Сьогодні кожен з нас повинен визнати та усвідомити той факт, що наша держава перебуває в стані війни. Зараз наші земляки - військовослужбовці із зброєю в руках відстоюють ті досягнення мільйонів українців, що були здобуті у роки незалежності: інвестиції, підприємництво, промисловість, соціальний захист, національну культуру. Але разом з тим, маємо розуміти, що бойові дії на Сході не закінчаться завтра чи через місяць – це тривала боротьба. Однак, не варто «тупцювати» на місці – заради майбутнього нашого та наших дітей ми повинні робити, хоча й маленькі, але впевнені кроки вперед. Насамперед це стосується нас – підприємців, як суб’єктів української економіки та чинників соціального добробуту співгромадян.
Без перебільшення можна сказати, що одна з найбільших на сьогодні перепон в економічному та соціальному розвитку держави це тінізація доходів підприємств та виплата заробітної плати в «конвертах». Ні для кого не секрет, що зазвичай частина заробітку виплачується нелегально.
Ситуація змінилася, коли з 1 січня 2016 року набрав чинності Закон України, який передбачає значне зниження навантаження на фонд оплати праці (доходу), адже запроваджено єдину ставку нарахування єдиного соціального внеску в розмірі 22% та скасування утримання із заробітної плати (доходу) найманих працівників. Що це означає?
Держава, протягуючи руку своєму основному партнеру – бізнесу, розраховувала на активізацію процесу детінізації зайнятості населення та легалізацію заробітної плати найманих працівників. Тобто, влада своїми діями створила належні умови для тих підприємств, які й виплачували частину зарплати в конвертах, але зараз вирішили зробити крок до європейського майбутнього і чесно виплачувати офіційні зарплати. Це мало б засвідчити, що більшість підприємців хочуть жити за цивілізованими правилами.
Що ж влада отримала натомість? Реакція на такі зміни виявилась дуже млявою, хоча впродовж тривалого часу і роботодавці, і наймані працівники в один голос зазначали, що високі тарифи оподаткування на фонд заробітної плати, стримують зростання розміру заробітної плати, створюють підстави для виплати заробітної плати «в конвертах», призводять до тінізації бізнесу. На жаль, вже тепер стало очевидно, що далеко не кожний власник бізнесу на питання, чи готовий він збільшувати зарплати працівникам та виводи бізнес з тіні якщо для цього є відповідний ресурс та передумови, відповів чесно. Майже 70 суб’єктів підприємницької діяльності Бродівщини так і не відгукнулися на таке зниження фіскального навантаження.
Зважаючи на те, що і влада, і бізнес працюють на досягнення спільної мети – досягнення добробуту наших громадян, забезпечення належного рівня оплати праці звертаємось із відкритим листом до працедавців та підприємців-виробників Бродівщини.
Державою зроблено крок назустріч з метою фінансової підтримки вашої діяльності, тож закликаємо скористатися такими перевагами – офіційно оформляючи трудові відносини з найманими працівниками та легально виплачуючи заробітну плату в повному обсязі, без використання тіньових схем. Такими діями, ви сприятимете соціальному захисту та гідному пенсійному забезпеченню працюючих у майбутньому!
Будьте уважні наймані працівники! Не дайте себе ошукати! Вимагайте від роботодавця офіційного оформлення трудових відносин та декларування вашої заробітної плати у повному обсязі (не менше мінімального розміру), а також навіть підвищення її рівня, виходячи із кваліфікації та складності виконуваних обов’язків.
Тільки спільними зусиллями ми досягнемо європейського рівня життя та виведемо українську економіку на якісно новий рівень розвитку!


21-01-2016

Зміни до Податкового кодексу з 2016 року для ФОП та юридичних осіб платників єдиного податку

Дебати навколо змін і кардинальної реформи Податкового Кодексу України велися постійно і задовго до 2016 року. За підсумком, зміни до ПКУ були прийняті 24.12.2015 року. Їх прийняли заради бюджету, з порушеннями правил законодавства. В ПКУ прописано, що всі зміни повинні прийматися не пізніше ніж за півроку до початку нового податкового року. Знайомство з податковими реформами за тиждень до їх впровадження, не дає можливості платникам податків і зборів планувати свою підприємницьку діяльність, підготуватися до змін і нововведень. Але юридичні особи єдиноподатники можуть зітхнути з полегшенням. Їх найгірші очікування не втілилися в життя – скасування застосування спрощеної системи оподаткування для юросіб. Планована схема роботи та групування платників за видами, не втілилася, принаймні, на 2016 рік. Тобто, групи платників єдиного податку залишилися колишніми. Але в законі змінили граничний обсяг дохідної частини і ставки оподаткування. Перше ж може торкнутися «великих» єдинників, які працюють на спрощеній системі.
Розглянемо коротко зміни з 2016 року, які торкнулися приватних підприємців та юросіб на єдиному податку.
Платники єдиного податку 1 і 2 групи
У відношенні цих груп платників єдиного податку нічого не змінилося, крім розмірів сплачуваного податку. І це логічно – через зміни рівня мінімальної заробітної плати, тобто збільшення бази (1378 грн), збільшаться і податкові платежі. Так місячна сума єдиного податку становитиме в 2016 році:
• для платників 1-ої групи 137,8 грн (було 121,80 грн)
• для платників 2-ї групи 275,6 грн (було 243,60 грн)
До доходу, отриманого з порушенням умов перебування на спрощеній системі оподаткування, будуть застосовуватися інші ставки. Для підприємців 1-2 груп 15%;
Ставимо крапку в питанні використання у своїй діяльності РРО. Умови незастосування касових апаратів другою групою ЄП, залишилися без змін – обсяг менше 1 млн, можете не застосовувати РРО.
Платники єдиного податку 3 групи
Так, на 3-й групі єдиного податку будуть перебувати платники, з річним обсягом 5 млн грн. (було 20 млн.). Можливо, законодавці, таким чином, починають готувати суб’єктів підприємницької діяльності до того, щоб юрособи з великими обсягами, організовували свою роботу на загальних підставах. Таке значне зниження межі рівня дохідної частини однозначно зіграє роль у скороченні кількості підприємців-єдинників, частина платників повинна буде перейти на загальну систему оподаткування.
Також, розуміючи, що всі використовують єдиний податок з метою оптимізації податків, законодавці збільшили ставки податку для всіх суб’єктів діяльності – юридичних і фізичних осіб
• 3% з (ПДВ) (2%)
• 5% (без ПДВ) (було 4%)
Відповідно зміняться і ставки податку, які застосовуються до доходу при порушенні правил і умов застосування спрощеної системи оподаткування. Розмір таких ставок складе для платників 3-ої групи — 6% чи 10%, тобто, подвійна ставка.
Постійна невизначеність законодавців до ставок єдиного податку, спостерігається не один рік. Незначні коливання знову приведуть до необхідності затверджувати і приймати нову декларацію по єдиному податку. І як завжди це буде не оперативно, так що, слід чекати листи та роз’яснення від фіскальної служби з цього приводу.
Умови незастосування касових апаратів, залишилися без змін – обсяг менше 1 млн, можете не застосовувати.
Платники єдиного податку 4 група
Для платників єдиного податку 4-ї групи розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та / або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування та становить (у відсотках бази оподаткування):
1. для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, а також ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності сільськогосподарських товаровиробників, які спеціалізуються на виробництві (вирощуванні) та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті, або надані їм у користування, у тому числі на умовах оренди) — 0,81;
2. для ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, — 0,49;
3. для багаторічних насаджень (крім багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) — 0,49;
4. для багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, — 0,16;
5. для земель водного фонду — 2,43;
6. для ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності сільськогосподарських товаровиробників, які спеціалізуються на виробництві (вирощуванні) та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті, або надані їм у користування, у тому числі на умовах оренди, — 5,4.
ФОП на загальній системі оподаткування
Головним нововведенням в загальній системі оподаткування для підприємців буде збільшення основної ставки ПДФО – тепер вона становить 18%. Ця ставка буде застосовуватися для всіх обсягів отриманих доходів, тобто поділу на 15% і 20%, як раніше, не буде.
Тому, значно заощадити на податкових платежах, зможуть підприємці з доходом понад десять мінімальних заробітних плат. Принципи обліку доходів і витрат, що відображаються у Книзі обліку доходів і витрат, не зазнали змін.
Що стосується розрахунку оподатковуваної бази та сплати авансових платежів з ПДФО, то слід відзначити наступний момент. У 2016 р підприємцям слід більш «оперативно» підраховувати свої результати діяльності. Так якщо раніше аванси платили виходячи з даних минулого року, то зараз це слід робити виходячи з роботи в поточних кварталах. На підставі записів з Книзі обліку доходів і витрат, в термін до 20 числа наступного місяця після закінчення кварталу, слід вивести результат і зробити авансовий платіж за минулий квартал 2016 р (Нагадаємо: досі авансові платежі з податку на доходи загальносистемники платили до 15 березня, травня, серпня та листопада). Так за перший квартал 2016 р платежі потрібно зробити до 20.04.2016 р. Якщо в кварталі був отриманий збиток – платіж не проводиться. Остаточний розрахунок результатів діяльності буде відбуватися за підсумками роботи за рік, відповідно за 4 квартал авансових платежів не буде.
Звітуємо як і раніше – річної декларації.
ЄСВ для роботодавців і єдинників
Змін в частині нарахувань і сплати військового збору не сталося. А ось в частині ЄСВ законодавці зробили серйозний крок на шляху до легалізації заробітної плати в Україні. Основна ставка нарахування ЄСВ, яку сплачували роботодавці, була скорочена до рівня 22% (при цьому збережені пільгові нарахування, наприклад, на заробітну плату працюючих інвалідів). Зі списку платників ЄСВ виключені наймані працівники. Іншими словами, утримувати із заробітної плати працівників ЄСВ тепер не потрібно, ЄСВ нараховується на заробітну плату, а утримань із заробітної плати не буде (раніше утримання становили 3.6%).
В частині змін ЄСВ для підприємців, слід відзначити наступні моменти. Як і раніше, мінімальна база для обчислення ЄСВ – це встановлена мінімальна заробітна плата. Тому, єдинники, які сплачують ЄСВ за себе, зобов’язані в 2016 р розраховувати суму платежів ЄСВ. Виходячи з мінімальної заробітної плати на 2016 р це складе:
• 909,48 грн. за 1 квартал 2016 (тобто 303,16 * 3 місяці);
• 941,16 грн. за 2 квартал (т. е. 303,16 + 319 * 2 місяці);
• 957,00 грн за 3 квартал (тобто 319,00 * 3 місяці);
• 979,00 грн за 4 квартал (тобто 319 * 2 місяці + 341).


30-09-2015

Зміни в законодавстві про державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності

Відповідно до статті 42 Конституції України кожен має право займатися підприємницькою діяльністю, яка не заборонена законом.
Загальною передумовою реалізації права на підприємницьку діяльність є державна реєстрація, тобто діяльності кожного господарюючого суб’єкта, фізичної чи юридичної особи передує обов’язковий етап легалізації підприємницької діяльності.
На сьогоднішній день в Україні загальні засади державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності визначені Законом України "Про підприємництво", зокрема статтею 8 цього Закону. Чинне законодавство України містить близько 100 нормативно-правових актів, які регулюють процедури державної реєстрації різних суб’єктів підприємницької діяльності. Порядок державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності окремим законодавчим актом не визначений, а здійснюється така реєстрація відповідно до Положення про державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 740 від 25 травня 1998 року. Тобто правове регулювання такого важливого напрямку здійснюється підзаконним нормативно-правовим актом. До того ж, як свідчить практика, нормативно-правові акти в цій сфері не задовольняють практичні потреби ні суб’єктів підприємництва, ні держави.
Недоліки існуючої на сьогоднішній день системи державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності призводять до створення перешкод для розвитку підприємництва в Україні.
Прийнятий Верховною Радою України 16 січня 2003 року Цивільний кодекс України, який набирає чинності з 1 січня 2004 року, чітко закріпив, що порядок державної реєстрації встановлюється законом. Це стало кроком уперед на шляху вдосконалення законодавства з цих питань.
Так, статтями 50 та 89 зазначеного Кодексу передбачено, що "фізична особа здійснює право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом". "Юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення".
З метою подальшого впорядкування системи державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності, гармонізації процедур реєстрації з європейським законодавством і приведення законодавства у відповідність з Цивільним кодексом України 15 травня 2003 року Верховною Радою України прийнято принципово новий законодавчий акт у цій сфері, а саме Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (набуває чинності з 1 липня 2004 року). Закон забезпечує можливість створення простої, чіткої та прозорої системи державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Впровадження Закону дозволить врегулювати відносини у сфері державної реєстрації законом прямої дії. Лише невелика кількість нормативно-правових актів технічного характеру має врегулювати питання формування та ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, затвердити форми реєстраційних карток та інших документів, вимоги до яких встановлені цим Законом.
Варто наголосити, що вперше у цьому Законі дані про місцезнаходження юридичної особи та місце проживання фізичної особи визначені як адреса, за якою здійснюється зв’язок з відповідними особами, тобто фізична особа, якщо має декілька місць проживання, самостійно визначає, за яким вона буде реєструватися як підприємець.
Необхідно звернути увагу на те, що дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб-підприємців. Значним позитивом є положення про те, що усі юридичні особи (незалежно - приватного чи публічного права) повинні засвідчувати факт свого створення або припинення шляхом внесення відповідних відомостей про них до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Створення банку даних - Єдиного державного реєстру, який забезпечить третіх осіб достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, стане найвагомішим внеском Закону. Передбачається відкритий оперативний доступ до даних Єдиного державного реєстру органам державної влади, юридичним та фізичним особам. Це дозволить підвищити ділову активність підприємців та створити умови поліпшення ведення прозорого бізнесу в Україні за рахунок спрощення пошуку партнерів по бізнесу та перевірки їх юридичного та фінансового стану, що, в свою чергу, приведе до захисту третіх осіб щодо дійсності чи недійсності зобов’язань зареєстрованих суб’єктів господарювання (особливо тих, які мають обмежену відповідальність) та протидії протиправній (фіктивній) діяльності суб’єктів господарювання. Стає можливою реалізація принципу достовірності інформації, внесеної до Єдиного державного реєстру (тобто відомості, внесені до Єдиного державного реєстру, вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третіми особами, доки до них не внесено відповідних змін). Єдиний державний реєстр має стимулюючий характер для підприємця, оскільки йому вигідно швидше повідомити про зміни, які в нього сталися. Закон передбачає видання спеціалізованого друкованого засобу масової інформації, в якому публікуються відомості з Єдиного державного реєстру, та покладення на державного реєстратора зобов’язання публікації в ньому необхідних для процедур реєстрації повідомлень (підприємцю необхідно тільки внести відповідну плату за ці публікації).
Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців буде проводитись державним реєстратором виключно у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або у районній, районній міст Києва та Севастополя державній адміністрації за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи-підприємця. Отже, не передбачається створення нових органів державної реєстрації.
Закон запроваджує з метою поліпшення якості процесу реєстрації інститут державних реєстраторів, що призначаються на посаду та звільняються з посади головою відповідного виконавчого комітету міської, районної в місті ради або районної, районної міст Києва і Севастополя державної адміністрації. Закон визначає основні функції Державного реєстратора, його права, обов’язки та відповідальність. На посаду Державного реєстратора призначається особа, яка відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам, а саме: з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Необхідно звернути увагу на те, що документи для державної реєстрації та інших реєстраційних дій не обов’язково подавати особисто - є можливість скористатися або послугами представника, або пошти, що є одним із елементів захисту прав громадян на здійснення підприємницької діяльності.
Крім того, відповідно до нового Закону скорочено термін реєстрації до трьох днів замість п’яти днів за чинним законодавством.
Впровадження нового Закону також дозволить законодавчо врегулювати всі процедури здійснення державної реєстрації, особливо ті, які на сьогодні або взагалі законодавчо не врегульовані, або створюють правові колізії при їх застосуванні і викликають справедливі нарікання підприємців. Це стосується, зокрема, реєстрації змін до установчих документів, реєстрації припинення суб’єктів підприємницької діяльності (в т.ч. на підставі судових рішень, в разі реорганізації, в разі смерті фізичної особи підприємця).
У Законі встановлені вимоги до порядку оформлення документів, які подаються для проведення державної реєстрації, та введено "новели" про порядок відновлення державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності за відповідним судовим рішенням.
Новим у процедурі державної реєстрації є те, що комісію з припинення (ліквідаційну комісію, ліквідатора) призначає відповідний орган юридичної особи, або суд, або державний реєстратор. Якщо суд у своєму рішенні, яке має наслідком припинення юридичної особи, не вкаже таку особу або осіб, державний реєстратор має повноваження самостійно визначити відповідальну особу з числа засновників такої юридичної особи. Це правило застосовується і до припинення підприємницької діяльності фізичної особи.
Вперше у Законі встановлений порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у випадку її смерті, оголошення її померлою або визнання безвісно відсутньою, або ухвалення судом рішення про припинення діяльності, в тому числі у випадку банкрутства.
Безумовними перевагами Закону є створення гармонізованої з європейською вітчизняної системи реєстрації суб’єктів господарської діяльності, підняття української системи реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності на європейський рівень, оскільки Законом враховані вимоги певних Директив Ради Європи щодо реєстрації суб’єктів бізнесу, які адаптовані до сучасного стану України.
Закон надасть можливість застосувати нові інформаційні технології у боротьбі з правопорушеннями та корупцією в сфері державної реєстрації і ліцензування, попередити, в більшості випадків, створення так званих "фіктивних" підприємств, що працюватиме на зміцнення економіки держави.
Враховуючи наведене, Закон є принципово новим актом, який встановить процедури реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності на рівні європейських стандартів, упорядкує систему органів державної реєстрації, введе нові процедури здійснення реєстраційних дій при реорганізації суб’єктів підприємницької діяльності та припиненні їх діяльності, оптимізує процедури реєстрації та призведе до багатьох інших позитивних результатів.
Варто також наголосити, що з прийняттям Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та з метою його реалізації необхідно буде внести зміни до деяких законодавчих актів та розробити нові нормативно-правові акти.
Центральні органи виконавчої влади, враховуючи важливість Закону, почали роботу з його реалізації та підготовку до запровадження передбачених ним процедур.
Тому за цей неповний рік центральним органам виконавчої влади необхідно здійснити великий обсяг роботи, щоб дійсно з 1 липня 2004 року запрацювала система державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців.
Отже, у наступному році державна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності буде здійснюватись відповідно до Цивільного кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". І наскільки ефективно вдосконалена нормативна база щодо державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності - покаже час. Маємо надію, що позитивність нових законодавчих актів обов’язково матиме своїм наслідком суттєві зміни на краще у діючій системі державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності.


20-04-2015

ЗАПРОШУЄМО ДО ВЗАЄМОВИГІДНОЇ СПІВПРАЦІ !

На підприємствах виправних колоній Львівщини можливе розміщення замовлень від організацій та фізичних осіб, як на виготовлення різноманітної продукції так і організації спільного виробництва, в тому числі і на умовах кооперації. При встановленні ділових стосунків підприємства виправних колоній можуть взяти на себе додаткові обов'язки пов'язані з охороною об'єктів спільного виробництва та виготовленої продукції, транспортування продукції в межах регіону.

Наші підприємства зацікавлені у налагодженні взаємовигідної співпраці з суб'єктами господарювання усіх форм власності щодо спільного виготовлення продукції за конкурентними цінами, розміщення у виробничих цехах виправних колоній технологічних ліній з випуску різноманітної продукції, надання широкого спектру послуг промислового характеру.

Ми володіємо значними вільними виробничими площами і готові їх надати для розміщення нових виробничих технологій, організації сучасних рентабельних виробництв продукції, яка користується стійким попитом на ринку споживачів.

Продукція, яка представлена на цьому сайті не охоплює всього асортименту товарів промислового та побутового призначення, що виготовляється підприємствами виправних колоній області, - цей перелік значно ширший.

В разі зацікавленості у використанні нашого виробничо-технічного потенціалу ми готові співпрацювати на різних взаємовигідних умовах і надати для цього всю необхідну інформацію.

Завжди раді взаємовигідному співробітництву і запрошуємо всіх до ділового партнерства з використанням можливостей та переваг підприємств кримінально-виконавчої служби.

З пропозиціями про співпрацю звертатись за адресою:

м. Львів; вул. Архипенка,1 – управління Державного департаменту України з питань виконання покарань у Львівській області

тел. 297-68-85 – відділ організації виробництва та маркетингу
тел./факс 297-68-88
Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше


 

 

17-02-2015404

Легалізація трудових відносин та заробітної плати

Трудовий договір – це двостороння угода між працедавцем і найманою особою, де право однієї сторони відповідає обов’язку іншої. Усвідомлюючи важливість оформлення трудових відносин, більшість роботодавців ведуть виробничу діяльність у правовому полі. Але є й такі, хто, намагаючись збагатитися, ухиляється від сплавати обов’язкових платежів, використовує нелегальну працю й виплачує заробітну плату в конверті. За нинішніх реалій проблема офіційної виплати заробітної плати та легалізації зайнятості набула особливої гостроти.
Відповідно до ч. 1 ст. 259 КЗпП України державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю та в т.ч.  вирішення питань легалізації трудових відносин з найманими працівниками з метою детінізації зайнятості населення та легалізації заробітної плати здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері трудового законодавства у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Ненормований робочий день, відсутність оплати лікарняного та відпустки, залежність розміру заробітної плати виключно від роботодавця, відсутність записів у трудовій книжці та несплата соціальних внесків – це неповний перелік порушення вимог трудового законодавства роботодавцями. Окрім цього більшість приватних підприємців, які використовують найману робочу силу ведуть недостовірний облік робочого часу, тобто працівники працюють по 10–12 год. на добу, без вихідних, а заробітна плата в трудовому договорі встановлена на рівні нижчому за законодавчо встановлений мінімальний розмір заробітної плати. Водночас оплата роботи в надурочний час, у святкові і неробочі дні не проводиться. Нелегальний працівник є абсолютно незахищеним при  порушенні роботодавцем вимог трудового законодавства.  
На превеликий жаль такі явища міцно увійшли в наше життя, та в тій чи іншій мірі існують по всій території України, при тому в сукупності набувають великих масштабів.
Важливо, щоб працівники розуміли, що вимагати легальних трудових відносин від своїх роботодавців - це їх законне право.


До уваги суб'єктів підприємницької діяльності 

 З метою соціального захисту населення та запобігання економічно необґрунтованому підвищенню цін та дотримання вимог розпоряджень голови облдержадміністрації від 30 жовтня 2007 року № 1142 «Про регулювання цін на окремі продовольчі товари» та від 29 квітня 2011 року № 373/0/5-11 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 30 жовтня 2007 року № 1142»:

1. Встановити для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності:
1.1. Граничні рівні рентабельності до 5 відсотків виробництва борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту, борошна житнього обдирного, хліба вагою більш як 500 грамів з борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту та їх суміші, борошна житнього та суміші борошна пшеничного та житнього простої рецептури (борошно, дріжджі, сіль, вода) без додавання цукру, жиру, інших наповнювачів, а також хліба і хлібобулочних виробів для діабетиків.
1.2. Декларування зміни оптово-відпускних цін на борошно пшеничне вищого, першого і другого сорту, борошно житнє обдирне, крупи гречані, яловичину, свинину, м’ясо птиці, ковбасні вироби варені, молоко коров’яче питне (пастеризоване, фасоване у плівку), сир, сметану, масло вершкове, яйця курячі, цукор, олію соняшникову у разі, коли такі ціни збільшуються протягом місяця більш як на 1 відсоток.
1.3. Декларацію зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари погоджує начальник (заступник начальника) головного управління економіки та інвестицій облдержадміністрації відповідно до чинного законодавства.
1.4. Суб’єкти господарювання у разі зміни оптово-відпускних цін на борошно пшеничне вищого, першого і другого сорту, борошно житнє обдирне, крупи гречані, яловичину, свинину, м’ясо птиці, ковбасні вироби варені, молоко коров’яче питне (пастеризоване, фасоване у плівку), сир, сметану, масло вершкове, яйця курячі, цукор, олію соняшникову подають матеріали у головне управління економіки та інвестицій облдержадміністрації відповідно до чинного законодавства.
1.5. Граничні рівні рентабельності пакування (фасування) продовольчих товарів, щодо яких запроваджено державне регулювання цін, без врахування вартості сировини не вище ніж 10 відсотків.
2. Граничні торговельні (постачальницько-збутові) надбавки до оптової ціни виробника (митної вартості) на борошно, хліб, макаронні вироби, крупи, цукор, яловичину, свинину і м'ясо птиці, ковбасні вироби варені, молоко, сир, сметану, масло вершкове, олію соняшникову, яйця курячі не вище 15 відсотків без урахування витрат з їх транспортування у міжміському сполученні.


 Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року №1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" та розпорядження голови обласної державної адміністрації віді надбавки 30 листопада 2005 року № 1171 «Про торговельні надбавки на дитяче харчування»:

1. Встановити граничний розмір торговельної надбавки на всі види дитячого харчування вітчизняного виробництва в розмірі до 25 відсотків до ціни виробника. У торговельній надбавці врахована гуртова надбавка та податок на додану вартість.
2. Суб’єктам господарювання, що займаються реалізацією дитячого харчування:
2.1. У разі непокриття витрат обертання фактичні транспортні витрати враховувати в роздрібній ціні понад граничний розмір торговельної надбавки.
2.2. Перерозподіл торговельних надбавок між гуртовими і роздрібними підприємствами торгівлі здійснювати за домовленістю сторін.