Get Adobe Flash player


2громадська рада111 20-01-2017

ОГОЛОШЕННЯ

 25 січня 2017 року в сесійному залі Бродівської районної ради відбудеться засідання Громадської ради. 

 Початок о 10.00.год.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про стан медичного обслуговування населення  у Бродівському районі.
Інформує: Матійчук Ігор Михайлович.- заступник головного лікаря Бродівської ЦРЛ.
2. Про роботу Бродівського притулку для тварин «Степ».
Інформує: Брижик Олег Васильович – керівник благодійного фонду «Степ».
3. Про вступ до Громадської ради ГО «Промінчик божого милосердя».
Інформує: Федишин Надія Юріївна – представник громадської організації «Промінчик божого милосердя».
4. Різне.


Наступне засідання Громадської ради відбудеться 1 березня 2017 року


 20-01-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

 За ініціативи Торгово-промислової палати України та Української Всесвітньої Координаційної Ради у травні 2017 року в м. Києві заплановано проведення бізнес-форуму української діаспори за участі представників ділових кіл та представників влади України.

Форум передбачає проведення пленарного засідання за участі керівництва економічного та фіскального блоку Уряду, представників заінтересованих міністерств та облдержадміністрацій. На форумі працюватимуть наступні секції: інвестиційна, ІТ- технологій, аграрна, експорту-імпорту, туризму.


18-01-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

 За інформацією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

висвітлюємо інформацію щодо міжнародних виставкових заходів, що плануються до проведення у Республіці Індія упродовж 2017 року (тут).
У разі зацікавленості щодо участі в цих заходах українських офіційних делегацій або окремих суб'єктів господарювання, звертатись за наступними контактами:
Адреса: Васант Віхар, Е-1/8, м. Нью Делі, 110 057, Індія
Тел.: (91-22) 2614 6041;
Факс: (91-11) 2614 6043
Е- mаі1: еmb_іn@mfа,gоу.uа
Wеb: httр://www.mfa.gov.ua/india

За детальнішою інформацією звертайтесь у відділ економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі райдержадміністрації

тел.4-31-65


2афіша

   18-01-2017

ОГОЛОШЕННЯ

 В неділю, 22 січня, в районному Народному домі відбудуться урочисті заходи, присвячені 98-й річниці Соборності України. Запрошуємо жителів і гостей міста на святковий концерт за участю кращих художніх колективів Бродівського району.

Початок о 15.00.год.                                                                                                                                          Оргкомітет



 17-01-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

 За інформацією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, у період з 23 по 24 січня 2017 року на території вільної економічної зони Чабахар буде проведено Міжнародний форум з метою представлення інвестиційних можливостей та розвитку прибережного району Мекран (Ісламська Республіка Іран).

Більш детальна інформація розміщена на сайті: www.mokrandevelopment.ir.


17-01-2017


Шановні мешканці Львівської області!

 З метою перевірки готовності територіальної системи централізованого оповіщення 18 січня 2017 року в період з 14:50 год. до 15:00 год. департаментом з питань цивільного захисту Львівської облдержадміністрації буде проводитися навчальне оповіщення населення м. Львова та області за сигналами цивільного захисту. Будуть увімкнені електросирени.

Для визначення рівня озвучення звуковими сигналами території м. Львова, м. Стрия, м. Дрогобича, м. Самбора буде проводитись електронне опитування мешканців міст: достатньо з комп’ютера, ноутбука, планшета або смартфона перейти в мережі Інтернет за посиланням на опитування https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScZhlxJetjfYNXvBUq35mHnTdISfV7EQWy2_06U4eeJQIaNAw/viewform?c=0&;w=1
та відповісти на декілька нескладних запитань.
Звертаємо увагу, що доступ за посиланням для опитування буде актуальним у період з 15:00 год. 18 січня до 24:00 год. 19 січня поточного року.
Запрошуємо мешканців зазначених міст області долучитись до перевірки !

Т.в.о. директора департаменту з питань
цивільного захисту облдержадміністрації   О.І.Харчук


11-01-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

За інформацією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, у період з 29 березня по 2 квітня 2017 року у м. Женева, Швейцарія, під патронатом Уряду Швейцарської Конфедерації та Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ) відбудеться 45-а Женевська міжнародна виставка з винаходів.

У виставці беруть участь представники близько 45-ти країн світу, включаючи державні та приватні підприємства й установи, університети, науково-дослідницькі організації, а також незалежні винахідники.
Більш детальна інформація про організатора виставки: International Exhibition of Inventions, Palexpo SA- CP 112-CH- 1218 Grand-Saconnex, Geneve Suisse, Tel.+ 41 22 761 10 67 – Fax +41 22 798 01 00; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – www.inventions-geneva.ch. Hotel reservations: Geneva Tourist Office – Tel + 41 22 909 70 00 – www.geneve-tourisme.ch

   


 

10-01-2017

Міжнародні ярмарки та спеціалізовані заходи у Грецькій Республіці упродовж 2017 року

 Згідно листа Посольства України в Грецькій Республіці від 16.12.2016 №6125/14-216-2254 інформуємо щодо міжнародних ярмаркових та спеціалізованих заходів, що плануються до проведення у Грецькій Республіці упродовж 2017 року (додаток).

Для участі у міжнародних заходах та участі українських представників просимо звертатися до торгівельно-економічного відділу Посольства України в Грецькій Республіці (тел./факс (30 210) 6800230; електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ).

Додаток: міжнародні виставки   - ТУТ 


 05-01-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

 За інформацією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, у період з 11 по 12 вересня 2017 року у м. Астана, Республіка Казахстан, у виставковому центрі “Корме” проходитиме шоста об'єднана міжнародна виставка з харчової та переробної продукції “KazFOOD'2017” і “Kazakhstan International Hatal Expo 2017”.

Організатором виставки є казахська виставкова компанія “ExpoDamu”. Контактні дані організатора: Республіка Казахстан, 050059, Алмати, вул.Фурманова, 266, оф. 13, тел.: +7(727)264 35 28, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , www.expodamu.kz


 05-01-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

 За інформацією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, відповідно до нового Указу Президента АРЄ від 30 листопада 2016 р. № 538 «Про внесення поправок до митних тарифів» Міністерством фінансів Єгипту та Міністерством торгівлі та промисловості Єгипту було введено в дію нові митні тарифи, спрямовані на скорочення обсягу імпорту та стимулювання розвитку промисловості й залучення інвестицій до АРЄ.

Підвищення ввізних тарифів, у середньому до 40-60 відсотків, відбулося по 320 товарних групах двохосновних типів, серед яких, зокрема такі товари:
- меблі і посуд, фарфор, кераміка, килими, вироби зі шкіри, мило, миючі засоби, косметика, ручки та олівці, приймальні пристрої, електричні прилади, духи, шампунь, штучні квіти, прикраси, відеоігри, гребінці, лак для волосся, зубні щітки, дезодоранти, маски для обличчя, ручки, кришталь, ювелірні прикраси тощо.
- свіжі фрукти, какао, шоколад, печиво, хліб і млинці, підсолоджені сиропи і морозиво, тощо.
Виключенням стане імпорт товарів країн, з якими АРЄ підписано угоди про вільну торгівлю (країни ЄС, арабського регіону, СОМЕSА та Туреччина).


  05-01-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

 За інформацією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, у період з 8 до 11 травня 2017 р. у м. Доха, Держава Катар, заплановано проведення міжнародної будівельної виставки “Project Qatar-2017” (www.projectqatar.com).

В рамках “Project Qatar-2017” традиційно проходить також Міжнародна виставка “Qatar StoneTech”, на якій будуть представлені виробники та постачальники будівельного каменю, граніту, мармуру, кераміки, а також Міжнародна виставка продукції важкого машинобудування “Heavy Max”, в якій беруть участь провідні світові виробники важкого устаткування, транспортних засобів, машин та кранів для потреб великих будівельних проектів.
Під час згаданої виставки може бути створено національний український павільйон за участі зацікавлених вітчизняних будівельних та інших профільних компаній.
Контактні дані організатора виставки: компанії “IFP Group”: P.O.Box: 55576 Beirut, Lebanon, Phone:+961(5) 959111 Ext.114, Fax:+961(5) 959888, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , website: www.ifpgroup.net.


   14-12-2016

Керівникам підприємств
Бродівського району

Міністерство економічного розвитку, торгівлі та промисловості України як уповноважений орган у сфері публічних закупівель організовує проведення регіональних семінарів з питань державних закупівель.
З метою надання пояснень та формування загального розуміння нових можливостей, які відкриваються для українського бізнесу в рамках участі у ринках державних закупівель країн-сторін, приєднаних до Угоди СОТ, зокрема, запровадження системи електронізації закупівельного процесу Мінекономрозвитку відповідно до листа від 06.12.2016 № 3303-05/38229-06 проводить регіональні семінари "Участь у міжнародних тендерах. Просто про складне". Представниками організації семінарів з боку Мінекономрозвитку визначено проектний офіс GPAinUa.
Відповідно до вищезазначеного, департамент економічної політики разом із проектним офісом GPAinUa проводить семінар "Участь у міжнародних тендерах. Просто про складне".
Семінар відбудеться 21 грудня 2016 з 10.00 до 15.00 у приміщенні Львівської обласної адміністрації (вул. Винниченка,18) кімната №412.
Реєстрація учасників проводиться до 15 грудня 2016р.


  14-12-2016

Суб’єктам підприємницької діяльності Бродівського району

Повідомляємо, що 16 грудня 2016 року о 12:00 год. у приміщенні Львівської обласної ради (сесійної зали) за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 16, відбудеться річна підсумкова зустріч-нарада керівництва області з бізнесом.
Метою даної зустрічі-наради є сприяння налагодженню діалогу між представниками влади та бізнесу, який забезпечить реалізацію і підтримку успішної зовнішньоторгівельної та інвестиційної діяльності у регіоні.
У заході візьмуть участь голова та керівництво облдержадміністрації, керівники органів державної влади, представники бізнес-асоціацій, компанії з іноземними інвестиціями, спільні підприємства, експортоорієнтовані суб’єкти господарювання.
Участь візьмуть також керівники контролюючих органів, які у форматі запитань-відповідей зможуть надати всебічну інформацію щодо питань розвитку бізнесу та підприємництва.
За додатковою інформацією просимо звертатись у відділ економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації за тел. 43165.


  05-12-2016

Програма соціальних інвестицій
                                    “Україна – житниця майбутнього” 2017 "      детальніше  ТУТ



Просимо звернути увагу на даний конкурс

 Компанія «Монсанто Україна» оголошує про початок прийому грантових пропозицій від громадських організацій в рамках четвертого щорічного конкурсу програми соціальних інвестицій «Україна – житниця майбутнього». Подання заявок на перший етап відбуватиметься з 1 до 18 грудня 2016 року. Дедлайн - 18 грудня 2016 р.

Пропозиції соціальних проектів, які спрямовані на розвиток сільських громад, приймаються за такими напрямами:
• освітні програми, спрямовані на покращення освіти у сільській місцевості, зокрема підтримка шкіл, бібліотек, наукових центрів, навчальних програм для фермерів;
• програми зі сталого розвитку середовища громад, у тому числі підтримка програм з покращення енергоефективності та доступу до чистої води, підтримка центрів для людей з особливими потребами, забезпечення інших місцевих потреб.
У разі виникнення запитань, зверніться до координатора програми за електронною адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Максимальний розмір гранту, що може бути наданий – 200 000 грн. Проекти не повинні мати жодного зв’язку з комерційною діяльністю компанії «Монсанто». Проектна діяльність може бути розрахована на термін до 6 місяців. До участі у конкурсі приймається одна заявка від кожної організації.


05-12-2016

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

 17-19 травня 2017 року в НВК «Узекспоцентр» (м.Ташкент) відбудеться 21-а Міжнародна Виставка і Конференція «Нафта і Газ Узбекистану - ОGU 2017», приурочена до 25-річчя Національної Холдингової Компанії «Узбекнафтогаз».

Зазначений захід щорічно проводиться за безпосередньої участі і підтримки флагмана нафтогазової індустрії Узбекистану - Національної Холдингової Компанії «Узбекнафтогаз».
Організатори передбачають, що захід збере понад 500 учасників, в т.ч. керівників відомих світових нафтогазових та енергетичних компаній, визнаних міжнародних спеціалістів в галузі нафто - газоенергетики та бізнесменів.
Вважаємо, що участь в ОGU представників українських компаній надасть можливість не тільки представити можливості експорту вітчизняного обладнання та технологій, а й сприятиме утвердженню на ринку Узбекистану вітчизняних виробників, а також дозволить досягти конкретних домовленостей щодо експорту продукції, забезпечить рекламну компанію за допомогою мас-медіа, залучених організаторами.
17-19 травня 2017 р. в рамках заходу також відбудеться щорічна нафтогазова конференція на тему: «Нафтогазовий сектор Узбекистану: Технології, Інвестиції і Розвиток», на якій зазвичай відбувається глибокий фаховий обмін думками щодо стану і перспектив розвитку нафтогазовидобувної і переробної промисловості.
Докладніша інформація розміщена на сайті: http://oilgas.uz/.
З питань участі у Конференції та Виставці, а також з метою отримання додаткової інформації необхідно звертатися до контактних осіб організатора заходів - Міжнародної виставкової компанії «ІТЕ-Uzbekistan»: тел.: (+998 71) 205-18-18; е-mаі1: 1о1а_z@itе-uzbekistan.uz або sеvага_polatjonova@ite- uzbekistan.uz.


 05-12-2016

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

 Повідомляємо, що за інформацією Посольства України в Республіці Узбекистан, міжнародна виставкова компанія «ITE-Uzbekistan» у період з 29 по 31 березня 2017 р. в м.Ташкент проводить головний захід харчової промисловості – XVII Міжнародну виставку «WorldFood Uzbekistan 2017».

Зазначений захід проводитиметься за підтримки Міністерства зовнішніх економічних зв'язків, інвестицій і торгівлі Республіки Узбекистан, Холдингової компанії «Узбекозіковкатхолдінг» (Узхарчпром), ТПП Республіки Узбекистан.
Компанія «ITE-Uzbekistan» просить надати сприяння в залученні спілок і асоціацій хлібопекарської і кондитерської галузей до участі в спеціалізованій секції виставки – «Bakery Uzbekistan - «Хлібопекарське і кондитерське виробництво», яка відбудеться в рамках Міжнародної виставки «WorldFood Uzbekistan 2017».
Вважаємо, що участь українських виробників та підприємців не тільки надасть можливість продемонструвати потенціал у зазначених сферах, а й ознайомити учасників виставки та відвідувачів з досягненнями вітчизняної харчової промисловості та забезпечить активну рекламну компанію за допомогою мас-медіа, залучених організаторами.
Отримати додаткову інформацію, а також зареєструватися на участь у виставці можна на сайті: http://www.iteuzbekistan.uz/worldfood/rus/index.php?sphrase_id=54417


                                                                                                                                                                           

 24-11-2016                                                                                ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проекту розпорядження голови Бродівської районної державної адміністрації «Про затвердження Регламенту
Центру надання адміністративних послуг Бродівської районної
державної адміністрації Львівської області»      можна завантажити ТУТ


  

 24-11-2016


Участь у конкурсах та отримання грантів 

 Посольство Сполучених Штатів Америки в Києві оголошує два конкурси на отримання грантів від Польського фонду США зі збереження культурної спадщини (Фонд АFCP).

1. Конкурс «Невеликий грант» для проектів від 10 тисяч до 200 тисяч доларів США.
Конкурс «Невеликий грант» відбудеться в один тур. В рамках цієї програми Фонд АFCP прийматиме пропозиції по 10 грудня 2016 року. Програма «Невеликий грант» спрямована н7а збереження пам’яток культури, музейних колекцій та традиційних мистецьких форм.
2. Конкурс «Великий проект» для проектів від 200 тисяч до 500 тисяч доларів США.
Конкурс «Великий проект» відбудеться у два тури. В рамках цієї програми Фонд АFCP прийматиме пропозиції на перший тур до 10 грудня 2016 року. Переможці першого туру будуть запрошені для участі у другому турі наприкінці лютого 2017 року. Програма «Великий проект» спрямована на збереження визначних археологічних об’єктів, історичних будівель, пам’ятників та музейних колекцій, що мають виняткову цінність у відображенні чи інтерпретації спадщини країни чи регіону.
З метою належного забезпечення збереження і використання об’єктів культурної спадщини на території районів та міст обласного значення, просимо взяти участь у зазначених конкурсах.
Детальнішу інформацію щодо умов проведення конкурсів можна отримати на сайты посольства Сполучених Штатів Америки в Києві (адреса сайту – https://ukrainian.ukraine.usembassy.gov/uk/current.html).


      

1ігри06-10-2016

Запрошуємо воїнів АТО зголошуватися до відбору для участі у Всесвітніх Іграх Нескорених (Invictus Games)

 Наприкінці вересня 2017 року в місті Торонто (Канада) відбудуться Всесвітні Ігри Нескорених (Invictus Games) для поранених військовиків. 

Вперше у таких змаганнях візьме офіційну участь й збірна команда України – про це цими днями на брифінгу повідомила віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе.
До програми змагань «Ігор Нескорених-2017» увійшли такі види спорту: стрільба з луку, легка атлетика, гольф, волейбол сидячи, паверліфтинг, велоспорт, плавання, автоспорт, веслування на тренажері, теніс на візку, регбі у візку, баскетбол у візку. Змагання передбачено для чоловіків та для жінок.
Серед держав, які вже зголосилися до участі в IG – 2017 будуть представлені збірні 17 країн: Афганістан, Австралія, Канада, Данія, Естонія, Франція, Грузія, Німеччина, Ірак, Італія, Йорданія, Голландія, Нова Зеландія, Румунія, США, Великобританія та Україна.
В програмі Ігор Нескорених окрім спортивних змагань передбачено культурну програму та зустрічі з молоддю.
Наразі в Україні тільки формується національний організаційний комітет з підготовки та участі українських поранених бійців у цих змаганнях.
Відтак просимо зголошуватися усіх бажаючих воїнів Львівщини, які отримали поранення при військових діях до обласного центру «Інваспорт» або управління фізичної культури і спорту Львівської облдержадміністрації за телефонами (032) – 260-20-98 («Інваспорт») або (032) 238-48-79 (управління).
В листопаді 2016 року відбудуться збори тих військовиків, які виявлять бажання розпочати тренування в рамах підготовки до Ігор
Довідково.
«Ігри нескорених" уперше пройшли в 2014 році в Лондоні, тоді в них узяли участь 13 країн з Європи, Азії, Північної Америки та Океанії. На другі ігри в американському Орландо приїхали вже військовики 15 країн. На ігри в Торонто – 2017 запрошено вже 17 країн. 


     16-09-2016 

До уваги керівників органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, державних, комунальних підприємств та спеціалістів у сфері публічних закупівель

 Інститут економічних досліджень запрошує пройти навчання та підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель з отриманням СЕРТИФІКАТУ встановленого зразка ЗА ПРОГРАМАМИ, ЗАТВЕРДЖЕНИМИ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ (лист № 3305-13/41731-07 від 28.11.2014) та направити підпорядковані організації!

Курс навчання та підвищення кваліфікації враховує актуальні зміни в законодавстві щодо державних закупівель: Закон України «Про відкритість використання публічних коштів», Закон України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції», Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів».
м. ЛЬВІВ 20-23 ВЕРЕСНЯ, 13-16 ГРУДНЯ
ТРУСКАВЕЦЬ 04-07 ЖОВТНЯ , 29 ЛИСТОПАДА – 02 ГРУДНЯ
КАМЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ 27-30 ВЕРЕСНЯ
м. КИЇВ 20-23 вересня, 25-28 жовтня, 22-25 листопада, 13-16 грудня
м. ОДЕСА 20-23 вересня, 08-11 листопада, 20-23 грудня
В М. ЛЬВОВІ ПРОВОДИТЬСЯ КОРОТКОТЕРМІНОВИЙ СЕМІНАР З ПИТАНЬ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ» З ВИДАЧЕЮ СЕРТИФІКАТУ 20 ВЕРЕСНЯ, 13 ГРУДНЯ
та в інших містах України згідно графіку проведення навчання, а також можливе проведення виїзного навчання на базі організації замовника згідно Ваших заявок.
Заняття проводять посадові особи експерти-консультанти України в галузі законодавства у сфері державних закупівель, провідні фахівці уповноваженого органу, представники бюджетних організацій та спеціалісти Інституту економічних досліджень.
Вартість навчання в м. ЛЬВІВ - 1200,00 (одна тисяча двісті) гривень з врахуванням всіх податків та зборів, вартість підвищення кваліфікації - 720,00 (сімсот двадцять) гривень з врахуванням всіх податків та зборів, знижка 5% від вартості**.
* вартість навчання та підвищення кваліфікації вказано з врахуванням всіх податків та зборів.
У вартість входить навчання та консультації під час проходження курсів, збірник нормативно-правових актів та методичних матеріалів, канцелярське приладдя та кава-брейк.
** у разі направлення на курси двох осіб або більше надається знижка 5 %.
__________________________________________________________________________
Інститутом щотижнево проводяться ЗАНЯТТЯ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ. Це зручно для осіб, які не мають можливості відвідувати заняття. Натомість їм пропонується самостійно ознайомитися з навчальними матеріалами, які пересилаються слухачам. Вартість навчання за дистанційною формою - 990,00 (дев’ятсот дев’яносто) гривень з врахуванням всіх податків та зборів, вартість підвищення кваліфікації за дистанційною формою - 810,00 (вісімсот десять) гривень з врахуванням всіх податків та зборів.
ВАРТІСТЬ КОРОТКОТЕРМІНОВОГО СЕМІНАРУ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 550,00 грн
ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ НЕОБХІДНО ЗАПОВНИТИ ЗАЯВКУ НА УЧАСТЬ!
Звертатися за тел. (044) 351-18-71, (067) 507-15-18
бо E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . 


26-07-2016

До відома розпорядників бюджетних коштів району

Львівська торгово-промислова палата проводить навчання та підвищення кваліфікації членів тендерного комітету та уповноважених осіб. Абзацом другим статті 11 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIІI «Про публічні закупівлі» пропонується голові, секретарю, іншим членам тендерного комітету та уповноваженим особам пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель. Цією ж статтею передбачено, що голова тендерного комітету призначається замовником несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення.
Програма семінару передбачає особливості нової системи, визначення порогів при застосуванні електронної системи закупівель, створення тендерної документації, використання нових онлайн-інструментів, в тому числі системи електронних закупівель ProZorro, а також застосування нецінових критеріїв при визначенні переможця торгів, переговорної процедури закупівель та конкурентного діалогу.
Основним завданням семінару: надання слухачам необхідних теоретичних знань щодо організації та здійснення публічних закупівель, порядку проведення процедур закупівель, набуття слухачами вмінь і навичок з питань, що виникають під час здійснення процедур публічних закупівель.
Учасники семінару мають можливість отримати відповіді фахівців на запитання щодо певної специфіки закупівель, особливостей підготовки тендерної документації та вимог до неї.
Учасники семінару після закінчення навчання отримують іменний сертифікат про проходження навчання/підвищення кваліфікації, методичну літературу з урахуванням останніх змін законодавства України з питань публічних закупівель, збірник з нормативними документами на електронному носії (компакт-диск), а також забезпечуються харчуванням.
Базове навчання та підвищення кваліфікації членів тендерного комітету буде проводитися 11 - 12 серпня 2016 року. Вартість навчання для одного представника від організації становить 1420 – грн. з ПДВ. Вартість підвищення кваліфікації одного представника від організації становить 840 – грн. з ПДВ.
Для участі у семінарі просимо надати заявку за формою, що додається, факсом за номером (032-295-51-83, 032-276-46-11) або е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Повідомляємо, що семінари будуть проводитися і в подальшому. Також проводяться виїзні семінари на базі підприємства замовника.
Додаток: форма заявки для участі у семінарі.

АНКЕТА - Заявка на участь в семінарі у сфері здійснення державних закупівель ТУТ


   08-06-2016

За інформацією відділу Держгеокадастру у Бродівському районі Львівської області
17 ЧЕРВНЯ – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ З ОПУСТЕЛЮВАННЯМ ТА ПОСУХАМИ

17 червня відзначається міжнародною спільнотою як Всесвітній день боротьби з опустелюванням та посухами. Цього року він проходить під гаслом: «Землі належать майбутньому! Дозволь клімату підтвердити це!».
Деградація земель та опустелювання вже давно набули глобального виміру та є одними з найбільших викликів для сталого розвитку людства, спричиняючи серйозні проблеми як екологічного, так і соціально-економічного характеру, включаючи голод та вимушену міграцію населення.
Резолюцією Генеральної Асамблеї ООН від 19.12.2007 № 62/195 було проголошено Декаду ООН щодо пустель та опустелювання (2010 - 2020 роки).
За даними міжнародних організацій та експертів за період з 1981 по 2003 роки було деградовано 24% ґрунтів планети.
Щорічно людство втрачає 12 мільйонів гектарів земель та 75 мільярдів тон родючих ґрунтів.
На землях, які втрачаються щорічно, можна було б отримувати 20 млн. тон зерна.
Кожну хвилину в світі від голоду вмирає 16 людей, з яких 12 дітей.
Біля 40% населення земної кулі страждає від нестачі води.
До 2030 року потреби у продовольстві, енергії та воді збільшаться щонайменше на 50%, 45% та 30% відповідно.
На необхідності нагальних заходів для збереження земель та підвищення родючості ґрунтів в умовах стрімкого росту чисельності населення планети наголосив у своєму посланні з нагоди 17 червня Генеральний секретар ООН п. Бан Гі Мун.
Землі України також зазнають суттєвого впливу деградаційних процесів, серед яких найбільш масштабними є ерозія (близько 57,5% земель країни), забруднення (біля 20% земель країни), підтоплення територій (близько 12% земель країни).
Щорічно фіксується біля 23 тис. одиниць зсувів.
Внаслідок абразії руйнується до 60% узбережжя Азовського і Чорного морів, протяжність якого, з урахуванням берегової лінії лиманів, становить 2870 км.
Кількість підземних і поверхневих карстопроявів складає близько 27 тисяч.
Не дивлячись на наявність більш ніж 63 тисяч річок (з них 9 – великі, 81 – середня, а решта – малі), Україна належить до вододефіцитних країн.
З метою забезпечення населення та галузей економіки необхідною кількістю води в Україні збудовано 1122 водосховищ загальним об’ємом понад 56 млрд. куб. м та близько 40 тис. ставків, 7 великих каналів довжиною 1021 км та 10 водоводів великого діаметра, якими вода надходить у маловодні регіони України.
Разом з тим, ситуація продовжує загострюватися, серед іншого через зміни клімату. Зокрема, для більшості регіонів України (крім західних областей) 2007 та 2010 рр. були найтеплішими за всю історію регулярних метеорологічних спостережень (80−150 років).
У 2011 році Урядом було схвалено Національний план дій з охорони навколишнього природного середовища України на 2011 - 2015 роки (розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 577-р).
Серед іншого, цим Планом передбачено розроблення Мінприроди, Мінагрополітики, Держземагентством, та іншими центральними органами виконавчої влади проекту Концепції боротьби з деградацією земель та опустелюванням та відповідного Національного плану дій.
На сьогодні, кількість землевласників та землекористувачів в Україні перевищує 25 млн. осіб.
Тому розв’язання проблем деградації земель та опустелювання можливе лише за умови поєднання зусиль органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, наукових установ та експертів, неурядових організацій з тими, хто безпосередньо господарює на землі.


 07-06-2016

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

Повідомляємо про отримання від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України копії листа Посольства України в Державі Катар щодо започаткування співпраці з катарською компанією Arcitic Trading and Construkting Co у сфері виробництва та експорту деревного вугілля.
Координати фірми: Arcitic Trading and Construkting Co, P.O. Box 10043, Doha, Qatar, Tel: +97466864359, Fax:+974 77770009, Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


 02-06-2016

До відома споживачів!

Утворена Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (надалі Держпродспоживслужба), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 року № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади».
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 року № 260-р «Питання Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», Держпродспоживслужба офіційно розпочала роботу і приступила до виконання функцій.
В Держпродспоживслужбу шляхом реорганізації та приєднання увійшли:
- Управління безпечності харчових продуктів та ветеринарії;
- Управління фітосанітарної безпеки;
- Державна інспекція з питань захисту прав споживачів;
- Державна санітарно-епідеміологічна служба;
- Управління контролю у сфері насінництва та розсадництва;
- Сектор контролю за регульованими цінами.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року
№ 1092 «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», створене Головне управління Держпродспоживслужби в Львівській області:
керівник Чушак Олександра Григорівна;
юридична адреса : 79024, місто Львів, вул. Промислова, 9;
e-mail: office @ vetmedlviv.ua);
тел: (032) 252-69-29, факс: (032) 294-88-36).
Територіальні органи утворені у всіх адміністративних районах та містах: Львів, Самбір, Дрогобич, Стрий, Червоноград.


30-05-2016

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

Запрошуємо Вас взяти участь у Всеукраїнському конкурсі - рейтингу
«Сумлінні платники податків - 2015»!
Асоціацією платників податків України в 2011 році започатковано проведення щорічного Всеукраїнського рейтингу «Сумлінні платники податків», метою якого є створення сприятливих умов для розвитку взаємовигідної співпраці між державою і бізнесом та відзначення кращих здобутків платників податків. Основний задум Рейтингу – підвищити авторитет сумлінних платників податків в бізнесі, суспільстві та державі.
Щороку переможців Рейтингу вітають українські високопосадовці, політики, видатні діячі культури та мистецтв, науки та спорту, відомі представники мас-медіа.
Рейтинг проводиться у два тури – на регіональному та всеукраїнському рівнях.
Цього року Асоціація платників податків України проводить V Всеукраїнський рейтинг «Сумлінні платники податків України» за результатами діяльності підприємств у 2015 році. Традиційно головною метою цього знакового суспільно-економічного проекту є поширення інформації про його учасників і переможців, а також популяризація основних принципів чесного ведення бізнесу.
Участь у конкурсі є безкоштовною.
НОМІНАЦІЇ РЕЙТИНГУ
1. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі»:
1.1. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі – платник податку на прибуток».
1.2. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі – платник єдиного податку 4 групи «рослинництво».
1.3. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі – платник єдиного податку 4 групи «тваринництво».
2. «Сумлінний платник податків у галузі будівництва та девелопменту».
3. «Сумлінний платник податків у галузі культури та спорту».
4. «Сумлінний платник податків у галузі інформації та телекомунікацій».
5. «Сумлінний платник податків у галузі охорони здоров’я та соціальної допомоги».
6. «Сумлінний платник податків у сфері права, консалтингу, наукової та технічної діяльності».
7. «Сумлінний платник податків у галузі промисловості»:
7.1. «Добувна»;
7.2. «Переробна»;
7.3. «Машинобудування».
8. «Сумлінний платник податків у сфері торгівлі».
9. «Сумлінний платник податків у сфері послуг».
10. «Сумлінний платник податків у сфері транспорту та зв’язку».
11. «Сумлінний платник податків у сфері фінансової та страхової діяльності».
12 «Сумлінний платник податків у сфері управління активами та нерухомістю».
В категоріях: малі підприємства; середні підприємства; великі підприємства
Рейтинг проводиться у два конкурсні тури, на обласному та всеукраїнському рівні:
10 травня 2016 року – початок І-го туру Рейтингу , прийом заявок
30 червня 2016 року – завершення прийому заявок на участь у Рейтингу
До 01 жовтня 2016р. нагородження переможців І-го туру ВР СПП-2015 у м.Львові
До 01 грудня 2016р. нагородження переможців ІІ-го туру у м.Києві
Для участі у Рейтингу необхідно подати наступні документи :
1. Заявку
2. Коротка довідка про досягнення та поточний стан справ на підприємстві.
Документи необхідно надіслати на нашу фактичну (поштову) адресу :79005, м. Львів, вул. І. Франка б.61 каб.224. ; Запитання надсилайте на нашу електрону адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або за тел.(032) 225-63-44; 098-05-76-455
Більш повну інформацію про ВР «Сумлінні платники податків – 2015» можна отримати на веб – сторінках: www.sppu.org.ua та www.appu.lviv.ua
Бажаємо вам успіху та будемо раді бачити серед учасників та переможців.

Положення про ВР СПП
Заявка на участь у ВР СПП-2015

ПОЛОЖЕННЯ
«Про Всеукраїнський рейтинг «Сумлінні платники податків»

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
1.1. Щорічний Всеукраїнський рейтинг «Сумлінні платники податків» (надалі – Рейтинг) започатковано Всеукраїнською громадською організацією «Асоціація платників податків України» (надалі – Асоціація) з метою створення сприятливих умов для розвитку взаємовигідної співпраці між державою та бізнесом та відзначення кращих здобутків платників податків.
1.2. Завдання Рейтингу – посилення ролі та авторитету платника податків в житті країни, підвищення загальної культури сплати податків, утвердження серед людей духу підприємливості.
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Процедура визначення переможців Всеукраїнського рейтингу здійснюється Вищою рейтинговою комісією.
2.2. Вища рейтингова комісія є постійно діючим органом, який утворюється на громадських засадах. Кількісний і персональний склад комісії затверджується Правлінням Асоціації платників податків України.
2.3. Головою Вищої рейтингової комісії є Президент Асоціації платників податків України. Секретар комісії обирається з числа дійсних членів комісії.
2.4. Обласна (регіональна) рейтингова комісія є постійно діючим дорадчим органом, який утворюється на громадських засадах. Кількісний і персональний склад комісії затверджується Радою Територіального відділення Асоціації платників податків України.
2.5. Головою Обласної (регіональної) рейтингової комісії є Голова Ради Територіального відділення Асоціації платників податків України. Секретар комісії обирається з числа дійсних членів комісії.
2.6. Засідання комісій проводяться в міру необхідності та скликаються відповідно Головою Вищої рейтингової комісії або Головою Обласної (регіональної) рейтингової комісії.
На запрошення Голови Вищої рейтингової комісії або Голови Обласної (регіональної) рейтингової комісії у засіданні можуть брати участь, крім членів рейтингової комісії, інші особи.
2.7. Комісії формують пропозиції з питань, які належать до їх компетенції, про що зазначається у протоколі. Пропозиції можуть формуватися шляхом опитування членів комісії. Усі рішення оформляються протоколом, який підписує голова та секретар комісії.
2.8. У Рейтингу беруть участь підприємства трьох категорій – малі, середні, великі.
Розподіл підприємств на малі, середні та великі здійснюється наступним чином.
Суб'єктами малого підприємництва є: юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України (стаття 55 Господарського кодексу України).
Великий платник податків – юридична особа, у якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали перевищує п’ятсот мільйонів гривень або загальна сума сплачених до Державного бюджету України податків за платежами, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, за такий самий період перевищує двадцять мільйонів гривень. (п.п. 14.1.24 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України). Перелік великих платників податків затверджено наказом ДФС України від 14.01.2016 № 27.
Інші суб'єкти господарювання належать до суб'єктів середнього підприємництва.
3. УМОВИ УЧАСТІ У РЕЙТИНГУ
3.1. Відсутність податкового боргу на 01 січня поточного року.
3.2. Наявність статусу юридичної особи, платника податку на прибуток підприємств. Для платників податків у аграрній галузі можлива наявність статусу платника єдиного податку 4 групи.
3.3. Відсутність порушень податкового законодавства, доведених у судовому порядку протягом звітного року.
4. КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ
4.1. Співвідношення суми податку на прибуток до отриманих доходів.
Для платників податків у аграрній галузі – платників єдиного податку 4 групи: співвідношення суми нарахованих податків, зборів (крім непрямих) до скоригованого доходу.
4.2. Повнота та своєчасність сплати податків і зборів.
4.3. Податкова дисципліна.
4.4. Середня заробітна плата по підприємству.
4.5. Кількість робочих місць.
4.6. Співвідношення (у відсотках) сум, витрачених на соціальні програми та благодійні акції, до суми отриманого прибутку за відповідний рік.
Для платників єдиного податку 4 групи: співвідношення (у відсотках) сум, витрачених на соціальні програми та благодійні акції, до суми нарахованих податків, зборів (крім непрямих) за відповідний рік.
4.7. Сума сплачених податків та зборів за відповідний рік.
5. НОМІНАЦІЇ РЕЙТИНГУ
5.1. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі»:
5.1.1. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі – платник податку на прибуток».
5.1.2. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі – платник єдиного податку 4 групи «рослинництво».
5.1.3. «Сумлінний платник податків у аграрній галузі – платник єдиного податку 4 групи «тваринництво».
5.2. «Сумлінний платник податків у галузі будівництва та девелопменту».
5.3. «Сумлінний платник податків у галузі культури та спорту».
5.4. «Сумлінний платник податків у галузі інформації та телекомунікацій».
5.5. «Сумлінний платник податків у галузі охорони здоров’я та соціальної допомоги».
5.6. «Сумлінний платник податків у сфері права, консалтингу, наукової та технічної діяльності».
5.7. «Сумлінний платник податків у галузі промисловості»:
5.7.1. «Добувна»;
5.7.2. «Переробна»;
5.7.3. «Машинобудування».
5.8. «Сумлінний платник податків у сфері торгівлі».
5.9. «Сумлінний платник податків у сфері послуг».
5.10. «Сумлінний платник податків у сфері транспорту та зв’язку».
5.11. «Сумлінний платник податків у сфері фінансової та страхової діяльності».
5.12 «Сумлінний платник податків у сфері управління активами та нерухомістю».
6. ПОРЯДОК ВИСУВАННЯ НОМІНАНТІВ
6.1. Суб’єктами висування номінантів є юридичні особи – платники податків, які відповідають зазначеним у Розділі 4 цього положення критеріям і поділяють мету та завдання рейтингу.
6.2. Заявки на участь у рейтингу приймають Територіальні відділення Асоціації платників податків України в областях та місті Києві.
6.3. До заявки додаються такі документи:
інформація про досягнення юридичної особи – платника податків щодо критеріїв відбору, відповідно до розділу 4 цього Положення;
коротка довідка та фотоматеріали про підприємство (фотоматеріали надаються тільки переможцями ІІ туру).
7. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ (РЕЙТИНГУ)
7.1. Всеукраїнський рейтинг «Сумлінні платники податків» проводиться у два конкурсні тури. Перший – на обласному (регіональному) рівні. Він розпочинається 10 травня і триває до 30 червня. Другий тур – на всеукраїнському рівні. Його термін: від 30 червня – до 30 вересня.
7.2. Зважаючи на регіональні особливості ведення бізнесу, визначення переможців на обласному рівні у всіх номінаціях не є обов’язковим.
7.3. Обласна (регіональна) рейтингова комісія у встановлений для першого туру термін, відповідно до Розділів 4 та 5 цього положення, підбивають підсумки регіональних конкурсів і визначають номінантів для наступного туру не пізніше 30 червня.
7.4. Обласна (регіональна) рейтингова комісія визначає переможців та номінантів до другого туру Рейтингу шляхом голосування простою більшістю голосів присутніх на її засіданні дійсних членів.
7.5. Нагородження лауреатів обласного (регіонального) туру рейтингу «Сумлінні платники податків» відбувається у визначений Територіальним відділенням Асоціації день оголошення підсумків, але не пізніше першого жовтня.
7.6. Відзначення переможців на обласному (регіональному) рівні проходить в урочистій обстановці з врученням Диплома переможця у відповідній номінації.
7.7. Для участі у другому турі Рейтингу регіональні комісії подають на розгляд Вищої рейтингової комісії кандидатури не більше трьох переможців у кожній з представлених в регіоні номінації.
7.8. Подання на номінантів та додані до нього документи надсилаються обласною (регіональною) комісією до Вищої рейтингової комісії протягом тижня після визначення переможців обласного (регіонального) туру. Номінанти другого туру Рейтингу допускаються до участі виключно за умови надання до розгляду Вищої рейтингової комісії вказаного у пункті 6.3 «Положення про Рейтинг» пакету документів не пізніше 07 липня.
У разі неможливості висування номінантів через Територіальне відділення Асоціації платників податків України, суб’єкти висунення мають право подавати заявки на участь до Вищої рейтингової комісії (за загальною процедурою відповідно до Розділу 6).
7.9. Вища рейтингова комісія має право утворювати експертні ради з визнаних фахівців у галузях, перелічених у Розділі 4 цього положення.
7.10. Вища рейтингова комісія після підсумкового обговорення приймає остаточне рішення щодо визначення переможців Рейтингу шляхом голосування простою більшістю голосів присутніх на її засіданні дійсних членів.
8. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
8.1. Загальна кількість переможців затверджується Вищою рейтинговою комісією Всеукраїнського рейтингу «Сумлінні платники податків».
8.2. Нагородження переможців Всеукраїнського рейтингу «Сумлінні платники податків» відбувається на фінальній церемонії нагородження. День оголошення підсумків визначається Правлінням Асоціації.
9. ФІНАНСУВАННЯ ПРОВЕДЕННЯ РЕЙТИНГУ
9.1. Фінансове забезпечення організації та проведення першого туру Рейтингу покладається на Територіальні відділення Асоціації.
9.2. Фінансове забезпечення організації та проведення другого туру Рейтингу покладається на Генеральну дирекцію Асоціації.
10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Організаційне забезпечення Всеукраїнського рейтингу «Сумлінні платники податків» здійснюється Генеральною дирекцією Асоціації платників податків України та Територіальними відділеннями Асоціації.
10.2. Відповідні кошториси рейтингу ухвалюються Правлінням Асоціації платників податків України та Радами Територіальних відділень Асоціації.
10.3. Реєстрація прав інтелектуальної власності, пов’язаних з проведенням Рейтингу, здійснюється Генеральною дирекцією Асоціації згідно з чинним законодавством України.
10.4. Зміни до даного Положення вносяться Рішенням Правління Асоціації.


ЗАЯВКА
на участь у Всеукраїнському рейтингу «Сумлінні платники податків»

в номінації «Сумлінний платник податку-2015»
___________________________________________________________
Назва юридичної особи ___________________________________________________________________________
Категорія підприємства (мале, середнє, велике)
_________________________________________
Код ЄДРПОУ _____________________________
Місце знаходження юридичної особи _______________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
Тел. _____________ Факс _______________ E-mail: ____________________________________________________
Місце та дата реєстрації ___________________________________________________________________________
Керівник юридичної особи ________________________________________________________________________
Основні види діяльності (КВЕД): ___________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
Критерії оцінювання:
1. Для платників податку на прибуток на загальних підставах:
співвідношення суми податку на прибуток до отриманих доходів: __________________________________________________ / _____________________________
(сума нарахованого податку на прибуток за рік) (сума отриманих доходів за рік)
Для платників єдиного податку 4 групи:
співвідношення суми нарахованих податків (крім непрямих) до скоригованого доходу сільськогосподарського товаровиробника
__________________________________________________ / _____________________
(сума нарахованих податків (крім непрямих) за рік) (сума доходу за рік)

2. Повнота та своєчасність сплати податків і зборів:
- кількість випадків несвоєчасної та/або неповної сплати______________________________________________
- види порушення _________________________________________________________________________________
3. Податкова дисципліна згідно з ст. 117 – 128 Податкового Кодексу України:
- кількість випадків _______________________________________________________________________________
- види порушення _________________________________________________________________________________
4. Середня річна заробітна плата по підприємству:____________________грн.
5. Кількість робочих місць в еквіваленті повної зайнятості: ___________ осіб
6. Співвідношення сум, спрямованих на соціальні програми та благодійні акції, до суми отриманого прибутку за відповідний рік:
__________________________________________________ / _____________________________________________
(сума коштів, спрямованих на соціальні програми за рік) (сума отриманого прибутку за рік)
Для платників єдиного податку 4 групи: співвідношення сум, витрачених на соціальні програми та благодійні акції, до суми нарахованих податків, зборів (крім непрямих):

________________________________________________ / _____________________________________________
(сума коштів, витрачених на соціальні програми за рік) (сума нарахованих податків, зборів за рік)
7. Сума сплачених податків та зборів за звітний рік (без непрямих податків): ________________________грн.

8. Податковий борг – відсутній.
9. Підприємство є:
- платником податку на прибуток на загальних підставах _____________;
- платником єдиного податку 4 групи: - «рослинництво» __________;
- «тваринництво»___________.
10. Порушення податкового законодавства, доведених у судовому порядку, за наслідками діяльності у відповідному році відсутні.
Даною заявою підприємство засвідчує свої наміри взяти участь у Всеукраїнському рейтингу «Сумлінні платники податків».

До заявки додається:
1. Коротка довідка про досягнення та поточний стан справ на підприємстві.
2. Фотоматеріали про здобутки підприємства в електронному вигляді (надаються переможцями другого туру).

Керівник юридичної особи

________________________ _____________________ ____________________
(посада) (підпис) (прізвище і ініціали)


(М.П.)


26-05-2016

ОГОЛОШЕНО КОНКУРС!!!

НА ЗАЙНЯТТЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ЗАСТУПНИКА
ГОЛОВИ БРОДІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

18 травня 2016 року Бродівська райдержадміністрація оголошує конкурс на зайняття вакантної посади заступника голови райдержадміністрації.
Прийом документів з 25 травня до 15 червня 2016 року.
Більш детальна інформація на сайті www.brody-rda.gov.ua в розділі «Вакансії» або за тел. (032-66) 4-22-20.


25-05-2016

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ ДО ПІДПРИЄМЦІВ БРОДІВЩИНИ

Сьогодні кожен з нас повинен визнати та усвідомити той факт, що наша держава перебуває в стані війни. Зараз наші земляки - військовослужбовці із зброєю в руках відстоюють ті досягнення мільйонів українців, що були здобуті у роки незалежності: інвестиції, підприємництво, промисловість, соціальний захист, національну культуру. Але разом з тим, маємо розуміти, що бойові дії на Сході не закінчаться завтра чи через місяць – це тривала боротьба. Однак, не варто «тупцювати» на місці – заради майбутнього нашого та наших дітей ми повинні робити, хоча й маленькі, але впевнені кроки вперед. Насамперед це стосується нас – підприємців, як суб’єктів української економіки та чинників соціального добробуту співгромадян.
Без перебільшення можна сказати, що одна з найбільших на сьогодні перепон в економічному та соціальному розвитку держави це тінізація доходів підприємств та виплата заробітної плати в «конвертах». Ні для кого не секрет, що зазвичай частина заробітку виплачується нелегально.
Ситуація змінилася, коли з 1 січня 2016 року набрав чинності Закон України, який передбачає значне зниження навантаження на фонд оплати праці (доходу), адже запроваджено єдину ставку нарахування єдиного соціального внеску в розмірі 22% та скасування утримання із заробітної плати (доходу) найманих працівників. Що це означає?
Держава, протягуючи руку своєму основному партнеру – бізнесу, розраховувала на активізацію процесу детінізації зайнятості населення та легалізацію заробітної плати найманих працівників. Тобто, влада своїми діями створила належні умови для тих підприємств, які й виплачували частину зарплати в конвертах, але зараз вирішили зробити крок до європейського майбутнього і чесно виплачувати офіційні зарплати. Це мало б засвідчити, що більшість підприємців хочуть жити за цивілізованими правилами.
Що ж влада отримала натомість? Реакція на такі зміни виявилась дуже млявою, хоча впродовж тривалого часу і роботодавці, і наймані працівники в один голос зазначали, що високі тарифи оподаткування на фонд заробітної плати, стримують зростання розміру заробітної плати, створюють підстави для виплати заробітної плати «в конвертах», призводять до тінізації бізнесу. На жаль, вже тепер стало очевидно, що далеко не кожний власник бізнесу на питання, чи готовий він збільшувати зарплати працівникам та виводи бізнес з тіні якщо для цього є відповідний ресурс та передумови, відповів чесно. Майже 70 суб’єктів підприємницької діяльності Бродівщини так і не відгукнулися на таке зниження фіскального навантаження.
Зважаючи на те, що і влада, і бізнес працюють на досягнення спільної мети – досягнення добробуту наших громадян, забезпечення належного рівня оплати праці звертаємось із відкритим листом до працедавців та підприємців-виробників Бродівщини.
Державою зроблено крок назустріч з метою фінансової підтримки вашої діяльності, тож закликаємо скористатися такими перевагами – офіційно оформляючи трудові відносини з найманими працівниками та легально виплачуючи заробітну плату в повному обсязі, без використання тіньових схем. Такими діями, ви сприятимете соціальному захисту та гідному пенсійному забезпеченню працюючих у майбутньому!
Будьте уважні наймані працівники! Не дайте себе ошукати! Вимагайте від роботодавця офіційного оформлення трудових відносин та декларування вашої заробітної плати у повному обсязі (не менше мінімального розміру), а також навіть підвищення її рівня, виходячи із кваліфікації та складності виконуваних обов’язків.
Тільки спільними зусиллями ми досягнемо європейського рівня життя та виведемо українську економіку на якісно новий рівень розвитку!


   

 

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET