Get Adobe Flash player

ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ: «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» протягом 2013 року в містах обласного значення та районах області були створені центри надання адміністративних послуг (ЦНАП).
У Бродівській райдержадміністрації також було створено Центр надання адміністративних послуг як постійно діючий робочий орган Бродівської райдержадміністрації з метою поліпшення якості надання адміністративних послуг:
- прийняття на підставі закону за зверненням конкретної фізичної або юридичної особи адміністративного акта, спрямованого на реалізацію та захист її прав і законних інтересів та на виконання особою визначених законом обов'язків (отримання документу дозвільного характеру, сертифіката, посвідчення, інших документів;
- реєстрації: фактів (актів, робіт, акцій), суб'єктів, прав, об'єктів, в тому числі легалізації суб'єктів і актів (документів);
- акредитації, атестації і сертифікації: суб'єктів, об'єктів (предметів), діяльності (процесів);
- інших видів діяльності, за допомогою яких заінтересованим фізичним і юридичним особам надається, підтверджується або роз'яснюється певний юридичний статус.

Переваги ЦНАП
 Орієнтація на потреби замовника послуги

 Запровадження принципу «єдиного офісу» та «єдиного вікна»
Оперативне надання послуг
 Розширені та зручні “прийомні години”, в тому числі робота без обідньої перерви
 Доступність інформації з різних джерел (інформаційні термінали, стенди, телефон, сайт тощо)
 Комфортні умови очікування та заповнення документів.

В рамках налагодженої співпраці між облдержадміністрацією та Львівською дирекцією УДППЗ «Укрпошта» в області реалізується проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Метою проекту є створення для споживачів адміністративних послуг ефективного механізму доступу до адміністративних послуг, прозорості процедури та легкості отримання результату. На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку:

 отримати інформацію про види та терміни надання адміністративних послуг, перелік необхідних документів, бланки заяв та консультації стосовно адміністративних послуг;
 відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання документу в рамках адміністративних послуг, поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу Центру адміністративних послуг, а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу).

У Бродівському районі участь у проекті візьмуть майже всі відділення поштового зв’язку. На початковій стадії впровадження проекту через відділення поштового зв’язку будуть надаватись адміністративні послуги управлінням праці та соціального захисту населення Бродівської РДА, відділенням Пенсійного фонду у Бродівському районі та реєстраційною службою Бродівського районного управління юстиції.
Консультації з даного питання можна отримати у державного адміністратора Бродівської райдержадміністрації та за телефонами:
(03266)4-22-44,(03266)2-64-66

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET