Get Adobe Flash player

 

Допомога

 


01-01-2015

 

Шановні брідщани!


Пропонуємо до Вашої уваги Проект Районної комплексної програми правового захисту, соціальної підтримки і реабілітації людей з інвалідністю Бродівського району на 2015-2018 роки.

 


Детальніше

 


Аналітична довідка
про роботу із зверненнями громадян
управління праці та соціального захисту населення
Бродівської райдержадміністрації
за 2014 рік.

За 2014 рік до управління праці та соціального захисту населення Бродівської районної державної адміністрації (далі - управління) надійшло 23 письмових звернень громадян, що на 2 звернення менше ніж у 2013 році (25). Безпосередньо до управління звернень не надходило. На особистий прийом до керівництва управління звернулося 95 громадян, що на 3 звернення більше ніж у аналогічному періоді (92).
За 2014 рік наійшло 1 повторне звернення, а в 2013 році повторних звернень не надходило.
Через органи влади вищого рівня надійшло 23 звернення, що на 2 звернення менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (25).
Розгляд письмових звернень громадян проводиться особисто начальником управління, його заступниками за напрямками діяльності, начальниками відділів та завсектором.
З числа осіб, які звернулись до управління праці та соціального захисту населення: багатодітні сім’ї – 3, інваліди -4, одинокі матері - 2, мати-героїня – 1, інших категорій – 13.
У зверненнях порушені питання:
- надання допомоги – 3;
- надання пільг на оплату ЖКП – 2;
- надання допомоги до досягнення дитиною 3-річного віку – 4;
- виплати грошової допомоги до 5 травня – 2;
- щодо соціального захисту сім'ї – 2;
- про виплату допомоги тимчасово переміщеним особам із зони АТО – 1;
- інші питання – 7.
Найбільша кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі звертається з питань надання допомоги малозабезпеченим і становить 30% від загальної кількості.
Внаслідок проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення, значно зменшилась кількість звернень з питань надання пільг.
На першому поверсі приміщення є стенди, які дають змогу громадянам оперативно знайомитись із законодавством, що врегульовує питання роботи із зверненнями громадян. Також, для зручності відвідувачів, розміщені витяги з нормативних документів, інформація про перелік документів, які необхідні для призначення допомог, субсидій, пільг та компенсацій.
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 року в холі управління розміщені графіки особистого прийому керівництва управління, проведення «Прямих ліній», виїзних прийомів та графіки прийомів громадян органами вищого рівня. Забезпечено проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів ВВВ, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітним сім’ям, одиноким матерям та іншим громадянам, які потребують соціального захисту.

У районній газеті «Голос відродження» за звітний період були розміщені статті з роз’ясненнями законодавства щодо надання пільг населенню, призначення субсидії соціальної допомоги та інші.
За 2014 рік прийом громадян з народними депутатами не проводився.
Щовівторка, на нарадах управління з начальниками відділів та спеціалістами управління проводиться аналіз усних та письмових звернень громадян.


Структура та керівництво
управління праці та соціального захисту населення
Бродівської районної державної адміністрації







Посада Прізвище, ім'я, по батькові Телефон
Начальник управління

Гащак
Ігор Ігорович

4-31-72

Заступник начальника управління

Драгомирецька
Ганна Михайлівна

4-31-54

Заступник начальника управління –

начальник відділу прийняття рішень

щодо надання всіх видів соціальних допомог

Сковронська
Галина Михайлівна

4-43-38

Начальник відділу організаційно-кадрової

роботи та охорони праці

Богомолова
Людмила Василівна

4-14-92

Начальник відділу праці

Яворська
Людмила Володимирівна

4-31-54

Начальник відділу соціальних інспекторів

Тимчук
Василь Юліянович

4-43-38

Начальник відділу персоніфікації пільг

Проказюк
Тетяна Володимирівна

4-43-38

Начальник відділу прийому громадян

щодо надання всіх видів соціальних допомог

Назарець
Ніна Кирилівна

4-29-25

Начальник відділу контролю та виплат

соціальних допомог

Куляба
Євгенія Іванівна

4-43-38

Начальник відділу автоматизованої

обробки інформації

Згуральський
Андрій Євгенович

4-29-25

Завідувач сектора контролю за

призначенням пенсій

Бендюк
Мар'яна Богданівна

4-43-38

Завідувач сектора по

обслуговуванні інвалідів

Процик
Галина Романівна

4-14-92


ПОЛОЖЕННЯ
про управління праці та соціального захисту населення
Бродівської районної державної адміністрації Львівської області

1.Управління праці та соціального захисту населення Бродівської районної державної адміністрації (надалі - управління) є структурним підрозділом районної державної адміністрації, який утворює голова районної державної адміністрації, є підпорядкований голові районної державної адміністрації і підзвітним та підконтрольним Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації (далі - Департамент).

2.Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики (далі - Мінсоцполітики), розпорядженнями голів обласної державної адміністрації та Бродівської районної державної адміністрації, наказами Департаменту, а також цим Положенням.

3.Основними завданнями управління є:
3.1 забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, організація ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;
3.2 забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення у цій сфері;
3.3 призначення та виплата соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
3.4 організація соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;
3.5 розроблення та організація виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;
3.6 забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури;
3.7 здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи.

4.Управління виконує наступні завдання щодо забезпечення реалізації державної соціальної політики на території району у сфері соціального захисту населення, що включає:
4.1 визначення пріоритетів соціального розвитку; здійснення аналізу рівня життя населення та підготовку пропозицій до проектів державних цільових, галузевих та регіональних програм; реалізацію заходів у сфері соціального захисту населення;
4.2 забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших категорій осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та надання житлових субсидій населенню, забезпечення ведення обліку осіб, що мають право на пільги згідно із законодавством України;
4.3 здійснення координації діяльності і контролю за виконанням закладами системи органів праці та соціального захисту населення законодавства України з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги щодо правильності застосування законодавства у цій сфері;
4.4 забезпечення сприяння:
4.4.1 реалізації державної політики зайнятості на відповідній території, повній, продуктивній, вільно обраній зайнятості, зниженню рівня безробіття;
4.4.2 органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідних територій;
4.4.3 громадським та іншим організаціям у проведенні ними роботи з питань соціального захисту сім'ї, дітей, інвалідів, осіб похилого віку та інших вразливих категорій населення.

5.Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:
5.1 організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики, розпоряджень голів обласної державної адміністрації та Бродівської районної державної адміністрації, наказів Департаменту та здійснює контроль за їх реалізацією;
5.2 забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
5.3 здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
5.4 аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та вживає заходів до усунення недоліків;
5.5 бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
5.6 вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;
5.7 забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;
5.8 бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
5.9 розробляє проекти розпоряджень голови районної держадміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань соціального захисту населення;
5.10 готує інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної держадміністрації;
5.11 забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
5.12 готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів у межах своїх повноважень;
5.13 розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
5.14 опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
5.15 забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;
5.16 постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
5.17 здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
5.18 забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
5.19 організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
5.20 забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
5.21 забезпечує захист персональних даних;
5.22 готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції райдержадміністрації та Департаменту;
5.23 співпрацює зі службою у справах дітей районної держадміністрації щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції;
5.24 здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу;
5.25 у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:
5.25.1 забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;
5.25.2 здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
5.25.3 здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;
5.25.4 забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці;
5.25.5 розробляє (бере участь у розробленні) районну програму зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
5.25.6 здійснює контроль та надає інформацію Департаменту щодо проходження альтернативної (невійськової) служби;
5.25.7 здійснює державний контроль за охороною праці, запровадженням підприємствами всіх форм власності мінімальних держаних гарантій з оплати праці.

5.26 з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
5.26.1 організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв'язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України, компенсації особам, які згідно із Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення тощо;
5.26.2.здійснює призначення та виплату:
державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом І чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;
державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, державної соціальної допомоги на догляд;
щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80-річного віку;
одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати-героїня”;
5.26.3 бере участь у роботі комісій, утворених при районній раді та районній державній адміністрації з питань соціального захисту населення;
5.26.4 сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;
5.26.5 проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов'язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
5.26.6 здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
5.26.7 визначає право на отримання компенсації за оплату електроенергії, газу та центрального опалення житла відповідно до Гірничого закону України, здійснює її нарахування та виплату;
5.26.8 формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;
5.26.9 проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
5.26.10 організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом „єдиного вікна" та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
5.26.11 надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг у сільській місцевості, у тому числі шляхом організації роботи „мобільних соціальних офісів";
5.26.12 здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
5.26.13 організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
5.26.14 контроль за правильністю і своєчасністю призначення та виплати місцевими органами соціального захисту населення компенсацій та інших соціальних виплат, виконанням інших заходів соціального захисту населення відповідно до законодавства України;
5.26.15 організаційно-методичне керівництво роботи головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів.

5.27 у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
5.27.1 організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
5.27.2 здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
5.27.3 організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;
5.27.3 подає пропозиції до проектів районних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
5.27.4 організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, що мають право на пільги відповідно до законодавства України;
5.27.5 аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг України соціально незахищеним громадянам та подає голові районної держадміністрації пропозиції з цих питань;
5.27.6 видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
5.27.7 організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.

5.28 у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:
5.28.1 організовує роботу з визначення потреби району у соціальних послугах, готує та подає пропозиції районній держадміністрації щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;
5.28.2 забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
5.28.3 спрямовує та координує діяльність районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді, районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших установ, закладів та служб в реалізації законодавства України;
5.28.4 здійснює аналіз ефективності проведення у громаді соціальної роботи з сім’ями/особами, спрямованої на попередження потрапляння їх у складні життєві обставини, та прогнозування їх потреб у соціальній підтримці;
5.28.5 подає пропозиції районній держадміністрації та органам місцевого самоврядування району щодо створення спеціалізованих закладів та служб, які надають психологічні, реабілітаційні та інші соціальні послуги особам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків та шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їх самостійного життя;
5.28.6 подає пропозиції районній держадміністрації та районній раді під час формування проекту районного бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;
5.28.7 забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги;
5.28.8 сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
5.28.9 забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;
5.28.10 сприяє створенню недержавних служб та закладів, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам, сім'ям з дітьми, сім'ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим громадянам;
5.28.11 сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;
5.28.12 у межах своєї компетенції організовує роботу, пов'язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
5.28.13 сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;
5.28.14 подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров'я потребують догляду;
5.28.15 сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об'єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
5.28.16 вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
5.28.17 сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників установ і закладів системи соціального захисту населення.

5.29 у сфері соціальної інтеграції інвалідів:
5.29.1 здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
5.29.2 здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
5.29.3 координує роботу реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів місцевого рівня і сприяє їх розвитку, розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації реабілітаційних установ;
5.29.4 здійснює направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
5.29.5 здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
5.29.6 визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, компенсаційними виплатами, передбаченими законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту;
5.29.7 подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів;
5.29.8 інформує інвалідів про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
5.29.9 інформує районний центр зайнятості та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про інвалідів, які виявили бажання працювати;
5.29.10 бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення.

5.30 забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі.
5.31 інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації.
5.32 забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань.
5.33 здійснює інші передбачені законом повноваження.

6. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань має право:
6.1 одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
6.2 залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної держадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);
6.3 вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної держадміністрації у сфері соціального захисту населення;
6.4 користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;
6.5 скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до їх компетенції.

7. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом районної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

8. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою районної державної адміністрації відповідно до чинного законодавства.

9. Начальник управління:
9.1 здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;
9.2 подає на затвердження голові районної держадміністрації положення про управління;
9.3 затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов'язки між ними;
9.4 планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної держадміністрації;
9.5 вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
9.6 звітує перед головою районної держадміністрації про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;
9.7 може входити до складу колегії районної держадміністрації;
9.8 вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;
9.9 може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування району;
9.10 представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної держадміністрації, з Департаментом, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва районної держадміністрації;
9.11 видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
9.12 подає на затвердження голови районної держадміністрації проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
9.13 розпоряджається коштами у межах затвердженого головою районної держадміністрації кошторису управління;
9.14 здійснює добір кадрів;
9.15 організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців управління;
9.16 подає голові районної державної адміністрації пропозиції щодо:
9.17 призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців управління, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
9.18 прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є державними службовцями, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
9.19 призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством, директора районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді;
9.20 проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
9.21 забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
9.22 здійснює інші повноваження, визначені законом.

10. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані головою районної держадміністрації, директором Департаменту.

11. Начальник управління може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою районної держадміністрації за поданням начальника управління та погодженням з директором Департаменту.

12. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова районної держадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

13. Штатний розпис та кошторис управління затверджує голова районної держадміністрації за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228.

14. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.