Get Adobe Flash player

12-05-2016

З 1 серпня 2016 року в дію вступають усі положення Закону України «Про публічні закупівлі».

Діючий на сьогодні Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197 з 1 серпня 2016 року остаточно втрачає чинність.
Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується (стаття 2):
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів, послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів, послуг дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Відповідно особи-підприємці можуть отримати доступ до значного за обсягами ринку - ринку державних закупівель.
Так, на сьогодні для суб'єктів господарювання, є доступними дві системи державних закупівель.
1. Державні закупівлі, які за своєю вартістю перевищують для товарів – 200 тис. грн., для робіт – 1,5 млн. грн. Ці закупівлі детально регламентовані законом, вони проводяться лише з додержанням дуже чітких та детально регламентованих правил. За багато років ця система себе значно дискредитувала через високий рівень корупції та бюрократизму. Для того, щоб взяти участь у таких закупівлях як учасники, так і замовники мають підготувати та перевірити сотні сторінок паперових документів. Підприємцю, який бажає взяти участь у закупівлі, необхідно надати значну кількість довідок, відсутність яких дає підстави для відхилення його пропозиції, наприклад, підтвердити, що він не визнаний банкрутом або відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, не має заборгованості із сплати податків і зборів тощо. Згідно з реформою, а саме: з прийняттям нещодавно закону про внесення змін до законодавства з державних закупівель, представляти документи буде лише потенційний переможець, що значно полегшую участь. Крім того, замовник не вимагатиме документального підтвердження інформації про відповідність певним вимогам у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Більш того, ряд внесених змін до законодавства з державних закупівель має антикорупційну спрямованість. Отже, поступово такі державні закупівлі є більш доступними для малих та середніх підприємств.
2. Допорогові державні закупівлі, тобто закупівлі до 200 тис. грн. для товарів та 1,2 млн. грн. для робіт. Дані закупівлі як раз можуть бути цікавими для малих та середніх суб’єктів господарювання.
Система Прозорро складається з центральної бази даних, модулю аукціону і торговельних майданчиків. Майданчики працюють з центральною базою даних, а постачальники, тобто підприємства, які бажають постачати продукти, будуть працювати з торговельними майданчиками. Учасник може обрати будь-який із майданчиків, що підключені до системи. Оголошення про закупівлю замовник розміщує на одному з майданчиків, яке через центральну базу даних стає доступним на всіх майданчиках. Майданчики різняться між собою відповідними інтерфейсами, набором додаткових сервісів. Тобто підприємству не потрібно реєструватися на всіх майданчиках, а достатньо обрати зручний для нього і користуватися ним.
Якщо дуже загально описати роботу системи, вона полягає у наступному. Замовник розміщує на одному з торговельних майданчиків оголошення про закупівлю, бажаючі учасники у відповідні строки подають свої пропозиції, беруть участь у он-лайн аукціоні на пониження ціни, і перемагає пропозиція з найменшою ціною. Після цього замовник перевіряє учасника на відповідність певним вимогам, і укладається договір. Все це відбувається в електронному форматі.
Головна перевага цієї системи полягає навіть не у спрощенні участі в таких закупівлях, що, звісно, є великим плюсом для всіх, а у самій ідеї системи. Так, від замовника вимагається лише правильно та чітко сформулювати свої вимоги, а далі все робить ринок. Тут підключаються комерційні електронні торговельні майданчики, як платформа для проведення торгів, де всі бажаючі учасники подають свої цінові пропозиції, і визначається переможець. При цьому, під час аукціону ніхто не знає своїх конкурентів, весь процес є анонімним. Тобто замовник позбавлений головних важелів неправомірного “впливу” на потенційних учасників.
Якщо коротко зупинитися на основних перевагах системи для суб'єктів господарювання, то вони полягають у наступному:
1. Зручність весь процес проходіть в електронній формі. Все що потрібно підприємцю на першому етапі для того, щоб взяти участь, це комп'ютер та інтернет. Підприємець може продавати свій товар, не виходячи із дому.
2. Нові закупівельні можливості наразі всі підприємства можуть отримати інформацію про закупівлі невеликої вартості і взяти в них участь.
3. Прозорість всі документи та інформація у системі обов'язково завантажується в електронному форматі та знаходиться у вільному доступі не тільки для учасників закупівлі, але й для всіх бажаючих. Крім того, наразі розроблено модуль аналітики, де можна проаналізувати дані про всі закупівлі, які проводяться у системі (http://bi.prozorro.org).
4. Доступна плата за участь у закупівлях (по кожному майданчику згідно з договором).
5. Посткваліфікація всі документи про відповідність вимогам замовника подає лише підприємство-переможець аукціону.
Звичайно, система не позбавлена певних недоліків: новий проект і під час роботи з’являються певні проблеми; у системі можуть брати участь недобросовісні учасники, як їх ще називають у системі – тролі, які під час проведення аукціону можуть занижувати ціну до невиправдної межі (нижче собівартості); на даний момент у системі Прозорро можливе зловживання замовниками шляхом виписування специфікацій під «своїх» конкретних виробників.
Наразі переваги системи переважають над її недоліками. Саме в межах Прозорро малі та середні суб'єкти господарювання, можуть отримати новий, значний за обсягами ринок для збуту своєї продукції за спрощеною процедурою, тобто без необхідності додаткового просування свого товару, реклами, пошуку партнерів тощо.
Першим етапом реєстрації в системі електронних закупівель є вхід в систему через веб-сайт www. prozorro.gov.ua.
Тоді, потрібно зареєструватися як «Замовник» і обрати з представлених у переліку один з майданчиків для допорогових закупівель, або один з майданчиків для надпорогових закупівель.
як почати роботу постачальнику
КРОК №1
Оберіть майданчик для реєстрації в системі ProZorro
КРОК №2
Оберіть предмет закупівлі та налаштуйте підписку
КРОК №3
Подайте в онлайні свою пропозицію на торги
КРОК №4
Візьміть участь в автономному онлайн-аукціоні
КРОК №5
Запропонуйте найкращу ціну та виграйте!
На сьогоднішній день рішенням Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку України) попередню авторизацію електронних майданчиків отримали майданчики:
1. dzo.com.ua (Держзакупівлі.Онлайн) – оператор ТОВ “Держзакупівлі.Онлайн”;
2. smarttender.biz (SmartTender.biz) – оператор ТОВ “Науково-виробниче підприємство “Інформаційні технології”;
3. zakupki.prom.ua – оператор ТОВ “ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА”;
4. e-tender.biz – оператор ТОВ «Е-Тендер»;
5. public-bid.com.ua – оператор ТзОВ «ІТ Контракт»;
6. newtend.com – оператор ТзОВ «NEWTEND».


27-04-2016

Перелік найбільших підприємств Бродівського району які займаються рослинництвом ТУТ


27-04-2016

Показники діяльності малих підприємств ТУТ


27-04-2016

ІНФОРМАЦІЯ
про виконання Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки

Станом на 1 січня 2016 року кількість малих підприємств району становила 175 одиниць, в тому числі мікропідприємства – 147 од. На 10 тис осіб наявного населення цей показник становить 29 одиниць, в тому числі 25 од. – мікропідприємства.
Малі підприємства району займають 92,1% у загальній кількості підприємств району, а частка обсягу реалізованої продукції малими підприємствами становить 24,1% у загальному обсязі реалізації, середньорічна кількість зайнятих працівників у сфері малого бізнесу – 38,4% у загальній кількості зайнятих.
Протягом 2015 року здійснили реєстрацію 183 суб’єктів підприємницької діяльності (в т.ч. 159 – фізичні особи-підприємці), знято з державної реєстрації 223 суб’єкта підприємництва (в т.ч. 212 – фізичні особи-підприємці).
Триває тенденція до зменшення кількості зареєстрованих суб’єктів підприємництва проти скасованих на 40 одиниці, через зменшення зареєстрованих фізичних осіб-підприємців на 212 особи, у відповідному періоді минулого року цей показник становив - 31 одиницю.
Упродовж січня-грудня 2015 року до бюджетів усіх рівнів від діяльності малого підприємництва надійшло 37872 тис. грн., що на 71 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (за рахунок збільшення надходжень від сплати ПДФО, військового збору та акцизного податку з реалізації).
Питома вага надходжень від малого підприємництва у 2015 році збільшилась і становить 30,5%, в тому числі від діяльності юридичних осіб у межах 20% та фізичних осіб – 10,5%.
За даними Бродівського відділення Буської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області станом на 01.01.2016 року зареєстровано 2107 платників податків - фізичних осіб-підприємців.
З початку 2015 року створено 614 робочих місця, що становить 59 % від річного завдання. Зокрема, 351 р.м. – для найманих працівників у юридичних осіб, 104 р.м. – для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців (переважно у торгівлі) та 159 р.м. – фізичних осіб-підприємців.
Для здійснення підприємницької діяльності суб’єктам малого бізнесу району надано в оренду 1466,92 кв. м приміщень, які перебувають у комунальній власності територіальних громад.
У 2015 року державним адміністратором дозвільного центру видано 5 документів дозвільного характеру.
Упродовж 2015 року банківськими установами району надано 4 суб’єктам підприємницької діяльності кредити для розвитку бізнесу на загальну суму 3,8 млн грн.
За інформацією кредитних спілок, суб’єктам підприємницької діяльності надано 10 кредитів на суму 138,0 тис. грн.
Одним з критеріїв оцінки ефективності програми розвитку малого та середнього підприємництва є створення сприятливих умов для залучення населення району до зайняття підприємницькою діяльністю.
Протягом 2015 року Бродівським районним центром зайнятості проведено 40 семінарів для 460 сільських мешканців; 20 семінарів для молоді (358 осіб); 39- для жінок (543 особи), 42 семінари з питань підприємництва (311 чол.), за участю інвалідів – 1 (15 чол.)
Одноразову допомогу з безробіття для започаткування власної справи (у сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, ведення сільського господарства) надано 30 особам з числа безробітних, які запропонували кращі бізнес-проекти. До уваги приймаються бізнес-проекти, які відповідають основним умовам відбору:
• відповідність вимогам до структури бізнес-проекту;
• аналіз фінансово-економічного обґрунтування проекту;
• аналіз ефективності використання коштів (період окупності, прибутковість проекту);
• рентабельність проекту;
• відповідність створення нових робочих місць та їх укомплектування;
• соціальна відповідність та суспільна корисність проекту;
• актуальність бізнес-проекту для актуальної території;
• креативність (регіональність, унікальність) бізнес-ідеї;
• презентація бізнес-проекту.
Приватний підприємець П. Мамай зайняв друге місце у конкурсі бізнес – проектів (магазин квітів «Лаванда») на обласному рівні.
Бродівський РЦЗ упродовж 2015 року здійснював аналіз кон’юнктури ринку та пріоритетних напрямів розвитку малого та середнього бізнесу; проводив 9 засідань круглого столу з представниками органів влади, соціальними партнерами та працедавцями району з метою ознайомлення з діяльністю служби зайнятості в сучасних умовах, зміцнення співпраці, розширення спектру надання соціальних послуг. З метою підвищення конкурентної спроможність громадян на ринку праці проходили професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації 361 безробітних; організовано стажування на виробництві - 228 безробітним, 349 осіб охоплено професійним навчанням на замовлення роботодавців, надано професійно-консультаційних послуг 2163 особам.
В обласному конкурсі, приуроченому до «Дня підприємця – 2015», переможцями стали бродівські підприємці, зокрема у номінаціях:
- «Краще мале підприємство Львівщини» - МП «Візит» (директор Стасюк Володимир Іванович);
- «Найуспішніший молодий підприємець Львівщини» - Поп Володимир Іванович.
Основними чинниками, що вплинули на розвиток малого і середнього бізнесу стали: політична нестабільність у державі, скорочення внутрішнього ринку та проблеми зі збутом продукції у зв’язку з окупацією частини території та торгівельними обмеженнями з боку Росії, зниження купівельної спроможності населення. Також недостатня фінансова підтримка заходів Програми розвитку малого і середнього підприємництва з боку держави та інших джерел, нерозвинута інфраструктура підтримки підприємництва, недостатній рівень промоції продукції малого та середнього підприємництва в Україні та за кордоном через високий розмір оплати за участь у ярмарках та виставках, відсутність коопераційних та кластерних зв’язків підприємств малого бізнесу району із підприємствами з обласного центру, в яких тенденції до активізації є більшими.
З метою активізації співпраці між суб'єктами підприємницької діяльності та органами державної влади та створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва в районі, розпорядженням голови райдержадміністрації від 18 березня 2015 року №101 відновлено роботу Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при голові Бродівської райдержадміністрації. Даним розпорядженням затверджено новий склад Координаційної ради, до складу якої на паритетних засадах входять представники влади та бізнесу.
В умовах впровадження соціально орієнтованої ринкової економіки, відносини місцевої влади та суб'єктів малого підприємництва мають особливо актуальний характер і повинні бути зорієнтовані на поступовий перехід від державного регулювання підприємницької діяльності до її регулювання на засадах соціального партнерства, створення атмосфери взаємної довіри.


  

11

УКРАЇНА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ БРОДІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від “18” березня 2015 року № 101
м. Броди

Про відновлення роботи Координаційної ради
з питань розвитку підприємництва при голові
Бродівської райдержадміністрації

Детальніше


 


УКРАЇНА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від “24” липня 2014 року № 318/0/5-14
м. Львів


Про підтримку реалізації товарів
українського виробництва

 

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації» та «Про основи національної безпеки України»:
1. Головам районних державних адміністрацій та головам міст обласного значення провести відповідну роз’яснювальну роботу з керівниками підприємств торгівлі всіх форм власності щодо першочергового забезпечення торговельних мереж продовольчими та непродовольчими товарами українських товаровиробників.
2. Усім суб’єктам господарювання на території Львівської області незалежно від форм власності, які здійснюють торгівлю товарами російського походження:
2.1. Забезпечити спеціальне маркування товарів російського походження позначкою «Товари з Російської Федерації» або з окремим нанесенням зображення прапора Російської Федерації на цінники товарів російського походження.
Товаром російського походження вважати товар, вироблений, розфасований, зібраний, вирощений, надрукований на території Російської Федерації, чи товар, виробником якого є суб’єкт підприємницької діяльності-фізична особа чи юридична особа Російської Федерації, зареєстрована у Російській Федерації.
2.2. Проводити рекламні акції щодо підтримки реалізації товарів українського виробництва, в т.ч. вироблених на території Львівської області.
3. Департаменту з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю обласної державної адміністрації (Д.І. Посипанко) через засоби масової інформації довести зміст розпорядження до громадськості області.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації Й.С. Ситника.

Перший заступник голови Й.С. Ситник

 


 

До відома керівників бізнесу!

За результатами засідання «круглого столу» з обговорення проблемних питань розвитку підприємництва у Львівській області від 14 листопада 2013 року щодо розробки системи пришвидшеного перетину кордону керівниками бізнесу, які виїжджають на ділові зустрічі та конференції просимо проінформувати керівників асоціативно-підприємницьких структур та бізнесу про наступне.

1. Відповідно до п.2 ст.23 Закону України «Про прикордонний контроль», особам з дипломатичними, офіційними або службовими паспортами, виданими іноземними державами, визнаними Україною, а також особами, які виконують свої обов’язки згідно з повноваженнями, наданими міжнародними міжурядовими організаціями, що підтверджується відповідними документами, може надаватися пріоритет перед іншими особами під час здійснення прикордонного контролю в пунктах пропуску через державний контроль.

2. В пунктах пропуску української Сторони введено «зелений коридор» з метою спрощеного оформлення осіб та транспортних засобів, що перетинають державний кордон без товарів, які підлягають митному декларуванню.

3. З метою здійснення пріоритетного оформлення осіб, у всіх пунктах пропуску для автомобільного сполучення – реалізовано можливість надання, безпосередньо на електронні адреси пунктів пропуску Львівського та Мостиського прикордонного загону, завчасної інформації та списків туристичних груп з відповідними даними.

4. Львівська митниця Міндоходів з метою забезпечення швидкого та комфортного перетину державного кордону пропонує використовувати проект e-booking, тобто систему попереднього оповіщення митних та прикордонних органів про намір перетину державного кордону, а також використання смуг руху «зеленого коридору», та при потребі, смуг руху для переміщення представників дипломатичних установ, що дозволить інфраструктурно забезпечити безперешкодний та комфортний перетин державного кордону.


 

УКРАЇНА

Львівська область

Бродівський район

 

ПОГОДЖЕНО                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова Бродівської районної                                                                           Рішення Бродівської районної ради
державної адміністрації                                                                                     від 26 квітня 2013р. №454
В.Стронський                                                                                                        голова районної ради
25 квітня 2013р.                                                                                                   О.Шайдулліна

 

Програма розвитку малого та

середнього підприємництва 

у Бродівському районі

                                           на 2013-2015 роки                                                                        

 

  

 

 

м. Броди – 2013

 


ВСТУП

1. Характеристика Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки

2. Стан розвитку малого та середнього підприємництва в район
2.1. Виконання основних показників та заходів Програми розвитку малого підприємництва у Бродівському районі на 2011-2012 роки
3. Основні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва

4. Мета та основні завдання Програми

5. Фінансове забезпечення Програми

6. Організація та контроль за виконанням Програми

7. Очікувані результати від реалізації Програми

8. Основні заходи з реалізації Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки

8.1. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності, залучення інвестицій

8.2. Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка малого та середнього підприємництва

8.3. Ресурсне та інформаційне забезпечення, формування інфраструктури підтримки підприємництва
8.4. Підвищення кваліфікації кадрів у сфері підприємництва

 

 

ВСТУП

Програму розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки (надалі - Програма) розроблено відповідно до Закону України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва» від 22.03.2012р. № 4618-ІV, Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» від 23.03.2000р. №1602-ІІІ, Закону України «Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні» від 21.12.2000 р. №2157-ІІІ, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 р. №1160-ІV та інших законодавчих і нормативно-правових актів.
Програма розроблена відповідно до методичних рекомендацій щодо формування і реалізації регіональних та місцевих програм розвитку малого і середнього підприємництва та Стратегії розвитку малого і середнього підприємництва Львівської області до 2020 року.
Програма є складовою системи заходів соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2013 рік та базується на основних концептуальних засадах програмного документа «Стратегія розвитку Львівщини до 2015 року». Програма розвитку підприємництва кореспондується з іншими галузевими програмами, зокрема Програмою зайнятості населення Бродівського району на 2012-2014 роки і є продовженням попередніх програм.
Невід’ємною складовою частиною Програми є Основні заходи з реалізації Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки, які визначають напрямки підтримки бізнесу й інвестиційних процесів, пошуку нових форм фінансово-кредитної підтримки, забезпечення вимог чинного законодавства щодо державного регулювання підприємницької діяльності, сприяння роботі громадських організацій підприємців щодо інформаційно-методичної підтримки підприємництва, формування у суспільстві мотивації до зайняття підприємницькою діяльністю.

Завантажити  Програму розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки можна ТУТ


ПРОТОКОЛ
публічного громадського обговорення проекту
Програми розвитку малого та середнього підприємництва
у Бродівському районі на 2013-2015 роки

29 березня 2013р. м.Броди

ПРИСУТНІ: 15 осіб (список додається).

Порядок денний:

1. Cтан розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі.
2. Обговорення проекту Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки.

Слухали:

1. Про стан розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі.
Виступили:
В.Стронський – голова Бродівської районної державної адміністрації, який акцентував увагу присутніх на тому, що найближчим часом планується залучити іноземні інвестиції в економіку району (будівництво німецькою фірмою заводу з сортування твердих побутових відходів та заводу з виробництва контейнерів для збору побутових відходів), а також збільшення особового складу в/ч А 2595, що дислокується в м. Броди. Це створить додаткові робочі місця, збільшить надходження до бюджетів різних рівнів та сприятиме загалом розвитку малого та середнього підприємництва.
Л.Удич – начальник відділу економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та туризму райдержадміністрації, яка зазначила, що з метою подальшого стимулювання розвитку підприємництва потребують вирішення ряд проблем, а саме: зменшення податкового навантаження, удосконалення системи видачі дозволів за принципом організаційної єдності, спрощення кредитної підтримки малих підприємств, недостатній розвиток та неефективне функціонування інфраструктури підтримки підприємництва тощо.
2. Про Проект програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки.
Виступили:
Л.Удич – начальник відділу економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та туризму райдержадміністрації, яка відмітила, що Програма є складовою системи заходів соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2013 рік та базується на основних концептуальних засадах програмного документа «Стратегія розвитку Львівщини до 2015 року». Ефективність її виконання безумовно залежить й від виконання інших програм розвитку, в тому числу Програми зайнятості населення Бродівського району на 2013-2017 роки.
Н.Зуєва – головний спеціаліст відділу економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та туризму райдержадміністрації, яка ознайомила усіх присутніх з Проектом Програми. Інструментом реалізації на регіональному рівні державної політики розвитку підприємництва є виконання Основних заходів з реалізації Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки, які визначають напрямки підтримки бізнесу й інвестиційних процесів, пошуку нових форм фінансово-кредитної підтримки, забезпечення вимог чинного законодавства щодо державного регулювання підприємницької діяльності, сприяння роботі громадських організацій підприємців щодо інформаційно-методичної підтримки підприємництва, формування у населення мотивації до зайняття підприємницькою діяльністю та ін.
А.Ісаєв, В.Савчин, Г.Шкрум’як – приватні підприємці Брідщини, які зазначили, що з метою покращення підприємницького середовища та подальшого стимулювання розвитку підприємництва слід приділити значну увагу питанням налагодження співпраці контролюючих та правоохоронних державних органів з бізнесом, участі районної влади у розвитку малого та середнього підприємництва, забезпечення рівних умов, детінізації підприємницької діяльності. Потребують вирішення на державному рівні питання оподаткування, визначення цін за газо-електро-водопостачання.


Вирішили:

1. Пропозиції до Проекту Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки взяти до уваги.
2. Проект Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бродівському районі на 2013-2015 роки подати на розгляд Колегії Бродівської районної державної адміністрації.

Начальник відділу економічного розвитку, Л.Удич
інвестицій, торгівлі та туризму райдержадміністрації

Протокол вела Н.Зуєва


Український рейтинг TOP.TOPUA.NET