Get Adobe Flash player

Програма соціально-економічного та культурного розвитку 

Бродівського району на 2017 рік

Програма соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2017 рік

Додаток 1

Додаток 2

Виконання Програми за І півріччя 2017 року


01-12-2017

Ефективність роботи та модернізація ДП “Бродівське лісове господарство”

ДП «Бродівське лісове господарство» – це комплексне підприємство, яке займається лісовідновленням, рубками пов’язаними з веденням лісового господарства, лісозаготівлею та переробкою деревини.
З-поміж майже двох десятків лісгоспів, які входять до сфери Львівського обласного управління лісового та мисливського господарства, державне підприємство «Бродівське лісове господарство» виділяється тим, що має надзвичайно високий рівень переробки деревини та є провідним серед лісогосподарських підприємств області.
ДП «Бродівське лісове господарство» постійно продовжують роботу над модернізацією виробництва та оновлення основних фондів підприємства:
• закуплено та введено в експлуатацію:
- верстат брусувальний TD-500КВА.
- Верстат горизонтальний стрічкопильний HTZ 110PRO.
Введення в експлуатацію даного обладнання дало можливість, в першу чергу, покращити якість продукції, підвищити продуктивність праці бригад, наростити об’ємні показники по випуску лісопродукції. 
• Оновлено цехи переробки деревини: 
- цех переробки тонкомірної деревини, 
- лісопильний цех на базі лінії «MEBOR»,
- цех на базі лінії «WALTER».

Кабінет Міністрів України затвердив стратегію реформування лісового господарства на період до 2022 року

Згідно з документом, загальна площа лісових ділянок, які належать лісового фонду України становить 10,4 млн га. Запас деревини в лісах оцінюється в 2,1 млрд куб. м. Щорічний обсяг заготівлі ліквідної деревини від усіх видів рубок за Держлісагентства складає близько 16 млн куб. м.
В документі наголошується, що потенційні запаси і можливості українських лісів великі і, на думку фахівців і міжнародних экспертів, повністю не використовуються. Враховуючи збільшення площі стиглих і перестиглих насаджень в лісах України, в найближчі роки об'єктивним вважається збільшення норми заготівлі деревини.
Для реалізації зазначеної стратегії уряд планує:
• створити службу лісових інспекторів, впровадити електронний обіг деревини для всіх постійних лісокористувачів,
• провести аерокосмічне фотографування, 
• спростити умови отримання дозвільних документів для постійних лісокористувачів на землю лісогосподарського призначення, 
• впровадити єдину процедуру продажу необробленої деревини, посилити відповідальність за порушення в галузі, 
• чітко розподілити повноваження між правоохоронними органами для фіксації та збору доказів порушень.
Крім того, згідно з документом передбачено впровадження механізмів оперативного реагування на проблеми санітарного стану лісів, розробку держпрограми компенсації за використання природозбережних технологій і держпрограми стимулювання діяльності лісогосподарських суб'єктів.
Реалізація заходів здійснюватиметься за рахунок державного та місцевого бюджетів, коштів лісокористувачів і коштів міжнародних організацій та іноземних інвесторів.


01-08-2017

На Львівщині стартував пілотний проект Міжнародної організації праці

Державна служба України з питань праці спільно з Міжнародною організацією праці впродовж квітня – серпня 2017 року проводить пілотну інспекційну кампанію щодо виявлення фактів незадекларованої праці у чотирьох областях України, зокрема і у Львівській області.
Пілотна інспекційна кампанія проводиться з тим, щоб поширити діяльність Держпраці ( в частині інспекції праці) на неформальну економіку. Ця робота здійснюватиметься на основі співпраці з іншими органами державної влади та соціальними партнерами.
Основною метою проекту є не лише виявлення фактів неофіційного працевлаштування, але й з’ясування причин, які його зумовлюють.
Насамперед, Головним управлінням Держпраці у Львівській області проводитиметься інформаційна складова Пілотної інспекційної кампанії, яка передбачає роз’яснювальну роботу щодо інформування роботодавців, працівників та інших груп населення про намір проведення інспекційної кампанії та виділення певного часу на те, щоб роботодавці та працівники оформили належним чином трудові відносини.
Про семінари та інші заходи, які відбудуться в межах інформаційної кампанії, повідомлятиметься на сайті ГУ Держпраці у Львівській області та сайті Бродівської райдержадміністації.
Також реалізовуватиметься інспекційний блок, в межах якого проводитимуться інспекційні відвідування підприємств галузі будівництва та сфери торгівлі з метою виявлення фактів незадекларованої праці. Для інспектувань було обрано саме такі галузі, оскільки, як показали дослідження, на Львівщині переважає нелегальна зайнятість саме у будівництві та у сфері торгівлі.
До слова, інспекційні відвідування здійснюватимуться відповідно до нового Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017. № 295 та набув чинності 16.05.2017

 


 

01-08-2017

Про законодавчі зміни в частині акцизного податку

У ІІ кварталі 2017 році, керуючись пп.75.1.3 п.75.1 ст.75, пп.80.2.2, 80.2.5 п.80.2 ст.80 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) та ст.16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР (із змінами та доповненнями), інших нормативно-правових актів, які регулюють ліцензування, виробництво, обіг, зберігання спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Головним управлінням ДФС у Львівській області здійснюють перевірки суб’єктів господарювання, які реалізують алкогольні напої та тютюнові вироби без відповідної сплати акцизного податку (середній розмір задекларованого акцизного податку з торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами в сільській місцевості – 200 грн, в місті – 300 грн).
Проведено перевірки 3 суб’єктів За результатами проведених фактичних перевірок у двох з них, встановлено порушення вимог п.12 ст.3 Закону України від 06.07.1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та застосовано фінансові санкції згідно чинного законодавства.
З метою повноти декларування акцизного податку з роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та недопущення суб’єктами, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами, порушень повідомляємо про законодавчі зміни у частині акцизного податку запроваджених Законами України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Щодо ставок акцизного податку
Ставки акцизного податку на спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво (п.п. 215.3.1 п. 215.3 ст. 215 Кодексу) збільшено:
на 12 відс.:
на вина кріплені, вермути – з 7,16 грн./л до 8,02 грн./л;
на вина ігристі та газовані – з 10,40 грн./л до 11,65 грн./л;
на пиво – з 2,48 грн./л до 2,78 грн./л;
на сидр і перрі (без додання спирту) — з 0,95 грн./л до 1,06 грн./л.;
на 20 відс.:
на лікеро-горілчану продукцію – з 105,80 грн. до 126,96 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту;
на інші зброджені напої з доданням спирту – з 105,80 грн. до 126,96 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту;
на спиртовмісні харчові продукти з вмістом спирту етилового більше 8,5 відс. об’ємних одиниць, зокрема на настоянки гіркі ароматичні – з 141,06 грн. до 169,27 грн. за 1л 100-відсоткового спирту.
Окремо виділено плодово-ягідні вина без додання спирту, тобто зброджені напої, одержані виключно в результаті природного (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 відс. об’ємних одиниць (без додання спирту), на які встановлено ставки як на сидр і перрі (без додання спирту) – 1,06 грн./літр.
Ставки акцизного податку на слабоалкогольні напої (до 8,5 відс. об’ємних одиниць) приведено до єдиних ставок із лікеро-горілчаними виробами, тобто зменшено з 211,59 грн. до 126,96 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту.
Ставки акцизного податку на сухі вина не змінено (0,01 грн./л).
Ставка акцизного податку на коньяки (п.1 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу) порівняно зі ставками, які діяли у 2016 році, збільшено на 18 відс. – з 89,94 грн. до 105,80 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту.
Довідково. Відповідно до змін, внесених Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» до п.1 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу, для спиртових дистилятів та спиртних напоїв, одержаних шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (тобто коньяків), з 1 січня 2017 року застосовується ставка акцизного податку, визначена п.п. 215.3.1 п. 215.3 ст. 215 Кодексу, яка у 2016 році складала 105,80 грн. за 1 л 100-відсоткового спирту.
Специфічні ставки акцизного податку на тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну (п.п. 215.3.2 п. 215.3 ст. 215 Кодексу) збільшено на 40 відс.:
на тютюнові вироби – з 318,26 грн. до 445,56 грн. за 1 000 шт.;
на тютюнову сировину, тютюнові відходи, тютюн та замінники тютюну – з 399,84 грн. до 559,78 грн. за 1 кг (нетто).
Мінімальне акцизне податкове зобов’язання зі сплати акцизного податку з сигарет з фільтром та без фільтра, цигарок (п.п. 215.3.3 п. 215.3 ст. 215 Кодексу) також збільшено на 40 відс. – з 425,75 грн. до 596,05 грн. за 1 000 штук.
Адвалорну ставку акцизного податку на сигарети з фільтром та без фільтра, цигарки залишено без змін – на рівні 12 відсотків.
З 01.01.2017 діють нові ставки акцизного податку на пальне, алкогольні напої, що не маркуються марками акцизного податку (до 8,5 відс. об’ємних одиниць), коньяки, тютюн і тютюнові вироби, а з 01.03.2017 почнуть діяти нові ставки акцизного податку на алкогольні напої, що підлягають маркуванню марками акцизного податку.
Щодо інших норм
Для визначення бази оподаткування акцизним податком для тютюну, замінників тютюну, тютюнової сировини та тютюнових відходів Кодекс доповнено новою нормою щодо ваги нетто, що вважається вагою товару (продукції) без урахування ваги будь-якої тари чи упаковки. У разі якщо складовими частинами (елементами) підакцизного товару (продукції) є сукупно підакцизні товари (продукції) та інші види продукції, для цілей оподаткування акцизним податком врахуванню підлягає лише вага тих складових частин (елементів), які належать до підакцизних товарів (продукції) (п.п. 215.3.2 п. 215.3 ст. 215 Кодексу).
До 31.12.2029 включно запроваджено обмеження місячного обсягу (в четвертому кварталі кожного року) продажу марок акцизного податку підприємству — виробнику або імпортеру тютюнових виробів продавцем марок акцизного податку, який не може перевищувати 115 відс. середньомісячного обсягу реалізації на митній території України тютюнових виробів цим підприємством – виробником або імпортером за попередні три календарні місяці. Зазначене поширюється лише на підприємства, які провадять діяльність із виробництва та/або імпорту тютюнових виробів більше 12 місяців та обсяг придбання марок акцизного податку якими протягом поточного місяця перевищує 1 млн штук (п.16 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу).
Перелік операцій з підакцизними товарами, які звільняються від оподаткування, доповнено операціями з (п.п. 213.3.13 п. 213 ст. 213 Кодексу):
ввезення на митну територію України неферментованої (непереробленої) тютюнової сировини тютюново-ферментаційними заводами, які здійснюють реалізацію ферментованої (переробленої) тютюнової сировини виробникам тютюнових виробів або її експорт;
реалізації ферментованої (переробленої) тютюнової сировини тютюново-ферментаційними заводами виробникам тютюнових виробів;
реалізації тютюнової сировини тютюново-ферментаційним заводам особами, які виробляють тютюнову сировину на митній території України.
Водночас змінами, внесеними до п. 221.5 ст. 221 Кодексу, передбачено відповідальність за порушення зазначених норм у вигляді штрафу у розмірі 200 відс. вартості реалізованої тютюнової сировини, який справляється із осіб, що здійснили реалізацію тютюнової сировини суб’єктам господарювання, які не є виробниками тютюнових виробів та/або тютюново-ферментаційними заводами. При цьому реалізована таким чином сировина підлягає конфіскації та знищенню.
З 01.01.2017 суми акцизного податку виробниками тютюнових виробів сплачуються до бюджету не при придбанні марок акцизного податку як було раніше, а протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації. При цьому якщо зазначений строк припадає на день наступного бюджетного року, сума акцизного податку сплачується виробниками тютюнових виробів до закінчення бюджетного року, в якому отримані марки (абзац другий п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Кодексу).
Якщо виробники не сплатили суми акцизного податку протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку, марки за наступними заявками-розрахунками цих виробників не видаються до дня, в якому здійснено в повному обсязі сплату акцизного податку та штрафних санкцій, розрахованих відповідно до п. 126.2 ст. 126 Кодексу (абзац третій п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Кодексу).
Законом України від 20 грудня 2016 року № 1789-VIII «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» Бюджетний кодекс України доповнено пунктом 43, згідно з яким в 2017 році (як виняток з пунктів 7 та 8 частини другої статті 29 цього Кодексу) 13,44 відс. акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального (але не менше обсягу нарахувань у 2016 році акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі пального) зараховуються до бюджетів місцевого самоврядування автоматично:
у першому півріччі 2017 року – пропорційно до частки нарахувань за даними декларацій сум акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального за 2016 рік на відповідній території у загальному обсязі таких нарахувань за 2016 рік в цілому по Україні;
у другому півріччі 2017 року – пропорційно до обсягу реалізованого суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального на відповідній території за перше півріччя 2017 року в загальному обсязі такого реалізованого пального в цілому по Україні за перше півріччя 2017 року.Порядок зарахування цих коштів визначається Кабінетом Міністрів України.
Отже, будьмо свідомі ризиків і уникаймо порушень.

 


 

03-04-2017

До відома суб’єктів підприємницької діяльності

Інформуємо, що на території Львівської області здійснює свою господарську діяльність філія концерну «Техвоєнсервіс» «Львівський автомобільний ремонтний завод» за адресою м. Львів, вул. Личаківська, 152, тел.: (032) 251-42-82.

Філія концерну «Техвоєнсервіс» «Львівський автомобільний ремонтний завод» здійснює ремонт техніки народного господарства, а саме:
Капітальний ремонт автомобілів
1 ГАЗ-3110
2 УАЗ-3151, 31512, 469, 469Б
3 УАЗ-452, 452А, 3962, 452Д, 3303
4 ГАЗ-66
5 ГАЗ-б3
6 ПАЗ-672, 3205
7 РАФ-2203
Капітальний ремонт двигунів
1 ЗМЗ-402, 4021, 24
2 ЗМЗ-406, 4063
3 3м3-53
4 ЗМЗ-66
5 УМЗ-451 МІ, 414, 417
6 ЗІЛ-ІЗО, 131
7 ЗІЛ-375
8 ЗМЗ-4215
Капітальний ремонт агрегатів
1 ГАЗ-3110 КП,ПМ,ЗМ,РУ
2 УАЗ-469, 3151 КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ
3 УАЗ-452, 469 КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ
4 РАФ-2203 КП, ПМ, ЗМ, РУ
5 ГАЗ-53 КП,ПМ, ЗМ,РУ
6 ГАЗ-66 КП, РК, ПМ, ЗМ, РУ
7 ПАЗ-672, 3205 КП, ПМ, ЗМ, РУ
Технічне обслуговування автомобілів
1 УАЗ-452, 3962, 452А
2 ГАЗ-66
Інша продукція промислового характеру
1 Виготовлення металевого даху для а/м УАЗ-469, 3151

 


 

Оголошення

 «Про проведення публічно-громадського обговорення» 

Запрошуємо керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, представників органів місцевого самоврядування, громадських організацій та інших заінтересованих суб’єктів до онлайн обговорення проекту Програми соціально – економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2017 рік

 

Письмові пропозиції та зауваження надсилайте на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Консультації з даного питання можна отримати у відділі економічного розвитку, інвестицій, промисловості та торгівлі Бродівської райдержадміністрації та за телефоном (03266)43165

 

Проект Програми соціально – економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2017 рік можна завантажити ТУТ

додаток1,

додаток2 ,

додаток3 


Ціни  на основні будівельні матеріали за даними підприємств - виробників, що знаходяться на території  Львівської області станом  на 01.06.2016 р.


Програма соціально-економічного та культурного розвитку Бродівського району на 2016 рік

Додаток 1

Додаток 1 А

Додаток 1 Б

Додаток 2


Стратегія розвитку Львівської області до 2020 року 


Інформація щодо соціально-економічного розвитку Бродівського району станом на 01.01.2016 року ТУТ


Економіка Бродівського району   

дані Науково-дослідного інституту продуктивності АПК (для використання у роботі)