Get Adobe Flash player

17-11-2016


УКРАЇНА
БРОДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ


16 листопада 2016 року    № 140-к

Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантної посади

 

Відповідно до ст.ст. 21, 22 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «Б» та «В», затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 6 квітня 2016 року № 72:

1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Бродівської райдержадміністрації.
2. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації згідно з додатком.
3. Відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації (В.Тимчишин), оголосити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
4. Відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації (О.Борячок) не пізніше наступного робочого дня з моменту підписання розпорядження подати умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади у Міжрегіональне управління Нацдержслужби у Львівській та Закарпатській областях.
5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Перший заступник голови районної
державної адміністрації                                                                                              В.М.Адамець



Додаток
до розпорядження голови райдержадміністрації

від 16 листопада 2016 року № -140-к

Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
провідного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців

апарату Бродівської райдержадміністрації Львівської області

 

Загальні умови:

Посадові обов’язки 1. Забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних виборців, що містяться в базі даних Реєстру; знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України "Про Державний реєстр виборців" та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру.
2. Виконує функцію оператора інформаційно-телекомунікаційної системи відділу ведення Державного реєстру виборців відповідно до вимог інструкції оператора інформаційно-телекомунікаційної системи, координує свою роботу з Службою розпорядника Державного реєстру виборців.
3. Визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму (зазначає закордонний округ) та номер виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець.
4. Проводить у разі потреби перевірки відомостей про особу, зазначених у заяві про включення до Реєстру чи зміну її персональних даних, внесених до Реєстру.
5. Надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру.
6. Надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про внесення змін до його персональних даних, внесених до Реєстру.
7. Надає на письмовий запит виборця, поданий у встановленому Законом порядку, відповідну інформацію з Реєстру.
8. Здійснює періодичне поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру.
9. Здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси.
10. Отримує від дільничних виборчих комісій відомості про зміни, внесені ними до уточнених списків виборців, для опрацювання в установленому Законом порядку.
11. Проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру.
12. Формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами їх внесення відомостями.
13. Здійснює облік виборчих дільниць, які існують на постійній основі.
14. Вносить до Реєстру дані про номери і межі одномандатних, територіальних виборчих округів після отримання від територіальних виборчих комісій рішення про утворення таких округів.
15. Передає до Центральної виборчої комісії зміст рішень та повідомлення виборчих комісій у передбачених законодавством випадках.
16. Бере участь у розробці методичних та інформаційних матеріалів, пов’язаних з організацією роботи по веденню Реєстру, підготовці та проведенні методичних семінарів, консультацій та інших організаційних заходів.
17. Бере участь у підготовці планів роботи відділу, надає необхідну допомогу співробітникам у виконанні завдань, доручень.
18. Забезпечує в межах своїх повноважень зберігання інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 2 240 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 12 грудня .2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язково
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Економіка, правознавство
2 Знання законодавства 1) Конституції України;
2)Закону України «Про державну службу»;
3) Закону України «Про запобігання корупції»;
4) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
5) Закон України «Про Державний реєстр виборців ».

3 Професійні знання Законодавство України з питань створення і ведення Державного реєстру виборців
4 Якісне виконання поставлених завдань Вміння працювати з інформацією.

5 Командна робота та взаємодія Вміння працювати в команді.

6 Сприйняття змін Здатність приймати зміни та змінюватись
7 Технічні вміння Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8 Особистісні якості Відповідальність та наполегливість.

Перший заступник голови районної
державної адміністрації                                                                                              В.М.Адамець 


31-10-2016


УКРАЇНА
БРОДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
31 жовтня 2016 року Броди № 130-к

Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантних посад

 

   Відповідно до ст.ст. 21, 22 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «Б» та «В», затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 6 квітня 2016 року № 72:

1. Оголосити конкурс на зайняття вакантних посад:
- головного спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації, на час відсутності основного працівника
- спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації, на час відсутності основного працівника – 2 вакансії;
- спеціаліста відділу культури, національностей, релігій та туризму Бродівської райдержадміністрації – 1 вакансія.
2. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад згідно з додатками 1, 2, 3,4.
3. Відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації (В.Тимчишин), оголосити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
4. Відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації (О.Борячок) не пізніше наступного робочого дня з моменту підписання розпорядження подати умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад у Міжрегіональне управління Нацдержслужби у Львівській та Закарпатській областях.
5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.


Перший заступник голови районної
державної адміністрації                                                                                                                                                                            В.М.Адамець


Додаток 1
до розпорядження голови
райдержадміністрації
від 31 жовтня 2016 року №130-к

Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
головного спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації Львівської області, на час відсутності основного працівника

Загальні умови
Посадові обов’язки

1. Аналізує діяльність інститутів громадянського суспільства на території району, прогнозує розвиток суспільно – політичних процесів.
2. Готує пропозиції щодо здійснення районною державною адміністрацією заходів з метою створення належних умов для діяльності інститутів громадянського суспільства та залучення їх до формування і реалізації державної та регіональної політики.
3. Організовує разом з структурними підрозділами районної державної адміністрації публічні заходи за участю представників громадянського суспільства та впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд».
4. Координує та надає методичну підтримку взаємодії структурних підрозділів з представниками інститутів громадянського суспільства.
5. Забезпечує підготовку за участі структурних підрозділів райдержадміністрації річного орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю та публічних громадських обговорень.
6. Організовує вивчення громадської думки щодо діяльності райдержадміністрацій, проблемних питань на території району, готує пропозиції за результатами відповідних досліджень.
7. Налагоджує взаємодії з Громадською радою при райдержадміністрації та організаційно – правове забезпечення її діяльності.
8. Супроводжує рубрику «Консультації з громадськістю» та «Громадська рада» офіційного веб – сайту райдержадміністрації.
9. Організовує разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації проведення конкурсів з вивчення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, на виконання яких дається фінансова підтримка.
10. Готує пропозиції щодо суспільно значимих громадських ініціатив в районі.
11. Здійснює підготовку, організацію та проведення офіційних заходів з відзначення свят державного, регіонального, місцевого значення, пам’ятних дат, історичних подій тощо та забезпечує участь керівництва райдержадміністрації у цих заходах.
12. Безпосередньо організовує та забезпечує прийом іноземців та роботу з ними. Розробляє та затверджує в голови райдержадміністрації Програму роботи з іноземцями та складає Звіт про роботу з іноземцями. Інформує Бродівський МРВ СБУ у Львівській області.
13. Готує пропозиції до проектів програм соціально – економічного та культурного розвитку району з питань, що належать до його компетенції.
14. У разі потреби інформує Львівську обласну державну адміністрацію про найважливіші суспільно – політичні події, що відбулись в районі.
15. Сприяє проведенню разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації семінарів, круглих столів з політико-правових питань, консультацій з громадськістю з актуальних питань суспільного життя, щодо шляхів розв’язання проблем і визначення перспективного розвитку району, а також стосовно інших питань.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 2 585 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду                            На час відсутності основного працівника
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 29.11.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язково
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Журналістика, філологія, комп’ютерні науки та інформаційні технології, інженерія програмного забезпечення
2 Знання законодавства 1) Конституції України;
2)Закону України «Про державну службу»;
3) Закону України «Про запобігання корупції»;
4) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
5) Закон України «Про доступ до публічної інформації».

3 Професійні знання Володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням;
формами та методами роботи із засобами масової інформації.

4 Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
3) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати.
5 Командна робота та взаємодія 1) вміння працювати в команді;
2) вміння надавати зворотній зв’язок.
6 Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7 Технічні вміння Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8 Особистісні якості Відповідальність, креативність та ініціативність, наполегливість.

Перший заступник голови районної
державної адміністрації                      В.М.Адамець


 

Додаток 2
до розпорядження голови
райдержадміністрації
від 31 жовтня 2016 року №130-к

Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації Львівської області, на час відсутності основного працівника

 

Загальні умови
Посадові обов’язки

1.Сприяє безперешкодній діяльності ЗМІ усіх форм власності та утвердженню свободи слова;
2. Забезпечує інформаційне наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації та оприлюднення на ньому інформації про суспільно – політичний, соціально – економічний, культурний, науково – технічний розвиток району;
3. За вказівкою керівництва райдержадміністрації надає роз’яснення громадянам щодо змісту прийнятих розпоряджень з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю;
4. Координує діяльність та надання методичної допомоги посадовим особам структурних підрозділів райдержадміністрації, які призначені відповідальними за доступ до публічної інформації;
5. Здійснює адміністрування системи обліку публічної інформації на офіційному веб-сайті райдержадміністрації;
6. Забезпечує інформаційний супровід поїздок по району керівництва райдержадміністрації та залучає до висвітлення цих подій представників ЗМІ;
7. Готує пропозиції щодо суспільно значимих громадських ініціатив в районі;
8. Координує діяльність структурних підрозділів райдержадміністрації із сприяння проведення громадської експертизи її діяльності;
9. Координує та надає методичну підтримку структурним підрозділам з представниками інститутів громадянського суспільства.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 1 723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На час відсутності основного працівника
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 29.11.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язково
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Журналістика, філологія, комп’ютерні науки та інформаційні технології, інженерія програмного забезпечення
2 Знання законодавства 1) Конституції України;
2)Закону України «Про державну службу»;
3) Закону України «Про запобігання корупції»;
4) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
5) Закон України «Про доступ до публічної інформації».

3 Професійні знання Володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням;
формами та методами роботи із засобами масової інформації.

4 Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
3) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати.
5 Командна робота та взаємодія 1) вміння працювати в команді;
2) вміння надавати зворотній зв’язок.
6 Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7 Технічні вміння                    Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8 Особистісні якості                Відповідальність, креативність та ініціативність, наполегливість.

Перший заступник голови
райдержадміністрації             В.М.Адамець


 

Додаток 3
до розпорядження голови
райдержадміністрації
від 31 жовтня 2016 року №130-к

Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації Львівської області, на час відсутності основного працівника


Загальні умови
Посадові обов’язки

1. Забезпечує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідація їх наслідків, захисту та забезпечення постраждалого населення.
2. Подає начальнику відділу, голові районної державної адміністрації пропозиції щодо утворення та складу спеціальних комісій з ліквідації надзвичайних ситуацій, бере участь в їх роботі.
3. Організовує та в установленому порядку здійснює контроль за створенням, накопиченням, збереженням, розподілом і цільовим використанням матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
4. Організовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах, веде їх облік, контролює стан утримання таких споруд, бере участь у роботі комісії з питань визначення їх стану.
5. Організовує накопичення та зберігання засобів радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил територіальної підсистеми цивільного захисту та їх своєчасну видачу під час загрози виникнення або виникнення радіаційних і хімічних аварій та в особливий період.
6. Перевіряє готовність комунальних аварійно-рятувальних служб до реагування на надзвичайні ситуації.
7. Готує та вносить на розгляд голови районної державної адміністрації пропозиції щодо оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайних ситуацій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
8. Організовує та забезпечує роботу районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
9. Організовує роботу із забезпечення готовності системи зв’язку та централізованого оповіщення.
10. Організовує роботу районної евакуаційної комісії.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 1 723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На час відсутності основного працівника
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 29.11.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язково
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Військове управління, правоохоронна діяльність, цивільна безпека
2 Знання законодавства 1) Конституції України;
2) Кодекс цивільного захисту України;
3)Закону України «Про державну службу»;
4) Закону України «Про запобігання корупції»;
5) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
6) Закон України «Про оборону України».
3 Професійні знання Володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням;
вміння планувати та організовувати роботу;
знати правила та норми охорони праці та протипожежного захисту.
4 Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією;
2) вміння вирішувати комплексні завдання;
3) вміння ефективно використовувати ресурси.
5 Командна робота та взаємодія 1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими.
6 Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7 Технічні вміння Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8 Особистісні якості Відповідальність, наполегливість, самостійність в роботі, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Перший заступник голови
райдержадміністрації                                                                                                                                                                                В.М.Адамець


                                                                                                                                                                                                                                  Додаток 4

до розпорядження голови
райдержадміністрації
від 31 жовтня 2016 року №130-к

Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
спеціаліста відділу культури, національностей, релігій та туризму Бродівської райдержадміністрації Львівської області

Загальні умови
Посадові обов’язки 1. Готує аналітичні матеріали, розробляє комплексні заходи, програми з питань культури, національностей, релігій та розвитку туристичної діяльності.
2. Готує проекти розпоряджень голови райдержадміністрації та пропозиції на виконання його доручень.
3. Бере участь у підготовці проектів нормативних та організаційно-методичних документів.
4. Бере участь у проведенні нарад, семінарів, конференцій, практикумів з питань культури, національностей, релігій та туризму.
5. Співпрацює з державними та громадськими організаціями, творчими спілками з усіх питань культури, національностей, релігій та у напрямку розвитку туристичної діяльності.
6. Розглядає листи, заяви громадян, організацій та установ з питань туризму.
7. Готує матеріали для своєчасного інформування населення про роботу відділу культури, національностей, релігій та туризму відповідно до законодавства.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 1 723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 29.11.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язково
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Туризм, музеєзнавство, пам’яткознавство, історія
2 Знання законодавства 1) Конституції України;
2) Закону України «Про державну службу»;
3) Закону України «Про запобігання корупції»;
4) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
5) Закон України «Про туризм»
6) Закон України «Про охорону культурної спадщини».
3 Професійні знання Володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням;
знання правил ділового етикету.
4 Якісне виконання поставлених завдань 1) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.
5 Командна робота та взаємодія 1) працьовитість;
2) вміння працювати в команді.
6 Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7 Технічні вміння Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8 Особистісні якості Відповідальність, мотивація на розвиток, ерудиція, комунікабельність, широта світогляду.

Перший заступник голови
райдержадміністрації          В.М.Адамець



02-09-2016 

 

УКРАЇНА
БРОДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

31 серпня 2016 року Броди № 117-к

Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантних посад

 

Відповідно до ст.ст. 21, 22 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «Б» та «В», затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 6 квітня 2016 року № 72:

1. Оголосити конкурс на зайняття вакантних посад:
- спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації, на час відсутності основного працівника – 2 вакансії;
- спеціаліста відділу культури, національностей, релігій та туризму Бродівської райдержадміністрації – 1 вакансія;
- спеціаліста відділу містобудування, архітектури та будівництва Бродівської райдержадміністрації – 1 вакансія.
2. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад згідно з додатками 1, 2, 3, 4.
3. Начальнику відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації Тимчишину В.С., оголосити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.
4. Відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації не пізніше наступного робочого дня з моменту підписання розпорядження подати умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад у Міжрегіональне управління Нацдержслужби у Львівській та Закарпатській областях.
5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова районної
державної адміністрації                                                                                                                                                         О.Л.Цигилик

Додаток 1
до розпорядження голови
райдержадміністраціїї
від 31 серпня 2016 року №117-к
Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації Львівської області, на час відсутності основного працівника


Загальні умови
Посадові обов’язки

1.Сприяє безперешкодній діяльності ЗМІ усіх форм власності та утвердженню свободи слова;
2. Забезпечує інформаційне наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації та оприлюднення на ньому інформації про суспільно – політичний, соціально – економічний, культурний, науково – технічний розвиток району;
3. За вказівкою керівництва райдержадміністрації надає роз’яснення громадянам щодо змісту прийнятих розпоряджень з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю;
4. Координує діяльність та надання методичної допомоги посадовим особам структурних підрозділів райдержадміністрації, які призначені відповідальними за доступ до публічної інформації;
5. Здійснює адміністрування системи обліку публічної інформації на офіційному веб-сайті райдержадміністрації;
6. Забезпечує інформаційний супровід поїздок по району керівництва райдержадміністрації та залучає до висвітлення цих подій представників ЗМІ;
7. Готує пропозиції щодо суспільно значимих громадських ініціатив в районі;
8. Координує діяльність структурних підрозділів райдержадміністрації із сприяння проведення громадської експертизи її діяльності;
9. Координує та надає методичну підтримку структурним підрозділам з представниками інститутів громадянського суспільства.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 1 723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На час відсутності основного працівника
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 25 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 04.10.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1.Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2.Досвід роботи Не обов’язково
3.Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1.Освіта Журналістика, філологія, комп’ютерні науки та інформаційні технології, інженерія програмного забезпечення
2.Знання законодавства 1) Конституції України;
2)Закону України «Про державну службу»;
3) Закону України «Про запобігання корупції»;
4) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
5) Закон України «Про доступ до публічної інформації».

3.Професійні знання Володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням;
формами та методами роботи із засобами масової інформації.

4.Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
3) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати.
5.Командна робота та взаємодія 1) вміння працювати в команді;
2) вміння надавати зворотній зв’язок.
6.Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7.Технічні вміння Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8.Особистісні якості Відповідальність, креативність та ініціативність, наполегливість.


Перший заступник голови
райдержадміністрації                                                                                                                                                     В.М.Адамець


Додаток 2
до розпорядження голови
райдержадміністрації від 31 серпня 2016 року №117-к


Умови проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації Львівської області, на час відсутності основного працівника

 

Загальні умови
Посадові обов’язки

1. Забезпечує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідація їх наслідків, захисту та забезпечення постраждалого населення.
2. Подає начальнику відділу, голові районної державної адміністрації пропозиції щодо утворення та складу спеціальних комісій з ліквідації надзвичайних ситуацій, бере участь в їх роботі.
3. Організовує та в установленому порядку здійснює контроль за створенням, накопиченням, збереженням, розподілом і цільовим використанням матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
4. Організовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах, веде їх облік, контролює стан утримання таких споруд, бере участь у роботі комісії з питань визначення їх стану.
5. Організовує накопичення та зберігання засобів радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил територіальної підсистеми цивільного захисту та їх своєчасну видачу під час загрози виникнення або виникнення радіаційних і хімічних аварій та в особливий період.
6. Перевіряє готовність комунальних аварійно-рятувальних служб до реагування на надзвичайні ситуації.
7. Готує та вносить на розгляд голови районної державної адміністрації пропозиції щодо оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайних ситуацій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
8. Організовує та забезпечує роботу районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
9. Організовує роботу із забезпечення готовності системи зв’язку та централізованого оповіщення.
10. Організовує роботу районної евакуаційної комісії.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 1 723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На час відсутності основного працівника
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 25 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 04.10.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1.Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2.Досвід роботи Не обов’язково
3.Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1.Освіта Військове управління, правоохоронна діяльність, цивільна безпека
2.Знання законодавства 1) Конституції України;
2) Кодекс цивільного захисту України;
3)Закону України «Про державну службу»;
4) Закону України «Про запобігання корупції»;
5) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
6) Закон України «Про оборону України».
3.Професійні знання Володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням;
вміння планувати та організовувати роботу;
знати правила та норми охорони праці та протипожежного захисту.
4.Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією;
2) вміння вирішувати комплексні завдання;
3) вміння ефективно використовувати ресурси.
5.Командна робота та взаємодія 1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими.
6.Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7.Технічні вміння Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8.Особистісні якості Відповідальність, наполегливість, самостійність в роботі, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Перший заступник голови
райдержадміністрації                                                                                                      В.М.Адамець

Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрацїї від 31 серпня 2016 року №117-к


Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В »
спеціаліста відділу культури, національностей, релігій та туризму Бродівської райдержадміністрації Львівської області

Загальні умови

Посадові обов’язки 1.Готує аналітичні матеріали, розробляє комплексні заходи, програми з питань культури, національностей, релігій та розвитку туристичної діяльності.
2.Готує проекти розпоряджень голови райдержадміністрації та пропозиції на виконання його доручень.
3.Бере участь у підготовці проектів нормативних та організаційно-методичних документів.
4.Бере участь у проведенні нарад, семінарів, конференцій, практикумів з питань культури, національностей, релігій та туризму.
5.Співпрацює з державними та громадськими організаціями, творчими спілками з усіх питань культури, національностей, релігій та у напрямку розвитку туристичної діяльності.
6.Розглядає листи, заяви громадян, організацій та установ з питань туризму.
7.Готує матеріали для своєчасного інформування населення про роботу відділу культури, національностей, релігій та туризму відповідно до законодавства.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 1 723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 25 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 05.10.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1.Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2.Досвід роботи Не обов’язково
3.Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1.Освіта Туризм, музеєзнавство, пам’яткознавство, історія
2.Знання законодавства 1) Конституції України;
2) Закону України «Про державну службу»;
3) Закону України «Про запобігання корупції»;
4) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
5) Закон України «Про туризм»
6) Закон України «Про охорону культурної спадщини».
3.Професійні знання Володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням;
знання правил ділового етикету.
4.Якісне виконання поставлених завдань 1) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.
5.Командна робота та взаємодія 1) працьовитість;
2) вміння працювати в команді.
6.Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7.Технічні вміння   Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8.Особистісні якості   Відповідальність, мотивація на розвиток, ерудиція, комунікабельність, широта світогляду.

Перший заступник голови райдржадміністрації                                                  В.М.Адамець


Додаток 4
до розпорядження голови
райдержадміністрацїї
від 31 серпня 2016 року №117-к

Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
спеціаліста відділу містобудування, архітектури та будівництва Бродівської райдержадміністрації Львівської області

Загальні умови
Посадові обов’язки

1.Забезпечує реалізацію державної політики у сфері містобудування, архітектури та охорони культурної спадщини на території району;
2. Подає пропозиції органу охорони культурної спадщини вищого рівня про занесення (вилучення) об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, внесення змін до нього та про занесення відповідної території до Списку історичних населених місць України;
3. Забезпечує доступ до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток, а також надає інформацію щодо програм та проектів будь-яких зміну у зонах охорони пам’яток та в історичних ареалах населених місць;
4. Здійснює нагляд за об’єктами культурної спадщини;
5. Розробляє відповідні програми охорони культурної спадщини;
6. Організовує відповідні охоронні заходи щодо пам’яток місцевого значення та їх територій уразі виникнення загрози їх пошкодженню або руйнування внаслідок дії природних факторів чи проведення будь-яких робіт;
7. Готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку відповідної території і проектів місцевого бюджету та подання їх на розгляд відповідному органу виконавчої влади;
8. Інформує органи охорони культурної спадщини вищого рівня про загрозу або можливу загрозу пошкодження, руйнування пам’яток, що знаходяться на території району.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 1 723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 25 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 05.10.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1.Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2.Досвід роботи Не обов’язково
3.Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1.Освіта Історія та археологія, архітектура та містобудування
2.Знання законодавства 1) Конституції України;
2) Кодекс цивільного захисту України;
3)Закону України «Про державну службу»;
4) Закону України «Про запобігання корупції»;
5) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
6) Закон України «Про архітектурну діяльність»;
7) Закон України «Про основи містобудування»
8) Закон України «Про охорону археологічної спадщини».
3.Професійні знання Знання законодавства що регулює охорону культурної спадщини, володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням, знання правил ділового етикету.
4.Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією;
2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.
5.Командна робота та взаємодія 1)вміння працювати в команді;
2)готовність до співпраці.
6.Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7.Технічні вміння Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8.Особистісні якості Відповідальність, організованість, цілеспрямованість, наполегливість.


Перший заступник голови
райдержадміністрації                                                                                                             В.М.Адамець



29-07-2016

УКРАЇНА
БРОДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

НАКАЗ
28.07.2016р. Броди № 74-к

Про оголошення конкурсу
на заміщення вакантної посади

Відповідно до ст.21, 22 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246:

1. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста відділу прийому документів та контролю щодо надання всіх видів соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Бродівської райдержадміністрації (на час відсутності основного працівника).
2. Затвердити умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста відділу прийому документів та контролю щодо надання всіх видів соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Бродівської райдержадміністрації згідно з додатком .
3.Головному спеціалістові сектору управління персоналом (Гузарська О.В.) оголосити умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та подати у територіальний орган Нацдержслужби України.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Заступник начальника управління Г.Драгомирецька

Додаток
до наказу заступника начальника
управління праці та соціального захисту
населення Бродівської РДА
від 28 липня 2016 року № 74-к

Умови проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії В
спеціаліста відділу прийому документів та контролю щодо надання всіх видів соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
Бродівської райдержадміністрації Львівської області

Посадові обов’язки Приймає заяву та документи для надання усіх видів соціальної допомоги від заявника, його опікуна або іншої особи за відповідним дорученням, завіреним у встановленому порядку та реєструє їх у журналі реєстрації приймання заяв встановленої форми; перевіряє правильність заповнення заяви, при потребі надає допомогу в її заповненні; визначає право заявника на всі належні види соціальних допомог; перевіряє правильність оформлення та повноту документів, що підтверджують право заявника на відповідні види допомоги; повертає заявнику відривну розписку-повідомлення заяви з відміткою про прийом та про необхідність донесення додаткових документів; при необхідності розгляду справи на комісії роз’яснює порядок та витребує згоду на проведення перевірки соціальним інспектором; формує особову справу або підшиває отримані документи до існуючої особової справи та передає їх головному спеціалісту підрозділу прийому.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 1723,00 грн.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На час відсутності основного працівника
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання - копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
- письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- копія (копії) документа (документів) про освіту;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Дата, час і місце проведення конкурсу: 25-08.2016 року о 10.00.год., м.Броди, вул.Щурата, 1, каб.20

Термін прийняття документів з 01.08.2016 року до 20.08.2016 року
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Гузарська Оксана Василівна,
тел. (032-66) 4-31-72,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не потребує
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Державне управління чи економічного спрямування
2 Знання законодавства Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», Закон України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам», Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам », Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затверджене постановою Кабінету Міністрів України № 848 від 21 жовтня 1995 року.
3 Професійні чи технічні знання Вміння вивчати, аналізувати та узагальнювати питання, що пов'язані з призначенням всіх видів соціальних допомог
4 Спеціальний досвід роботи Не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
6 Особистісні якості Відповідальність, аналітичні здібності, дисципліна і системність, вміння працювати в стресових ситуаціях.

 


 

18-07-2016

УКРАЇНА
БРОДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
14 липня 2016 року Броди № 92 -к

Про оголошення конкурсу
на заміщення вакантної посади

Відповідно до ст.21, 22 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246:
1. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації, на час перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до його фактичного виходу на роботу.
2. Затвердити умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації згідно з додатком .
3. Начальнику відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації (Борячок О.Є.) оголосити умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та подати у територіальний орган Нацдержслужби України.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Голова районної
державної адміністрації О.Л.Цигилик

Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
від 14 липня 2016 року № 92-к

Умови
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В » -
спеціаліста відділу організаційної, мобілізаційної, оборонної роботи, з питань цивільного захисту, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату Бродівської райдержадміністрації Львівської області на час перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до його фактичного виходу на роботу
Загальні умови
Посадові обов’язки 1.Сприяє безперешкодній діяльності ЗМІ усіх форм власності та утвердженню свободи слова;
2. Забезпечує інформаційне наповнення офіційного веб-сайту райдержадміністрації та оприлюднення на ньому інформації про суспільно – політичний, соціально – економічний, культурний, науково – технічний розвиток району;
3. За вказівкою керівництва райдержадміністрації надає роз’яснення громадянам щодо змісту прийнятих розпоряджень з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю;
4. Координує діяльність та надання методичної допомоги посадовим особам структурних підрозділів райдержадміністрації, які призначені відповідальними за доступ до публічної інформації;
5. Здійснює адміністрування системи обліку публічної інформації на офіційному веб-сайті райдержадміністрації;
6. Забезпечує інформаційний супровід поїздок по району керівництва райдержадміністрації та залучає до висвітлення цих подій представників ЗМІ;
7. Готує пропозиції щодо суспільно значимих громадських ініціатив в районі;
8. Координує діяльність структурних підрозділів райдержадміністрації із сприяння проведення громадської експертизи її діяльності;
9. Координує та надає методичну підтримку структурним підрозділам з представниками інститутів громадянського суспільства.
Умови оплати праці Посадовий оклад – 1 723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строковий на час перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною, до його фактичного виходу на роботу
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
Дата, час і місце проведення конкурсу 03.08.2016 року об 11.00 год.,
80600 м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не обов’язково
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Журналістика чи гуманітарного спрямування
2 Знання законодавства 1) Конституції України;
2) Закону України «Про державну службу»;
3) Закону України «Про запобігання корупції»;
4) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
5) Закон України «Про доступ до публічної інформації».
3 Професійні знання Володіння комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням;
форми та методи роботи із засобами масової інформації.
4 Якісне виконання поставлених завдань 1)вміння працювати з інформацією;
2)орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
3)вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати.
5 Командна робота взаємодія 1) вміння працювати в команді;
2) вміння надавати зворотній звязок.
6 Сприйняття змін 1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7 Технічні вміння Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, Microsoft Office (Word, Exel).
8 Особистісні якості Відповідальність, креативність та ініціативність, наполегливість.

Голова районної
державної адміністрації О.Л.Цигилик

 


   30-06-2016

Інформація про результати проведення конкурсу

Бродівська районна державна адміністрація Львівської області повідомляє, що переможцем конкурсу на зайняття вакантної посади заступника голови Бродівської районної державної адміністрації стала Борячок Ольга Єгорівна, яка в даний час працює начальником відділу організаційно-кадрової роботи апарату Бродівської райдержадміністрації та за результатами проведення конкурсу зайняла 1 місце в рейтингу з результатом 5,1 бала з максимальних 6 балів.


26-05-2016


УКРАЇНА
БРОДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
18 травня 2016 року Броди № 70 -к

Про оголошення конкурсу
на заміщення вакантної посади

Відповідно до ст.21, 22 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246:

1. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади заступника голови Бродівської райдержадміністрації.
2. Затвердити умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника голови Бродівської райдержадміністрації згідно з додатком .
3. Начальнику відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації (Борячок О.Є.) оголосити умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та подати у територіальний орган Нацдержслужби України.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Голова районної
державної адміністрації О.Л.Цигилик

Додаток
до розпорядження голови
райдержадміністрації
від 18 травня 2016 року № 70-к

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
заступника голови Бродівської райдержадміністрації Львівської області

Посадові обов’язки Забезпечує реалізацію державної політики в політико-правовій сфері, галузі освіти, культури, охорони здоров’я, туристичної діяльності, молодіжної політики, фізкультури, спорту, інформації. Виконує обов’язки першого заступника голови райдержадміністрації на період його відсутності
Умови оплати праці Посадовий оклад – 6 892.00 грн.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строковий відповідно до ст. 10 ЗУ «Про місцеві державні адміністрації»
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання - копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
- письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
- копія (копії) документа (документів) про освіту;
- заповнена особова картка встановленого зразка;
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Дата, час і місце проведення конкурсу Термін прийняття документів з 25.05.2016 року до 15.06.2016 року
22.06.2016 року об 11.00 год., м.Броди, пл. Ринок 1, каб. 2
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Шуневич Марія Василівна,
тел. (032-66) 4-22-20,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра
2 Досвід роботи Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта Економічного чи гуманітарного спрямування
2 Знання законодавства
1) Конституції України;
2) Закону України «Про державну службу»;
3) Закону України «Про запобігання корупції»;
4) Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;
3 Професійні чи технічні знання Знання законодавства з урахуванням специфіки посадових обов’язків та функціональних повноважень;
сучасні методи управління персоналом;
основ державного управління системою державних органів і органів місцевого самоврядування, внутрішня організація їх діяльності;
основи соціально-економічного прогнозування та планування, сутність і склад державних фінансів
4 Спеціальний досвід роботи Досвід керівної роботи на посадах державної служби
5 Знання сучасних інформаційних технологій Вміння використовувати компютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
6 Особистісні якості Відповідальність, системність і самостійність в роботі, креативність та ініціативність, наполегливість, дипломатичність, вміння працювати в стресових ситуаціях

Керівник апарату райдержадміністрації М.П.Родін

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET