Get Adobe Flash player

 07-12-2015805

Антикорупційна політика в Україні

Демократичні перетворення, що нині відбуваються в Українській державі, супроводжуються складними процесами реформування політичних, економічних і правових відносин. Однією з найважливіших складових цього вкрай непростого процесу є запобігання та протидія корупції.
Корупція продовжує залишатися однією із основних проблем українського суспільства. Але дотепер в Україні була відсутня ефективна стратегія протидії корупції, яка б оперативно реагувала на проблему з урахуванням її гостроти та актуальності. Тож метою ухвалення державної Антикорупційної стратегії, зокрема, є створення системи ухвалення рішень щодо антикорупційної політики на основі результатів аналізу правдивих даних про корупцію та чинників, які до неї призводять, зокрема статистичних спостережень, моніторингу виконання цих рішень та їх впливу на стан справ, із залученням представників громадянського суспільства, а також формування суспільної підтримки в запобіганні корупції.
Кабінет міністрів затвердив державну програму щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні на 2015-2017 роки. Про це йдеться в оприлюдненій на сайті уряду постанові №265 від 29 квітня.
При цьому уряд поклав персональну відповідальність за забезпечення виконання програми на міністрів, керівників інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, відповідальних за здійснення передбачених стратегією заходів.
Зокрема, згідно з документом, міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям доручено визначити посадових осіб, відповідальних за координацію здійснення передбачених програмою заходів, забезпечити виконання програми і подавати щороку до 15 лютого, 15 квітня, 15 липня і 15 жовтня Національному агентству з питань запобігання корупції інформацію про стан виконання програми.
Нацагентству з питань запобігання корупції доручено забезпечити проведення моніторингу стану виконання програми та координацію роботи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з її виконання і щоквартальне інформування Кабінету Міністрів України про стан виконання Програми.
Також Нацагентству доручено забезпечити підготовку протягом двох місяців після затвердження та оприлюднення щорічної національної доповіді щодо реалізації засад державної антикорупційної політики пропозицій щодо внесення змін до програми за результатами аналізу стану її виконання, а також висновків та рекомендацій парламентських слухань з питань ситуації щодо корупції.


03-12-2015809

До уваги передплатників!!!

Бродівське районне управління юстиції інформує, що проводиться передплата видань, які можна оформити у всіх поштових відділеннях України, а також в Передплатних агентствах за  передплатними індексами та відповідною вартістю 

Детальніше ТУТ


20-10-2015

 

Бродівське районне управління устиції повідомляє

На виконання підпункту 3 пункту 1 розділу ІV Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 № 265, та доручення Міністерства юстиції України від 30.06.2015 № 102-48/990, Бродівське районне управління юстиції проводить роботу з роз’яснення найбільш важливих антикорупційних заходів, що здійснюються в державі, положень законодавства про запобігання та протидію корупції, зокрема в частині визначення видів та форм корупційної поведінки, щодо моделей правильної поведінки в ситуаціях з можливими корупційними ризиками, формування негативного ставлення до корупції.
Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171 затверджено Порядок проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком та затверджена форма згоди на проведення перевірки.


Для проведення спеціальної перевірки особа, яка претендує на зайняття посади, подає до відповідного органу:

1) письмову згоду на проведення спеціальної перевірки;
2) автобіографію;
3) копію паспорта громадянина України;
4) копії документів про освіту, вчені звання та наукові ступені;
5) медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України щодо перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров’я;
6) копію військового квитка або посвідчення особи військовослужбовця (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7) довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).


Після одержання письмової згоди особи, яка претендує на зайняття посади, на проведення спеціальної перевірки орган, на посаду в якому претендує особа, не пізніше наступного дня надсилає до відповідних державних органів, до компетенції яких належить проведення спеціальної перевірки відомостей щодо особи, яка претендує на зайняття відповідної посади, за формою, яку затверджує Кабінет Міністрів України.
Запит підписує керівник органу, на посаду в якому претендує особа, а в разі його відсутності - особа, яка виконує обов’язки керівника, або один з його заступників відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
До запиту додаються копії документів, зазначених у частині другій цієї статті.
Щодо кандидатів на зайняття посад (крім посади судді), призначення (обрання) на які здійснюється Президентом України, Верховною Радою України або Кабінетом Міністрів України, такий запит надсилається до відповідних державних органів (їх територіальних органів) відповідно Главою Адміністрації Президента України, Керівником Апарату Верховної Ради України, Міністром Кабінету Міністрів України (їх заступниками або іншою визначеною ними посадовою особою) через центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної служби.


Спеціальна перевірка проводиться:
1) Міністерством внутрішніх справ України і Державною судовою адміністрацією України - щодо відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності, наявність судимості, її зняття, погашення;
2) Міністерством юстиції України та Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку - щодо наявності в особи корпоративних прав;
3) Національним агентством - щодо наявності у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відомостей про кандидата, а також щодо достовірності відомостей, зазначених особою у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
4) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, відповідним органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим, структурним підрозділом обласної, Київської, Севастопольської міської державної адміністрації - щодо відомостей про стан здоров’я кандидата (в частині перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров’я);
5) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, відповідним органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим, структурним підрозділом обласної, Київської, Севастопольської міської державної адміністрації, центральним органом виконавчої влади, якому підпорядкований навчальний заклад, керівником навчального закладу - щодо освіти, наявності у кандидата наукового ступеня, вченого звання;
6) Службою безпеки України - щодо наявності в особи допуску до державної таємниці, а також щодо відношення особи до військового обов’язку (в частині персонально-якісного обліку військовозобов’язаних Служби безпеки України);
7) Міністерством оборони України, військовими комісаріатами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя - щодо відношення особи до військового обов’язку (за винятком випадків персонально-якісного обліку військовозобов’язаних Служби безпеки України).


До проведення спеціальної перевірки можуть бути залучені інші центральні органи виконавчої влади або спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції з метою перевірки відомостей про особу, зазначених у цій статті, або достовірності документів, передбачених цією статтею.
Інформація про результати спеціальної перевірки, підписана керівником органу, що проводив перевірку, а в разі його відсутності - особою, яка виконує його обов’язки, або заступником керівника органу відповідно до розподілу функціональних обов’язків, подається до органу, який надіслав відповідний запит, у семиденний строк з дати надходження запиту.
Рішення про призначення (обрання) або про відмову у призначенні (обранні) на посаду, пов’язану із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, приймається після проведення спеціальної перевірки.
У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки факту розбіжностей у поданих претендентом на посаду автобіографії та/або декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік посадовою особою (органом), яка (який) організовує проведення спеціальної перевірки, надається можливість претенденту на посаду протягом п’яти робочих днів надати письмове пояснення за таким фактом та/або виправити таку розбіжність.
У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки відомостей про претендента на посаду, які не відповідають встановленим законодавством вимогам для зайняття посади, посадова особа (орган), яка (який) здійснює призначення (обрання) на цю посаду, відмовляє претенденту у призначенні (обранні) на посаду.
У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки та розгляду вищезазначених пояснень претендента на посаду факту подання ним підроблених документів або неправдивих відомостей посадова особа (орган), яка (який) здійснює призначення (обрання) на цю посаду, повідомляє протягом трьох робочих днів про виявлений факт правоохоронні органи та відмовляє претенденту у призначенні (обранні) на посаду.Особа, щодо якої за результатами спеціальної перевірки встановлено обставини, які є підставою для відмови у призначенні (обранні) на посаду, вважається такою, що не пройшла спеціальну перевірку.
Рішення про відмову у призначенні (обранні) на посаду за результатами спеціальної перевірки може бути оскаржено до суду.
Орган, на посаду в якому претендує особа, на підставі одержаної інформації готує довідку про результати спеціальної перевірки за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України. Щодо кандидатів на зайняття посад (крім посади судді), призначення (обрання) на які здійснюється Президентом України, Верховною Радою України або Кабінетом Міністрів України, таку довідку готує відповідний структурний підрозділ Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України або Секретаріату Кабінету Міністрів України. Особи, щодо яких проведена спеціальна перевірка, мають право на ознайомлення з довідкою про результати спеціальної перевірки та в разі незгоди з результатами перевірки можуть подати відповідному органу державної влади, органу місцевого самоврядування свої зауваження у письмовій формі. Ці зауваження підлягають розгляду у семиденний строк з дня їх надходження.
Інформація про результати спеціальної перевірки та документи щодо її проведення є конфіденційними, якщо вони не містять відомостей, що становлять державну таємницю.
Документи, що були подані особою, яка претендувала на зайняття посади, для проведення спеціальної перевірки, у разі призначення (обрання) її на посаду передаються для зберігання в особовій справі, а в разі відмови у призначенні (обранні) на посаду повертаються цій особі під розписку, крім випадків, коли встановлено неправдивість цих документів, та інших випадків, передбачених законом.
Довідка про результати спеціальної перевірки додається до документів, поданих особою, або до особової справи, якщо прийнято рішення про її призначення (обрання) на посаду.


08-06-2015

Мін’юст підготував 2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна:


- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадять вільний вибір суб'єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано:
- органам місцевого самоврядування та держадміністраціям;
- нотаріусам (незалежно від посвідчення нотаріальної дії);
- акредитованим Мін’юстом банківським установам;
- держвиконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно).

Законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг шляхом:
- створення конкурентного середовища між суб'єктами, які наділені повноваженнями з проведення державної реєстрації;
- запровадження принципу екстериторіальності в межах області для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та в межах України для державної реєстрації бізнесу та громадських формувань;
- запровадження можливості подання електронних документів для державної реєстрації;
- заповнення заяви безпосередньо державним реєстратором.

Буде забезпечено удосконалення сервісів, які надаються громадянам:
- уводяться механізми, які скоротять кількість відмов у держреєстрації майна та обтяжень;
- уніфікуються процедури реєстрації юросіб, громадських формувань та фізосіб-підприємців;
- скорочено перелік документів для реєстрації бізнесу;
- буде розкрито інформацію про права на нерухоме майно як за об'єктом, так за суб'єктом;
- створюються нові можливості надання інформації про нерухоме майно для органів держвлади та інших юросіб залежно від потреб (офіційна статистична інформація, вибірка за певними об'єктами нерухомого майна тощо);
- скасовується щорічне підтвердження та щорічна подача фінзвітності;
- забезпечено перехід на електронну форму документів;
- створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

Буде створено надійну систему державного контролю у сфері державної реєстрації:
- нормативно-методичне регулювання порядку державної реєстрації Мін'юстом;
- дворівневе адміністративне оскарження рішень державних реєстраторів;
- дієві механізми реагування у разі виявлення порушень.

Плата за державну реєстрацію.
У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
- плата за проведення державної реєстрації залежить від об'єкта, його розміру, а також від того, заявником є фізична чи юридична особа;
- плата на надання інформації про зареєстровані речові права визначається Кабінетом Міністрів України.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців:
- у разі подання документів у електронній формі адміністративний збір та плата за надання відомостей зменшуються на 25 відсотків.
Для прикладу, вартість повного витягу з реєстру підприємців становить 45,68 грн безпосередньо за послугу та 3 гривні – комісія Ощадбанку. Загальна вартість – 48,68 грн, тобто 75% від вартості паперового аналогу.
Повний витяг з реєстру нерухомості коштує 21 грн.
Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.

Законопроекти забезпечать належне фінансове забезпечення діяльності у сфері державної реєстрації завдяки процедурі розподілу адміністративного збору:
- адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг, а у разі проведення державної реєстрації державними реєстраторами держадміністрацій, зараховується в повному обсязі до Державного бюджету України за місцем надання послуг;
- у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб'єкта;
- фінансове забезпечення інших реєстраторів здійснюється за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів відповідно до законодавства.



5 простих кроків для отримання документів онлайн



28-04-20151 5

Бродівське районне управління юстиції Львівської області повідомляє

 

Про спрощення порядку видачі довідок з  Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (за он-лайн запитами.)
Інформуємо, що 15.05.2015р. набирає чинності наказ Міністерства юстиції України № 441/5 від 27.03.2015, зареєстрований в Міністерстві юстиції за №340/26785 від 27 березня 2015 р. «Про затвердження змін до Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство»  (додається).
Наказом передбачено, зокрема, електронну подачу інформації (відомостей) арбітражними керуючими та надання відомостей з Реєстру в електронній формі за он-лайн запитами фізичних та юридичних осіб.
Звертаєм увагу суб’єктів підприємницької діяльності про необхідність завчасного подання заяв до Головного управління юстиції у Львівській області  до 15.05.2015, враховуючи 5-денний строк для їх опрацювання та надання довідок.


 


22-04-2015119

 

Спрощено державну реєстрацію права оренди на земельні ділянки сільськогосподарського призначення

25 березня 2015 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо уточнення повноважень нотаріусів та особливостей реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення» за №247-VIII,яким нотаріусів, як державних так і приватних уповноважено здійснювати державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності (права оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення) на земельні ділянки сільськогосподарського призначення незалежно від нотаріального посвідчення договору, на підставі якого виникає таке право.
У зв’язку з цим, із заявою про державну реєстрацію похідного права (оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення) можна звертатися як власнику земельної ділянки, так і набувачу похідних прав (орендарю) не тільки до реєстраційної служби територіального управління юстиції, а й до нотаріусів за місцем знаходження нерухомого майна (земельної ділянки сільськогосподарського призначення).

 


15-04-2015167

 

ОНЛАЙН СЕРВІСИ МІНЮСТУ

• 4,8 млн. послуг у сфері реєстрації бізнесу і майнових прав отримали громадяни у 2014 році. 1,3 млн. з них – це виписки, витяги, довідки. Більшість їх отримано у м.Києві (249 тис.), Дніпропетровській (125 тис.), Харківській (80 тис.), Львівській (67 тис.), Київській областях (66 тис.). Відтепер всі ці документи можна буде отримати он-лайн.


• Від 300 грн. – вартість корупційного «прискорення» черги у реєстраційному офісі без урахування адміністративних зборів. Он-лайн сервіси дадуть змогу зекономити до 400 млн. грн. щороку тільки за рахунок відсутності хабарів .


• До 50% часу витрачають реєстратори на роботу із виписками, витягами і довідками. Підготовка кожного документу складає близько 30 хвилин, тоді як електронний буде сформовано в режимі он-лайн. Без урахування часу на черги очікування, електронні сервіси зекономлять щонайменше 67,7 тисяч годин робочого часу для економіки.


• Електронні сервіси піднімуть Україну в рейтингу DoingBusiness – за показником легкості реєстрації бізнесу – з 76 на 12 місце, легкості реєстрації майна – з 59 на 35 місце.


• Сукупно із іншими законодавчими ініціативами, переведення низки послуг в он-лайн дасть змогу поліпшити інвестиційний клімат і залучити до економіки додатково до 30 млрд. грн., з яких понад 60% становитиме ефект від зменшення корупції.



15-04-2015

10  ЗАПИТАНЬ І ВІДПОВІДЕЙ ЩОДО ОНЛАЙН СЕРВІСІВ МІНЮСТУ


1. Які послуги можна отримати онлайн?
На сайті Мінюсту www.new.minjust.gov.ua можна отримати розширену інформацію (довідку, витяг, виписку) про підприємство, нерухоме майно фізичних осіб (свідоцтво про право власності, витяг про державну реєстрацію, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в реєстрації прав) та зареєструвати бізнес. Документи із реєстрів можна просто роздрукувати на принтері, додаткові печатки чи інші види підтвердження їх достовірності не потрібні. Електронні виписки, витяги та довідки мають таку саму юридичну силу як і паперові. Незабаром через систему можна буде також отримати он-лайн-доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, а також Системи електронної звітності арбітражних керуючих.


2. За якими параметрами можна отримати виписку з Єдиного реєстру?
Пошук можливий за кодом ЄДРПОУ, повною назвою, директором, засновником компанії. Пошук у реєстрі нерухомого майна можливий за власником та адресою майна.


3. Скільки коштує інформація з реєстру?
Безкоштовний пошук дає змогу отримати повну інформацію про юридичну особу або фізичну особу-підприємця, за винятком місця проживання фізичних осіб (засновників, фізичних осіб-підприємців), але на відміну від витягу - безкоштовний пошук можна робити
лише за чотирма критеріями: за назвою або кодом ЄДРПОУ юридичної особи та за ПІБ або податковим номером фізичної особи-підприємця, результат пошуку не зберігається у системі. Вартість повного витягу із переліком засновників, керівників, видами діяльності компанії – 45,68 грн. (у паперовому вигляді 60,9 грн.), вартість витягу з реєстру нерухомості – 18,27 грн. (24,36 грн.) Реєстрація бізнесу безкоштовна.

4. Чи потрібно ідентифікувати себе при отриманні послуги?
Виписки, довідки та витяги надаються анонімно. Єдиними ідентифікаторами можуть бути банківська картка та IP-адреса. Інформація про історію пошуків компаніям, щодо яких ведеться пошук, не надається. Під час реєстрації бізнесу потрібен електронний цифровий підпис.


5. Як довго формується документ у системі?
Якщо під час формування паперового документа, реєстратору доводиться витратити від 20 до 40 хвилин, то підготовка електронної виписки, довідки чи витягу відбувається автоматично в режимі он-лайн. Середній час підготовки документу – 15-30 секунд.


6. Чи існує обмеження на кількість одночасних доступів до системи?
Ні, наразі такого обмеження не існує.


7. Як можна сплатити за послугу і кому перераховуються ці гроші?
Оплатити отримані документи можна карткою Visa/MasterCard. Мито перераховується на рахунок у Держказначействі, комісію у розмірі 3 грн. за обслуговування платежу отримує державний Ощадбанк.


8. Якщо потрібно подавати документ у кілька установ, чи потрібно щоразу платити за кожну нову копію?
Ні, запитувач, один раз сплативши за формування електронного документу, отримує його номер, за яким він або будь-хто (в тому числі державні та банківські установи) може безкоштовно завантажити сформований витяг, виписку або довідку з будь-якої точки світу
у режимі он-лайн через Інтернет. При цьому якщо двоє людей незалежно один від одного замовили виписки одного й того ж документа, результати записів матимуть відмінні номери. Адже час фактичного формування документа буде різнитися. Такий документ зберігатиметься у базі даних реєстру протягом 1 року.


9. Як документ без печатки захищений від підробки?
Достовірність виписки, довідки чи витягу легко перевірити, увівши в системі унікальний номер документа. Оскільки цей номер – у разі справжності – дає можливість завантажити весь оплачений раніше документ без обмежень, то перевірка реальності даних займе кілька секунд. Утім, слід зважати на те, що унікальний код підтверджує достовірність даних виключно на момент оплати документу.


10. Чи можна отримати довідку у неробочий час?
На відміну від реєстраційних офісів, які переважно працюють лише в будні дні та у визначені години, он-лайн сервіси функціонують 24 години на добу, 7 днів на тиждень. При цьому забезпечується також цілодобова технічна підтримка за телефоном 0-800-50-70-70.

 


19-03-2015

 

 Міністерство юстиції України інформує

 

Електронні сервіси в сфері державної реєстрації


Покроковий план реформування



23-02-2015

Заборона КПУ

Мін’юст ініціює перед Вищою кваліфікаційною комісією суддів України питання про проведення перевірки та надання юридичної оцінки діям суддів Окружного адміністративного суду міста Києва щодо наявності підстав для їхнього звільнення із займаних посад.

Відповідно до чинного процесуального законодавства суддя має право оголосити про самовідвід тільки до початку розгляду справи по суті. Законодавство не передбачає колективних заяв про самовідвід суддів, які не є учасниками процесу, і не відправляють правосуддя у конкретній справі.

Той факт, що весь склад суду всупереч Конституції і законам, у спосіб, який не визначено процесуальними нормами, відмовився від виконання своїх обов’язків відправляти правосуддя, говорить про фактичні підстави вважати, що ці судді порушили присягу.

Дії як судді Кузьменка В.А. так і всього складу Окружного адміністративного суду свідчать, що суд весь час підігрував КПУ.

18 лютого під час судового засідання суддя Кузьменко В.А. оголосив про самовідвід, а також про самовідвід всіх суддів Окружного адміністративного суду міста Києва. Ухвалою цього суду справу передано до Київського окружного адміністративного суду.
11 лютого 2015 року в Окружному адміністративному суді міста Києва відбулося судове засідання у справі за позовом Мін’юсту та ДРСУ до КПУ. Розгляд справи відкладено на 18 лютого у зв’язку з тим, що не були належним чином повідомлені усі учасники судового процесу.
24 грудня 2014 року Київський апеляційний адміністративний суд скасував ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва про зупинення провадження у справі про заборону діяльності Комуністичної партії України та направив справу до суду першої інстанції для подальшого розгляду.
8 липня 2014 року Міністерство юстиції України та Укрдержреєстр звернулися до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про заборону на території України діяльності КПУ.
Тези обвинувачення. КПУ вчиняла дії, спрямовані на:
• зміну конституційного ладу насильницьким шляхом;
• порушення суверенітету і територіальної цілісності України;
• пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної ворожнечі;
• посягання на права і свободи людини.

Також представники КПУ систематично зверталися із закликами до створення воєнізованих формувань. Всі ці факти підтверджуються численними свідченнями, які долучені до справи.

Детальніше


01-02-2015

Про ліквідацію державної виконавчої служби та реєстраційної служби, які є структурними підрозділами Мністерства юстиції України


23 січня 2015 року міністром юстиції України Петренком П.Д. було проведено відеоконференцію із структурними підрозділами Мін’юсту. На зазначеній відеоконференції очільником міністерства була озвучена інформація про реорганізацію міністерства, а саме про ліквідацію державної виконавчої служби та реєстраційної служби, які є структурними підрозділами Мністерства юстиції України.
21.01.2015 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 17 "Питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції" (далі- Постанова).
Пунктом 1 Постанови, передбачено ліквідувати Державну реєстраційну службу та Державну виконавчу службу, поклавши на Міністерство юстиції завдання і функції з реалізації державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), з питань державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, договорів комерційної концесії (субконцесії), з питань реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади м. Києва, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності.
Згідно пункту другого Постанови Міністерство юстиції є правонаступником Державної реєстраційної служби та Державної виконавчої служби, що ліквідуються, в частині реалізації державної політики у сферах, зазначених у пункті 1 цієї постанови.
З наведеного слідує, що зазначені служби ліквідуються, як самостійні юридичні особи, а виконання державної політики яка була покладена на ці органи буде здійснюватися Міністерством Юстиції України та його територіальними органами на місцях безпосередньо.



ПОЛОЖЕННЯ
про Бродівське районне управління юстиції

Львівської області
 
 

 

 


ГРАФІК

прийому громадян у Бродівському районному управлінні юстиції Львівської області

 

 

Посада, прізвище, ім’я та  по батькові

Адреса

День прийому

Час прийому

Начальник Бродівського районного управління юстиції

Адамець Володимир Миколайович

Львівська область                   м. Броди, вул. Щурата, буд.8

Щовівторка кожного тижня

з 09.00до 16.00

Заступник начальника Бродівського районного управління юстиції, начальник відділу державної виконавчої служби   

Терлецький Олег Орестович

Львівська область                   м. Броди, вул. Щурата, буд.8

Щосереди
кожного тижня

з 09.00до 15.00

 Начальник реєстраційної служби

Бродівського районного управління юстиції
Садовський Роман Валентинович

 

Львівська область
м.Броди, вул., І.Франка, буд.41

 

 

Щоденно 

 

 

з 9.00 до 18.00

 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану
Кобилянська Ольга Василівна

 

Львівська область
м.Броди, вул.,
Л.Українки, буд.55

вівторок,

четвер

середа, п’ятниця

 

 

з 9.00 до 13.00

з 9.00 до 18.00


 
ГРАФІК 

роботи Громадської приймальні
з надання безоплатної первинної правової допомоги Бродівського районного
управління юстиції Львівської області

День прийому Прізвище, ім’я, по батькові працівника Місце роботи та посада  Час роботи 
    
 Вівторок, четвер  Адамець Володимир Миколайович

 начальник Бродівського районного

управління юстиції - завідувач

 З 10.00 до 16.00
 Вівторок, четвер  Дячук Олеся Володимирівна

 спеціаліст першої категорії Бродівського

районного управління юстиції

 
З 10.00 до 16.00

 

Вівторок, четвер Садовський Роман Валентинович

начальник реєстраційної служби Бродівського

районного управління юстиції

 
З 10.00 до 16.00
Вівторок, четвер Кобилянська Ольга Василівна

начальник відділу державної реєстрації актів

цивільного стану реєстраційної служби

Бродівського районного управління юстиції

 
З 10.00 до 16.00
Вівторок, четвер Терлецький Олег Орестович

начальник відділу державної виконавчої служби

Бродівського районного управління юстиції

 
З 10.00 до 16.00
Вівторок, четвер Поливка Василь Іванович

Державний нотаріус Бродівської державної нотаріальної контори

 
З 10.00 до 16.00
 

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок доступу до публічної інформації
Головного та територіальних управлінь юстиції у Львівській області


 

Реєстраційна служба Бродівського районного управління юстиції інформує:

Реєстраційна служба Бродівського районного управління юстиції створена та діє відповідно до наказів Міністерства юстиції України від 07.09.2011р. №2074/5 “Про створені підрозділи територіальних органів юстиції, які забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру та з питань банкрутства”, Головного управління юстиції у Львівській області №1294-К від 10.11.2011 року “Про створення реєстраційної служби Головного управління юстиції у Львівській області та реєстраційних служб територіальних органів юстиції області”.

Відповідно до Положення про реєстраційну службу Бродівського районного управління юстиції , затвердженого наказом Бродівського районного управління юстиції №78 від 14.11.2011 року, погодженого Головою Державної реєстраційної служби України та начальником реєстраційної служби Головного управління юстиції у Львівській області є структурним підрозділом Бродівського районного управління юстиції, що забезпечує реалізацію повноважень Укрдержреєстру.
Основними завданнями реєстраційної служби Бродівського районного управління юстиції є забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації (легалізації) обєднань громадян, інших громадських формувань, статутів.
Структура реєстраційної служби Бродівського районного управління юстиції :
Начальник реєстраційної служби Бродівського районного управління юстиції — Садовський Роман Валентинович - тел.: 4-15-48
- відділ державної реєстрації актів цивільного стану; (начальник відділу — Кобилянська Ольга Василівна — тел.: 4-40-06
- сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно; (завідуюча сектору — Бакай Оксана Володимирівна— тел.: 4-15-48
- легалізація (реєстрація) громадських формувань — провідний спеціаліст — Шелест Мар»яна Михайлівна тел. 4-15-48.

Реєстраційна служба Бродівського районного управління юстиції знаходиться за адресою

м. Броди, вул. І.Франка 41, тел. 4-15-48

 

 


ГРАФІК
режиму роботи реєстраційної служби
Бродівського районного управління юстиції
Львівської області та її структурних підрозділів
з 01.01.2013

Назва структурного підрозділу Режим роботи Перерва на обід

Реєстраційна служба

управління юстиції

9:00 – 18:00
понеділок, вівторок,

середа четвер
п’ятниця
9:00 – 16:45

13:00 – 13:45

сектор державної реєстрації

речових прав на нерухоме

майно реєстраційної служби

понеділок

9:00 – 18:00
вівторок
9:00 – 18:00
середа
9:00 – 20:00
четвер
9:00 – 18:00
п’ятниця
9:00 – 16:45
cубота*
9:00 – 16:00

13:00 – 13:45

Відділ державної реєстрації

актів цивільного стану
реєстраційної служби

9:00 – 18:00
вівторок, середа,

четвер, п’ятниця,
субота
9:00 – 16:45

13:00 – 13:45

*1 працівник згідно окремо  встановленого графіку

 


 

ЗАКОН УКРАЇНИ Про доступ до публічної інформації

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 547/2011